K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 22:34   #1
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Smile Endelig fleksjobber

Hej alle I kære brugere på K10!

Aller først vil jeg takke jer, for den støtte og opbakning jeg har fået af jer. Det har været SÅ dejligt, at der altid er nogen der har tid og overskud, når man ikke selv er i besiddelse af det mindste overskud........ Heldigvis går det tit over - netop fordi I støtter og hjælper. TAK for det! til alle!

Nu til overskriften. Jeg er pr. 15. oktober 2008 tilkendt fleksbevilling og ikke nok med det, så er jeg blevet ansat i fleksjob samme dato.

Jeg startede med at være i arbejdsprøvning/virksomhedspraktik i Juni måned - fik forlænget det første forløb med 14 dage........ (indtil sagsbehandleren fik sagen gennemgået, hvilket hun burde have gjort noget før og ikke først efter to opfølgningsmøder, hun anede ikke hvad der stod i hverken lægedokumenter eller ressourceprofil).Jeg statede efter arbejdsprøvningen i fleksjob, der hvor jeg var i arbejdsprøvning.

Det har været en hård og opslidende kamp, med klager til borgmester, sagsbehandler og politikere........ men det har trods alt været kampen værd.

Jeg har ikke været så meget på K10 den sidste tid - jeg har simpelthen ikke haft det fornødne overskud - dette beklager jeg, men jeg orkede det desværre ikke

Hvis jeg på nogen som helst måde kan hjælpe og støtte andre, så er I velkomne til at rette henvendelse enten i det store forum eller i en privat besked.


Mange venlige hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 00:19   #2
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tusinde gange Tillykke, sq rart med gode historier fra det " virkelige liv.

Mange knus og godt nyt!" liv til dig, fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 00:19   #3
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej Udstødte.

Allerførst TILLYKKE med flexjobbet, forstår det har været en sej kamp, har ikke læst hele din sag *sorry* også manglende overskud pt, men du tilbød hjælp læste jeg, og måske vil jeg på et tidspunkt benytte mig af det, jeg har i dag ansøgt om forlængelse af reva, og flexjob ansøgning, så selv meget spændt på sagens gang, med alle de grumme historier om manglende sagsbehandling her på k-10 er man ski da på vagt over for alt hjælp når det gælder. pøj pøj med dit flex, KH, Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 09:00   #4
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
Hej Udstødte
Stort tillykke med det.
Hvor længe har du været i arbejdsprøvning før du blev godkendt? Jeg spørger fordi jeg selv skal starte på min 18 måned nu, og jeg synes det er ufattelig længe at være ubetalt arbejdskraft.
Jeg arbejder 20 timer om ugen, og selvom regeringen siger at arbejde giver selvtillid, må jeg nok indrømme jeg føler mig mere værdiløs end nogensinde før.
Skal der ikke først være et møde med din arbejdsplads før du bliver ansat og alt det der? Jeg forstod at du blev ansat samme dag du blev godkendt?
Hjertelig tillykke herfra ihvertfald
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2008, 17:14   #5
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Den udstødte.

Tillykke. Det var da en god nyhed.

Held og lykke med det nye job og fremtiden.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endelig en Gunell Et godt link! 0 14-03-2011 17:17
Endelig ! Florken Din historie 9 10-02-2011 10:37
Endelig ftp !! WilloW Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 31-12-2009 01:22
Endelig hr.luko Din historie 20 18-11-2009 21:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension