K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2011, 22:34   #61
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Kort og godt....NEJ, hun kan på ingen måde komme uden om nye lægelige oplysninger, når de ændringer du beskriver er så omfattende som de er...

Og hvis du siger at du har fortalt hende om ændringerne løbende, er det enmdnu mere grotesk med den Ressource profil...



hvor bor du henne ad? Altså hvilken kommune?
Bor i Holbæk!!
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:44   #62
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Ok, kender ikke lige noget til Holbæk og deres normale praksis på det her område... Men udfra din sag at dømme er det ikke verdens bedste sagsbehandlere de har ansat...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2011, 22:59   #63
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nala Se meddelelser
Har tænkt at ringe borgeservice for hjælp i morgen?

Nala
Det var borgerådgiver jeg mente!!
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 19:10   #64
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Ønsker alle et lykkebringende år 2012 :)

Og tak til de mennesker der har givet mig råd, trøst og støtte på min vej mod retfærdighed og et godt og værdig liv igen. Kan se lyset efter at være en del af k10!

Jeg ønsker at år 2012 bliver et fantastisk godt år. Hvor I alle oplever retfærdighed, og anstændig behandling af systemet.

At år 2012 bliver året med en masse succeser, glæder og kærlighed.

Jeg ønsker at året 2012 bliver starten på et godt velfærd.

Godt nytår..

Nala
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 16:42   #65
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror at næsten alle herinde ønsker det samme som dig Nala...

Desværre tror jeg ikke at K10 "lukker" i nærmeste fremtid da det stadigt vælter ind med nye medlemmer med store problemer...

Godt nytår..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2012, 03:18   #66
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg tror at næsten alle herinde ønsker det samme som dig Nala...

Desværre tror jeg ikke at K10 "lukker" i nærmeste fremtid da det stadigt vælter ind med nye medlemmer med store problemer...

Godt nytår..
Nej hvorfor skulle k10 dog lukke?? Der findes jo rigtig mange dygtige og kærlige mennesker her, der har meget at byde på, af råd og støtte og ikke mindst omsorg! Vi bliver klogere, vi lære nogle rigtig søde og dejlige mennesker af kende, vi føler os jo ikke alene, os der er syge og kæmper med systemet. Og Sammen bliver vi stærke!

Ja - det kan godt være at alle har det samme ønske som mig, men jeg vælger at skrive det, og det vil jeg med garanti også gøre til næste år. Fordi JEG tror, at man skal bevare optimismen, og troen, håbet, være positiv.. Og derfor mener jeg personligt, at det er vigtigt at lægge ord på sine ønsker.
Det jeg skriver er dybtfølt ment og i dyb respekt for de mennesker her på siden, som både kæmper med sygdom og systemet, som jeg jo selv gør!


Rigtig godt nytår til dig web
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 18:14   #67
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
afklaring af din arbejdsevne

Så fik jeg mine sygedagpenge forlænget, og har i dag fået brev om:
Tilbud til afklaring af din arbejdsevne.

De skiver: du henvises derfor til et særligt forløb/tilbud på Arbejdsmarkedscenter for hurtigt at få afklaret din aktuelle situation og forbedre dine muligheder for hurtigt at vende tilbage til job.

Er der nogen der ved hvad det betyder med et særligt forløb?

Og forbedre dine muligheder for hurtigt at vende tilbage til job, suk tænker jeg, jeg er jo ikke engang kommet i nogen former for behandling endnu, der kan smertelindre min tilstand, får mere og mere medicin, morfica, så det skræmmer mig jo lidt at de skriver det?
Kan jo ikke engang svinge en kost herhjemme, uden at få ulidelig smerter.

Nala
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 18:17   #68
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
super dejligt. Hvilket punkt har de forlænget efter i § 27? (det ville nok hjælpe på besvarelsen lidt bedre)
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 18:19   #69
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
super dejligt. Hvilket punkt har de forlænget efter i § 27? (det ville nok hjælpe på besvarelsen lidt bedre)
§ 27, stk 1, nr 2
nala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 18:38   #70
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nala Se meddelelser
§ 27, stk 1, nr 2
Ok den lyder sådan her:

Tja... de vil nok vurdere din arbejdsevne. Jeg vil tro, det er forskelligt fra sted til sted, hvad de vil gøre. Du får nok hjælp fra en jobkonsulent som er tilknyttet dertil, men du kunne spørge sagsbehandleren, hvad det er for et særligt forløb. Det er nok hende, der bedst der kan svare på præcis, hvad hun havde tænkt sig. Måske laver de først en særlig plan til dig, når du kommer i gang.

Håber i hvert fald, det er noget som blive godt. Lad os se...

Men det er kun godt, du har fået det forlænget, synes jeg... så tillykke med det.

EDIT:
Det med "hurtigt tilbage på arbejdsmarkedet" kan jeg godt forstå, det kan lyde "hårdt" for dig. Jeg vil nu håbe, at de laver en særlig plan sådan at de vil gøre det skånsomt i dit tilfælde. Der kan være sundhedspersoner i dette særlige forløb som kan være med til at kunne se, hvor skidt, du har det, og de kan også lave et behandlingsforløb på f.eks. en smerteklinik. Alt dette som en del af vurderingen af din arbejdsevne.

Sidst redigeret af curls; 05-01-2012 kl. 18:47.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til operation efter operation? Camille Hjælpemidler til handicappede 5 18-07-2010 22:25
Ny - hjælp kommunen har stoppet sygedagpengene jsh Spørgsmål ang fleksjob 28 15-12-2009 11:15
Stopper sygedagpengene efter 52 uger. Bjala Alt det andet 16 30-04-2009 09:37
stopper sygedagpengene nu baldur Dit og Dat 0 22-02-2008 13:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension