K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2011, 13:42   #321
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
årh.. for f.....

hold ud og kæmp for din sag. det kan vel ikke tage dem længe at indse du hele tiden har sagt sandheden.. hvis jeg var dig ville jeg ringe eller skrive til din læge og fortælle præcis hvordan du har det efter så kort tid.. og indtal evt på tlf eller diktafon hvordan du har det, hvis ikke du orker at skrive så meget..

masser af knus til dig.. pas på dig..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 14:31   #322
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Sweet dreams... forhåbentlig..
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 20:10   #323
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
hej

har ikke læst hele din tråd, men hvis jeg var dig og har migræneanfald ville jeg melde mig syg og ringe til egen læge.

der er ingen grund til at pine sig mere end, hvad godt er og migræne er man altså ikke selv herre over hvornår kommer).

pas nu godt på dig selv.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 20:54   #324
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Sender dig fluks en hel stime

Jeg synes det er sejt gået at du dukker op og viser dem kamelen - og så går hjem igen. Ikke den fedeste måde at få en dag til at gå - men de skal sgu se hvor grelt du har det. Og så må din læge da dælme på banen - eller en anden der kan råbe dem op om hvad der er anstændigt og medmenneskeligt forsvarligt !
Jeg ved godt jeg har delt ud af kontaktsiden til min gamle bisidder Inge Refshauge - tidligere folketingsmedlem- men hun er total guld værd ( desværre er hun mest i Jylland og på Fyn - og jeg ved ikke hvor du befinder dig ) - enhver sagsbehandlers skræk finder du på : www.osf-syd.dk
Om ikke andet kender hun smuthullerne og ved lige præcis hvor der skal trykkes og bankes i bordet.

Sender dig rigtig mange kærlige tanker og
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2011, 23:21   #325
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
hej

har ikke læst hele din tråd, men hvis jeg var dig og har migræneanfald ville jeg melde mig syg og ringe til egen læge.

der er ingen grund til at pine sig mere end, hvad godt er og migræne er man altså ikke selv herre over hvornår kommer).

pas nu godt på dig selv.
Det vil jeg også mene må være en mulighed fremover, nu har de jo set hvordan du ser ud/har det når sådan et anfald raser.

Du kan jo foreslå dem, at de kan komme hjem til dig hvis de en anden gang vil se dig i den tilstand.

Husk, at det er super godt at have egen læge med på sidelinien i sådan en situation som du er i nu.
Ring evt. til din læge i telefonkonsultationen om morgenen, for at holde denne opdateret og for at få gode råd og vejledning.

Sådan gjorde jeg selv i min sidste afprøvning, sådan at lægen ville kunne skrive en udførlig statusattest til brug ved fp-ansøgning.
Og så bad kommunen slet ikke om nye lægepapirer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 07:33   #326
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Takker jer for alle jeres søde de var bestemt tiltrængt.

Jeres bekymringer og jeres super gode råd, tager jeg helt sikkert til mig, men følte jo også at det var vigtigt at vise initiativ, når nu de har lavet en så kort prøvning for mig, så er det jo også vigtigt at være der,,,,ikk?

Jeg skal jo kun være der 3 uger endnu og 1 dag holdt jeg hele 1 3/4 time....hvor det skal siges at det det meste af tiden gik med kaffe og snak men men men jeg tror at lige nøjagtigt dette, altså folk der snakker, en masse trafikstøj konstant og en der butiks-dørklokke der ringer konstant udløste min migræne, men det ser vi i næste uge,,,,,,,,,,

Ja, jeg kom jo ikke helt derud så de fik ikke set mig, desværre, men chaufføren gjorde, ingen ved jo hvor meget han skal indberette vel?

Jeg tror også jeg ringer til min læge idag, hvis ikke min hovedpine udvikler sige igen idag! Den er bestemt ikke helt go endnu da.
Nu står den på fri indtil mandag og det vil jeg forsøge at nyde

Tak igen, er så taknemlig og glad for alle jer
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2011, 13:15   #327
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser

Ja, jeg kom jo ikke helt derud så de fik ikke set mig, desværre,
Lidt trist, men bare det, at du kan dokumentere, at du har været på vej derud i en taxa, må sige en del, det er jo ikke helt almindeligt, at man beder taxa'en om at vende om når først man er på vej.

Men sørg for at have egen læge med på sidelinien, måske bliver der slet ikke brug for ham, men hvis kommunen f.eks. beder ham om en statusattest, så er det altså guld værd, at han har "hørt fra dig" for nylig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2011, 08:15   #328
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Tak Vovse :-) Taget med i arkivet
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2011, 08:19   #329
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Ja, så havde jeg møde med virksomhedskonsulenten i går, på jobbet, jeg tog kun derud fordi hun skulle komme.

Hun fik mig helt derud hvor jeg græd!

Jeg fik migræne om mandagen på jobbet og tog hjem, og må sige at jeg pt. bestemt heller ikke har migrænefri, men ville lige skrive dagbog og lægge en fortsættelse til jer.

Enden af mødet blev at prøvningen slutter i næste uge (så har de 4 uger) og at mine timer ikke sættes op, også håber vi på at det er godt ikke?

Giv endelig jeres tanker...de er altid så hjælpsomme og dejlige - takker for jer
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2011, 09:57   #330
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Pia - sender dig fluks en helt stime af de kærlige tanker og de søde

- og for pokker hvor jeg da bare føler med dig ! Nu må du da for hulen snart "komme igennem den mur" - ud på den anden side hvor du kan få en anstændig tilværelse trods alt - og mærke at du ikke længere er en kastebold i et uværdigt system !
Mange tanker og
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension