K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-09-2012, 12:32   #31
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Ja, jeg fandt profilen.. men da der ikke er billede på anden en en slipserøv, så er det jo ikke til at sige om det er den samme person ...
Nu må du lige holde op.

- Han har nihilistisk folkeparti t-shirt
- Han lyver klart
- Der er en mand der hedder nøjagtigt det samme i Nihilistisk Folkeparti

Det er deres mål at ødelægge velfærd og overførselsindkomster. Så selvfølgeligt er det ham. Da langt bedre vi får det ud, istedet for at mane til forsigtighed og så få det ødelagt for så mange.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
så kan vi jo ikke 100% sige at det er den samme person
Det er da så absolut ligegyldigt som det overhovedet kan være.

I allerværste tilfælde, lad os sige at det ikke er samme person, at Nihilistisk Parti ikke er indblandet og at den anden Robert Nielsen ikke er indblandet. Så i det 0.0000001% chance tilfælde, hvad sker der så? 1. Historien bliver utroværdig = rigtig god ting 2. En "uskyldig" anarkist bliver undersøgt = wow, jeg græder indeni for ham.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 13:00   #32
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg har aldrig været på kontanthjælp..og som alle jer undrer jeg mig..

hvor længe ka man gå f.eks under 25 år hvis man el.er sund og rask...og hvor længe over 25...
er der en der vil svare på det.

jeg nægter ihvertfald at tro på man ka hæve check i over 1o år - uden at lave noget og reklamere for man er doven

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 13:04   #33
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Nu må du lige holde op.

- Han har nihilistisk folkeparti t-shirt
- Han lyver klart
- Der er en mand der hedder nøjagtigt det samme i Nihilistisk Folkeparti

Det er deres mål at ødelægge velfærd og overførselsindkomster. Så selvfølgeligt er det ham. Da langt bedre vi får det ud, istedet for at mane til forsigtighed og så få det ødelagt for så mange.
Ok.. jeg var så ikke klar over at du var synsk...

Som jeg skrev i mit indlæg #1 da jeg oprettede tråden, så er det en person som ham.. parti eller ikke parti .. der ødelægger det for rigtig mange som er på kontanthjælp..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 14:00   #34
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
det næste de nok gør er at sende alle en bøde flere penge i kassen så
for tanken om at man har kørt for stærkt eller parkerer ulovligt
for man har jo nok gjort det og ikke er blevet opdaget bliver deres begrundelse


utrolig som regeringen behandler folk udfra et regnestykke de erne så bedre så trist
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 15:14   #35
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Ok.. jeg var så ikke klar over at du var synsk...

Som jeg skrev i mit indlæg #1 da jeg oprettede tråden, så er det en person som ham.. parti eller ikke parti .. der ødelægger det for rigtig mange som er på kontanthjælp..
Ja, men det er nemmere at ødelægge hvis han oprigtigt gjorde det og ikke når han nu gør det med skumle bagtanker om at ødelægge veldfærden og overførselsindkomster.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 15:48   #36
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
man burde faktisk skrive i et åbentbrev til Mette F, hvorfor er syge på kontanthjælp
godt være man ikke kan få mere end kontanthjælp, men syge bliver sat i bås med dem som ikke gider.

Men ja ventre og LA har hoppet på lige med det samme.
uden at undersøge sagen først

samt det viser med altydelighed at de fleste i folketinget ikke ved hvad der sker i en kommune og deres jobcenter
der er i hvertfald ingen i min kommune som kan gå 11 år eller bare et år på kontanthjælp uden der sker noget

er enig i den er plantet og grunden er helt klart at der snart skal tages hul på en ny reform af kontanthjælp.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 15:50   #37
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Mht. hans identitet, så tjek det link, jeg lagde i i indlæg #16. Der deltager han i en debat om hash. I teksten under videoen står hans navn og selvom billedet er lidt mørkt, så er jeg ret sikker på, det er det ham. Med mindre han altså har en tvillingebror...

Og JBO bræer igen pga ham:

Citat:
Joachim B. Olsen: Robert er fra taberfabrikken
Citat:
- Den socialdemokratiske velfærdsstat er en taberfabrik. Jeg mener, at Robert er et konkret eksempel på det. Der er noget riv ravende galt med det her samfund. Det er et sygt og degenereret samfund, der på den måde tillader at folk år ud og år ind kan gå på være på offentlig forsørgelse, uden at det har konsekvenser. Det er en skandale, siger Joachim B. Olsen.
http://www.bt.dk/politik/joachim-b.-...taberfabrikken

Det er snart ikke til at holde nu mere...

Ps. Det er åbenbart ikke gået op for Hr. JBO, at HVIS RN har været på kh i 11 år - så er det sket under en BORGERLIG regering og ikke en socialdemokratisk...!

Sidst redigeret af Risa; 09-09-2012 kl. 15:58.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 17:51   #38
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvis man har en lille smule indblik i reglerne vedr. kontanthjælp, måske selv har været på kontanthjælp, så ved man, at man ikke kan være på kontanthjælp i 11 år uden at være blevet sendt ud i et eller andet, som umiddelbart kan virke formålsløst.

Hvis man er rask sendes man på kursus eller i aktivering, hvis man er syg sendes man i arb.prøvning.

Jeg tror simpelthen ikke på, at nogen kan gå i 11 år uden at blive sendt ud i noget som helst, medmindre selvfølgelig, at der er tale om grov kassetænkning fra kommunens side.

Hvis manden reelt har været på kh i 11 år uden at være ude i noget som helst, så må det være fordi, at kommunen har erkendt, at manden er berettiget til fp, men ser en økonomisk fordel i, at holde ham på fp.
...holde ham på kontanthjælp, mener du, Vovse! DET kan du meget tænkeligt have ret i.

Der har, siden 2010, på K10 været omtalt to tilfælde, hvor en person har været på kontanthjælp ikke blot ét årti, men flere årtier.

Det ene tilfælde, mener jeg at huske, er medlem af K10.

Det andet tilfælde blev refereret af Andersine85, her på K10, og handlede om kontanthjælp i 34 år uden aktivering eller arbejdsprøvning.
Da emnet var oppe, betegnede jeg sidste tilfælde som at være systeminvalid på den anden side af skrivebordet... det mener jeg fortsat!

Så der findes eksempler, langt værre en trådstarters, men "systemet" bør bebrejdes, ikke personen (ham her er så rigeligt provokerende, hvis hans udlægning holder vand) da det bør fungere, som Vovse beskriver i starten af sit indlæg.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 19:09   #39
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Så vi snakker måske en håndfuld ud af adskillige hundrede tusinder...det er da ikke noget at hidse sig op over.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2012, 20:52   #40
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Der er flere, som er begyndt at sætte spørgsmålstegn ved historien om "Dovne Robert":

http://annesophia.blogs.berlingske.d...-doven-robert/
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulentens 2 jobs Anni_D Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 09-06-2010 09:36
Eliten gider ikke gå til FN-møde StonesTM Politik og Samfund 0 26-06-2009 16:36
Færre jobs til fleksjobbere Webmaster K10 Nyheder 0 16-02-2009 13:50
Gider i ikke.... Ragdoll Politik og Samfund 14 28-12-2008 14:35
Et indlæg ingen gider kommentere... Metro Dit og Dat 4 21-04-2007 10:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension