K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2008, 22:58   #41
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej hej

Havudsigt roomservice og øl frisk fra fad :der vil jeg hen.


sendt af anonym
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 23:07   #42
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Tag mig med,men ikke tømmerkaj.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2008, 23:48   #43
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Zuza nævnte ellers nogen gode stillingsbetegnelser....

Jeg prøvede at skrive AUTO i www.degulesider.dk og by som ODENSE.(tænkte du bor nok der??)
Der dukkede en del sider op med forskellige firmaer. Nogen af dem havde web-adresse, så man kan se, hvad det er for et firma, det er.... Måske kan det være, at nogen af disse firmaer fanger din interesse...

Jeg har også prøvet at skrive Værkfører i søgefeltet på www.jobindex.dk.... der kom en del ledige stillinger med noget forskelligt, hvad man laver som værkfører.
Der blev nævnt bla.

Daglig ledelse af maskin –og pladeafdelingen
Foretage produktionsforberedelse af indkomne ordre
Sikre overholdelse af leveringstider og kvalitet
Kontakt med kunderne og planlægge arbejde
Værkstedsfakturering
Indskrivning af arbejdsopgaver og assistance til teknisk rådgivning og tilbudsgivning til kunder.
Varetagelse af en række administrative opgaver på værkstedet i forbindelse med planlægning, diverse indkøb, kontrol af timesedler mv.
I nødvendigt omfang teknisk støtte og hjælp til egne mekanikere.
Opfølgning på og optimering af produktionen
Udvikling og indkøring af produktionsanlæg i samarbejde med øvrige afdelinger
Opfølgning på budgetter og resultater

Det lyder som om, at stillingen som værkfører indeholder noget meget forskelligt, noget varierende, lidt af hvert, hvilket jeg personligt synes lyder meget godt.....
Hvis du ikke er til tal... så hold dig laaangt væk fra bogholderi... hehe... Det har jeg arbejdet med, og det blev alt for hårdt, også for armen og hånden, bare det at taste og taste og taste.... gaab...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 09:45   #44
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Hej Curls og alle andre selvf.

Det er ikke for ikke at virke imødekommende, men en stilling som værkfører, den kræver som regel en del erfaring. og firmaerne tager gerne folk inden for egne rækker til jobbet.

Jeg er nyudlært her i sommers, så den med erfaring har jeg ikke meget af, og tror desværre ikke at jeg kan fylde det job ud, men det kunne være okay, jeg tror ikke det er dårligt at være værkfører, på nær når der er kunder der klager ha ha ha... så får de lige et lille kram...

Jeg tror at jeg prøve og jeg ikke kan komme ind til et af de reservedelsfirmaer der er her i odense. så kan jeg også få billige reservedele ha ha ha ha...

Kan i have en dejlig dag.
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2008, 11:20   #45
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Skønt at se du alligevel har humøret med dig Skovgård Det smitter så dejligt så man selv, midt i elendigheden, ikke kan lade være med at lukke ned med et smil

Og ja, det havde ikke været så tosset med reservedele
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 13:29   #46
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Hej alle..

Her er lige det sidste nye i min opfølgning, ja eller mangel på samme...

Kan det være rigtigt at når ens ressourceprofil skal opdateres, at det er sociallægen der tager stilling til om kommunen skal have en ny statusrapport fra ens egen læge af. ???
Pga. vedkomne ikke mener at der sket noget omkring ens helbredsmæssigeforhold????

eller er der noget jeg har misforstået.

jeg sagde til min kære sagsbehandler at jeg gerne ville have en ny status fra min læge for jeg synes at der var nogle ting der skulle med i den, men så ringer jeg til min sgbh og hun siger så at hun har snakket med sociallægen og denne mente så ikke der var nogen grund til at lave en ny. kan de det...??

mvh skovgård
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 13:35   #47
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hmm, det véd jeg faktisk ikke. I min sag er det lige omvendt, her er sagsbehandleren igang med at indhente lægelige oplysninger og først derefter bliver det forelagt lægekonsulenten.

Jeg har svært ved at se, hvordan en lægekonsulent man aldrig ser, kan vide, om der skulle være nye oplysninger..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 13:38   #48
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Skovgård det virker som om din kommune ikke vil have flere oplysninger ...måske fordi det ikke er til deres fordel...men du kan jo selv gå til din læge og bede om en undersøgelse og så sende det til din sagsbehandler.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 13:45   #49
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lyder, som om jeres kommuner vender og drejer tingene, så de kan spare penge og opnå refusion ved at manipulere med indhentning eller manglende indhentning af lægepapirer.

Det er meget typisk procedure for at trække sagerne i langdrag.

Men ja... sørg for selv at få føjet de manglende ting til sagen.

Hvis folk er for syge til fleksjob eller til at aktivere i tide og utide i matchgruppe 5, så kan kommunerne få refusion, hvis de "venter på lægepapirer"... og så naturligvis holde tungen lige i munden for at undgå at tilkende førtidspension.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
opfølgning af FTP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-07-2011 08:55
Manglende opfølgning. CHNEVIDE Alt det andet 36 10-12-2009 03:28
Opfølgning i løbet Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 3 10-11-2009 19:15
Opfølgning af boligtillæg §34 nille60 Alt det andet 8 02-11-2009 13:53
Manglende opfølgning lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 20-01-2008 17:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension