K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2008, 22:50   #1
Syrene
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2008
Indlæg: 5
Styrke: 0
Syrene er ny på vejen
Er du kronisk smertepatient?

Jeg er ved at skrive en bog fra den kroniske smertepatient til samfundet. Jeg har brug for kroniske smertepatienter til at svare på smørgsmål. Hvis nogen er interesserede, kan i skrive til [email protected] og få mere info.
KH. Syrene.
Syrene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 23:17   #2
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Hej Syrene

Jeg har læst dit oplæg andet sted på nettet og vil bestemt bakke det op.
Det er så vigtigt at der kommer noget fra de ramte, således at andre kan se tingene fra vores verden, så at det ikke altid er os der skal tilpasse os det som de andre tror om os.

Det er et stort arbejde at gå i gang med, med kroniske smerter, men jeg er overbevist om at du kommer rigtig langt, for du har en stor gnist og glød i dig

Jeg opfordrer andre, med kroniske smerter om at bakke om Syrenes bog.


fra
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 02:07   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hej syrene

Jamen, det lyder da spændende at du er i gang med en bog

Hm, kan du bruge os til noget så er du velkommen.
Vi -min mand og jeg - har været kroniske smertepatienter i henholdsvis 13 og 8 år - så vi er snart udlærte

Nej, spøg til side men synes lige at jeg vil indskyde at der findes en forening for kroniske smertepatienter FAKS - hvis du altså ikke allerede har kendskab til denne- og måske kan du også der henter nogle oplysinger mm.

Kan du bruge os, jamen så sagt så er du velkommen. Jeg har forsøgt at sende mail til dig men den vil ikke som jeg vil men omvendt rundt kan du sende en pb til mig hvis du er interesseret.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronisk syg og Arv Bruger9 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 12-09-2013 00:34
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Hjælp til Kronisk smertepatient Starfish Dit og Dat 26 05-05-2011 09:10
Journalist søger smertepatient MichaelF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 02-09-2010 22:16
kronisk Bassemanden Alt det andet 9 07-07-2010 09:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension