K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2009, 10:11   #41
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hvor meget eller hvor lidt

Hej Toullouse.

Du må undskylde at jeg ikke har svaret på dit indlæg om hvor meget callanetics du kan klare, men jeg har ganske enkelt ligget lig siden mødet.

Hvad du kan klare af hvilke øvelser i bogen er helt op til dig. Med dine ben vil der jo nok være et par af øvelserne der er helt udelukket.

Bogen er jo desværre lavet så en samlet række øvelser vil give det bedste resultat med de antal der er nævnt i skemaer for hver øvelse. Jeg synes du bare skal springe op og falde ned på skemaer og at lave samtlige øvelser efter et stringent skema Kør efter dit eget hoved/din egen evne og udholdenhed. Og læg for guds skyld mærke til om en øvelse hjælper eller gør ondt værre. Tal evt. med din egen læge hvis du får bogen.

Fortsat god påske til dig og din kone. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2009, 20:46   #42
Toullouse
Føler sig hjemme på K10
 
Toullouses avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Holbæk
Indlæg: 27
Styrke: 16
Toullouse er ny på vejen
Hej Viper.
Du skal sandelig ikke undskylde - og slet når Du er blevet "nedlagt".
Dét er jo én blandt mange ting, jeg har lært på K10, at der kommer altid
svar på ét eller andet tidspunkt.

Jeg har desværre ikke fået købt bogen, men lige pludselig sker det nok.
Det er, synes jeg, en masse indput jeg har fået siden jeg tilmeldte
mig K10, og alle disse ting skal lige fordøjes, vendes og drejes.

Takker Viper og god påske til jer også.
Toullouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 10:01   #43
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Ang. køb af bogen

Hej Toullouse

Når Du går ud engang og køber bogen bør Du nok for en sikkerheds skyld medbringe ISBN nr. og forlag der har udgivet den da det ikke er en helt ny bog længere. Så det er meget sandsynligt at de skal bestille den hjem til dig.

Den med at alle de ting man får herinde lige skal vendes og drejes før man kan fordøje dem tror jeg også alle de andre dejlige mennesker herinde kan nikke genkendende til. Det er mange informationer og historier man får på meget kort tid. Så ja, brug Du al den tid Du behøver til det.

Til dig og din kone. Jeg håber I har haft en god påske. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 10:12   #44
Toullouse
Føler sig hjemme på K10
 
Toullouses avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Holbæk
Indlæg: 27
Styrke: 16
Toullouse er ny på vejen
Hej Viper.

Citat:
Den med at alle de ting man får herinde lige skal vendes og drejes før man kan fordøje dem tror jeg også alle de andre dejlige mennesker herinde kan nikke genkendende til. Det er mange informationer og historier man får på meget kort tid. Så ja, brug Du al den tid Du behøver til det.
Der er så mange spørgsmål som jeg kunne stille og gør det nok også, men jeg bruger lidt tid herinde, for svaret ligger måske hér. Hvis ikke, stiller jeg spørgsmål og får helt sikkert svar.

Et par af de spørgsmål jeg ikke umiddelbart har kunnet finde svar på er, om hvor meget en førtidspension udgør i kroner og måske i særdeleshed, ører og er beløbet afhængig af ægtefældens indtægt???
Er der stadig, som i fordums tider, gradueringer i handicaps??
Før i tiden var der vist noget med A B C pensioner, oder was??

Til dig og din kone. Jeg håber I har haft en god påske. Viper

Jeg sender dine gode ønsker lige retur til dig med ønsket om det samme.
Toullouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 10:21   #45
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
pensionsbeløb

Hej Toullouse.

Jeg er ikke klar over hvor meget en FP er på i dag som udgangsbeløb, men jeg kan da fortælle dig følgende;

Pensionen er reguleret i forhold til ægtefælles/sambos indtægter, så Du må være forberedt på at en pension vil give dig nedslag i udbetalt indkomst.

Der er ikke længere nogen graduering i FP. du er enten FP'er eller ikke.

Beløb på en FP må jeg desværre sige at andre må besvare for dig, ligesom jeg må overlade til dem at fortælle dig hvor meget de skærer i udbetaling i forhold til hvor meget din kone tjener.

Tusind tak for din hilsen. Hyanna råber at jeg også skal takke og hilse igen fra hende.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 17:07   #46
Toullouse
Føler sig hjemme på K10
 
Toullouses avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2009
Lokation: Holbæk
Indlæg: 27
Styrke: 16
Toullouse er ny på vejen
Hej Viper

Citat:
Pensionen er reguleret i forhold til ægtefælles/sambos indtægter, så Du må være forberedt på at en pension vil give dig nedslag i udbetalt indkomst.
Ja, de skal da nok gøre det meget besværligt. Man har næsten ikke råd til at leve, men man har skisme da heller ikke råd til, at dø.
Det er ikke fordi jeg forventer et tilbud om FP, men de vågner nok op på et tidspunkt når de ikke, og jeg selv heller ikke, kan finde et job jeg kan bestride og så er det da meget rart, at høre hvad jeg går ind til.
Med dårlige ryg jeg render rundt med, bliver det ikke til den store indtægt, når staten engang sætter tæller under sengen.
De kommer sgu ikke til, at tjene stort på mig.

Citat:
Der er ikke længere nogen graduering i FP. du er enten FP'er eller ikke.
Ok. Det er så ændret til det bedre, eller......

Tak for jeres hilsen til "hjemmestyret" og "moi" og vi håber I er kommet nogenlunde på højkant igen.

Toullouse
Toullouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aner ikke hvad jeg skal stille op!!! bimmer Spørgsmål ang fleksjob 11 25-03-2012 08:35
ved ikke hvor jeg står jsm77 Alt det andet 23 24-11-2011 10:32
Aner ikke hvad min fremtid bringer. Veras mor At søge førtidspension 7 21-09-2011 18:17
aner ikke hvad der sker!!! vibeke Spørgsmål ang fleksjob 18 08-10-2007 14:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension