K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2008, 17:15   #21
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Kære frhansen

først får du lige dennefor det har du virklige brug for, jeg kan se at du har fået afslag men med et afslag følger vel også afgørelse på hvad man så har tænkt sig med dig, eller hvad?

Der er ikke noget der kan tære så meget på en som hvis man ud over at være syg også skal have økonomiske vanskligheder det er simpelthen ikke ok, at vi bliver behandlet på denne måde.

Jeg håber for dig at du kan anke eller har en mulighed for at klage og hvis du har så er det bare om at få det gjordt.

du får lige endnu en for en er vidst ikke nok.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever (men behøver det at gøre så ondt)
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2008, 17:23   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Desværre nej huldra

Jeg formoder at frhansen har to fordi hun enten har skiftet og de stadig kommunikere eller fordi den ene er jobkonsulent.---

Men du har altid muligheden for at bede om at få en anden sagsbehandler . og en sagsbehandler der bare mener at du skal fise ud og arbejde, ja han skal bestemt have noget at have den konklusion i , og er det hans mening så er det hans sure pligt at fortælle hvordan han er kommet på det og med hvilke midler han vil hjælpe dig tilbage....

er dine læger ikke enige så skal du pointere det i en skrivelse..
er der lavet ressourceprofil på dig, det burde der være og her burde der være skrevet hvad han mener du kan lave og hvordan....

ord er billige for de ved at de kan løbe fra deres ord bagefter, så har man misforstået eller ikke hørt efter eller andet .. det er aldrig dem der ganske enkelt er fulde af løgn..

Men prøv at høre om ikke du kan få en anden sagsbehandler grundet ingen tillid til den du har og begrund det med hans udtalser ...ellers må du lige skrive lidt mere om hvordan han er kommet frem til det og hvad du har i den anden ende (sygdomme lægepapir udtalser osv)

men klart en sådan besked skal man ikke bare slå sig til tåls med, der er mange ting man kan gøre selv... men jeg tror ikke at der sidder nogen og venter på dig
  Besvar med citat
Gammel 07-08-2008, 21:11   #23
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
Ingen gode råd desværre men ved hvordan du må have det. Kan godt forstå du er knust over beslutningen. Jeg venter selv på svar og frygter det værste. Man er desværre magtesløs i det system. Knus til dig og jeg krydser fingre for tingene lykkedes for dig senere.
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2008, 22:06   #24
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej frhansen!

Det er trist, når ulykkerne vælter ned over en og man føler sig totalt magtesløs. Jeg vil også mene, at du skal anke afgørelsen. Håber, at du har nogen der kan støtte, hjælpe og vejlede dig. Om ikke andet, så er der stor hjælp at hente hos alle de dejlige brugere her på siden.

Stort kram, Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 09:35   #25
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Lightbulb Hvordan anker man??

Jeg fik afslag på fleks d 6. Hvilket kom meget bag på alle der har været inde omkring min sag.
Jeg har et job og de vi lgerne beholde mig. jeg har været i arbejdsprøvning der i 15 mdr og min læge, psykologen og fysioteraputen fra kommunen fraråder jeg skal i arbejdsprøvning andre steder.. at jeg vil gå psykisk ned og jeg alligevel ikke kan klare andet arbejde pga de følgeskader af mit piskesmæld.

Alligevel fik jeg afslag pga jeg skal i arbejdsprøvning uden for mit område.. jeg har ikke lavet andet siden jeg var 17år. er uddannet pædagog. er 34 år nu.

Nogle tip til hvordan man anker.. hvad er vigtigst..?

Ville det være dumt at henvise til sagen i Koling fra juni.. eller skal jeg få bupl til at kæmpe for samme sag..

tager mod råd med kyd hånd.. er næsten kommet mig over chokket.. det var godt nok forfærdeligt..
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 10:54   #26
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg synes, du skal printe tingene ud herfra - ISÆR sagen fra Kolding.

Så tager du det med til Bupl og beder dem om hjælp.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 11:53   #27
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
frhansen jeg ville da som den største selvfølge klage og jeg ville helt sikkert også bruge fagforeningen, og sagen i kolding ..

du kan se hvordan man kan klage over en sag her, http://www.social.dk/netpublikatione...ublication.htm

som jeg har forstået har du endnu ikke fået begrundelsen for afslag på skrift og med klagevejledning og du skal huske at de 4 uger først gælder fra der, men hvis ikke du har et brev med posten mandag så skal du skrive til dem at du er telefonisk oplyst om at du har fået afslag på fleks og at du mangler en ankevejledning og afgørelsen på skrift da du ønsker at anke---

Det lyder jo helt vildt med det afslag
  Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 19:45   #28
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej frhansen!

Nu er jeg atter dybt rystet. Hvordan kan de finde på, at arbejdsprøve dig i hele 15 måneder - derved finde ud af hvad du kan og ikke kan - og så give afslag på, at du kan fortsætte i fleksjob. Hvad bilder de sig ind. Det forhold, at du har kunnet fungere i arbejdsprøvningen og institutionen er tilfredse med din indsats og vil ansætte dig i fleksjob burde veje meget højt, i den vurdering som sagsbehandleren skal foretage.

Jeg ville klage lige på stedet.

Sender lige et kæmpe KRAM! Det tror jeg du har brug for.

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 20:09   #29
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Det lyder totalt tåbeligt, men typisk kommunalt Du kan klare de

opgaver, der hvor du er nu. Og det må da være det bedste for alle

Så helt klart skal du anke.

Tag fagforeningen med de er gode at have i ryggen

V.h Suncil


Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 21:29   #30
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Question

hejsa

Mig igen.. se evt tidligere indlæg om mit afslag i onsdags

Jeg er kommet i tanke om min sagsbehandler faktisk sagde at hun kunne se at læge konsulenten ikke havde fået de 5 siders APV som fysioteraputen havde lavet.. det hele var gået så hurtigt..

Jeg ved at lægekonsulenten udtalt INDEN at jeg ikke komme i fuld beskæftigelse igen.. dette står i min RP.

er læge konsulenten med til det møde hvor de beslutter om man kommer i fleks.. ??

har det ingen eller stor betydning at APV ikke er set af ham.. den er nævnt i RP. Men ikke det hele ??

Undskyld alle mine spørgsmål.. jeg bruger meget tid på dette..

Det er helt korekt jeg ikke har modtaget begrundelsen endnu.. venter og venter.. vil gerne igang.. jeg ved der er sket en fejl her..
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er grædefærdig!! Tullepigen90 Hjælpemidler til handicappede 8 18-10-2012 14:09
Jeg er grædefærdig(lægekonsulent)langt indlæg Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 66 22-08-2012 20:43
Grædefærdig ! Physen Alt det andet 35 12-04-2010 12:24
Fik afgørelsen idag AnjaSZ Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 18-02-2010 12:37
fik post idag hjernet Din historie 8 09-07-2009 21:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension