K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2011, 19:41   #341
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Uha Pia... bliver sgi helt bange for dit nye billede .. hehe man kan da vist ikke kalde dig for køn... men pyt, bare du er flink ..... skraldgriner lige højlydt... kunne altså ikke lade være

Det er da vist et par dage siden jeg sidst har skrivet i din tråd... jeg har en vane med at lade k10 stå åben og når jeg så kommer og opdaterer så viser alle de ulæste indlæg sig som læste ...

Godt at det snart er overstået... og det der med at hende virksomhedskonsulenten fik dig til at græde.... og at hun også bad dig om at tage et glas med hjemmefra .. tja, det siger vist mere dårligt for hende end det gør for dig... Håber at du har skrevet om det i din dagbog...

Jeg græd også til en opdatering da jeg var i arb.prøvning.... jeg fik bare nok af det hele... alle de ting som jeg opdagede at jeg heller ikke kunne .. øv øv - fik trøst af min jobkonsulent.. hun fortalte at jeg gav alt hvad jeg havde i mig og at der ikke var mere krudt tilbage .. årsagen til at jeg græd...

Håber sørme også at din migræne snart klinger af... og at den sidste uge flyver afsted.. og at din ansøgning til førtidspension fiser igennem systemet...

Sender lige masser af knus ♥
KNus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 07:38   #342
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Uha Pia... bliver sgi helt bange for dit nye billede .. hehe man kan da vist ikke kalde dig for køn... men pyt, bare du er flink ..... skraldgriner lige højlydt... kunne altså ikke lade være

Det er da vist et par dage siden jeg sidst har skrivet i din tråd... jeg har en vane med at lade k10 stå åben og når jeg så kommer og opdaterer så viser alle de ulæste indlæg sig som læste ...

Godt at det snart er overstået... og det der med at hende virksomhedskonsulenten fik dig til at græde.... og at hun også bad dig om at tage et glas med hjemmefra .. tja, det siger vist mere dårligt for hende end det gør for dig... Håber at du har skrevet om det i din dagbog...

Jeg græd også til en opdatering da jeg var i arb.prøvning.... jeg fik bare nok af det hele... alle de ting som jeg opdagede at jeg heller ikke kunne .. øv øv - fik trøst af min jobkonsulent.. hun fortalte at jeg gav alt hvad jeg havde i mig og at der ikke var mere krudt tilbage .. årsagen til at jeg græd...

Håber sørme også at din migræne snart klinger af... og at den sidste uge flyver afsted.. og at din ansøgning til førtidspension fiser igennem systemet...

Sender lige masser af knus ♥
KNus Lone
Tak Lone, for dine søde ord, nej køn er jeg sq ikk! Men hamrende sød

Nej, men du siger noget, det skal da med i dagbogen - self course

Tror mere jeg græd fordi jeg synes at hun indtil da havde været nogenlunde, opført sig pænt altså, men der skete noget den dag, med hende, pludselig lignede hun alle de andre.

Min migræne er blve mindre, dvs. jeg nu kan holde ud at sidde her - en smule - men tror nu ikke jeg holder hele dagen, hvis jeg skal være ærlig

Hva' med dig? hva går du og laver og hvordan har du det?
Du må gerne svar pr. mail, hvis det bliver for personligt for dig
Knuz
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 08:33   #343
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Jeg er vild med dit nye billede
Hvis du ser sådan ud til dit næste møde med det kommunale system så skal det sg. nok gå - specielt hvis du undgår tandbørstningen en uges tid inden

Håber migrænen har lagt sig - at tågerne er ved at lette - og at du kan mærke det må være sidste etape - er det ikke noget med at på Touren kører de nærmest i ring hele den sidste dag / etape .... !
Og som Carmen er inde på : du skal nok vinde hele Touren - kan så ikke lige love dig samme TV-dækning som på Champs´en - men jublen skal vi nok hjælpe på plads

Du får lige en stime
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 08:45   #344
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Jeg er vild med dit nye billede
Hvis du ser sådan ud til dit næste møde med det kommunale system så skal det sg. nok gå - specielt hvis du undgår tandbørstningen en uges tid inden

Håber migrænen har lagt sig - at tågerne er ved at lette - og at du kan mærke det må være sidste etape - er det ikke noget med at på Touren kører de nærmest i ring hele den sidste dag / etape !
Og som Carmen er inde på : du skal nok vinde hele Touren - kan så ikke lige love dig samme TV-dækning som på Champs´en - men jublen skal vi nok hjælpe på plads

Du får lige en stime
KH
Vibbe
ÅÅÅh Vibbe, du er skisme guld værd
Vi 3 i samlet flok, må da stå på skamlen på Champs'
Tror da vi skal mødes alle 3 - bor ikke så langt fra hinanden jo :-)
Jeg har ca. 1/2 time til hver af jer
Sender lige stimen retur
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 10:13   #345
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Min energi til at skrive herinde er ikk alt for stor, men hjælp behøves :-)

Fik afslag fra ankenævnet på min klage over ASK.

De fastholder således at mine skavanker ikke har en døjt med min arbejdsskade at gøre! Det "sjove" er at jeg fejlede NADA inden min lille affære med LM - samtlige skavanker blev belyst i første undersøgelse hos arbejdsmedicinsk og der blev skrevet at de stammede fra arbejdet!

Hvad dælen er det egentligt de tillader sig ?

Kan man slæbe dem til Ombudsmanden? Eller hedder det nu civilret?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 10:18   #346
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
ØV da !

Jeg ved ikke rigtig hvad man gør - desværre ! Men jeg tror jeg har nævnt det ( ja hukommelsen er som en si ind i mellem !) : Inge R. !
www.osf-syd.dk
Inge R. ved ALT så hvis du kontakter hende så får du henvisninger til rettigheder - paragraffer og principafgørelser der direkte er knyttet til din situation ! Hun har ihvertfald gjort at mine omveje gennem systemet blev kortere !

Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 11:11   #347
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
ØV da !

Jeg ved ikke rigtig hvad man gør - desværre ! Men jeg tror jeg har nævnt det ( ja hukommelsen er som en si ind i mellem !) : Inge R. !
www.osf-syd.dk
Inge R. ved ALT så hvis du kontakter hende så får du henvisninger til rettigheder - paragraffer og principafgørelser der direkte er knyttet til din situation ! Hun har ihvertfald gjort at mine omveje gennem systemet blev kortere !

Tak Vibbe

Skal nok kontakte hende, snarest - skal lige have næste uge overstået!

Har fakta sendt Inge en mail nu......Tak igen

Men godt råd..og jo vist igen

Taaaak - go weekend i det sønderjyske
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi

Sidst redigeret af PiaCP; 16-07-2011 kl. 11:48.
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2011, 08:18   #348
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Update

Ja, jeg kom ikke afsted til sidste dag på arbejdsprøvning fik en mega migræne, der følger tråden at alle mine smerter først er i det røde også kommer migrænen som kronen på værket, så at sige.

I dag er ikke ret meget bedre, endnu da - men jeg skal til lægen, vi skal tale om det her og hun får en kopi af min dagbog, som i har anbefalet.


I morgen skal jeg tale med ham terapeuten igen, som siger han ikke er terapeut, når han er her......ja, fatter hat.

Har været på jobbet (incl ventetid på taxa) i 11 1/2 time ud af de 32 de havde budgetteret med

Jeg håber jeg snart kan skrive: FTP under min signatur, for det må da være det der sker nu ikk?
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2011, 11:37   #349
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Øvsen med den migræne... håber sørme at den snart forsvinder ...♥

Jamen de antal timer du har været derude.. der er jo hvad du kan klare .. så de må bare indse at du skal ha den pension!!

Godt at du har din egen læge med på sidelinien... og at han får læst din dagbog..

Og ham der ikke er terapeut i morgen .. har han fulgt dig via dagbog i de her uger... eller får han den først i morgen??

Håber sg det bedste for dig.. ♥
KNus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2011, 11:44   #350
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen

KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension