K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2011, 00:56   #21
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
wodpoulsen

Wodpoulsen. Jeg er ny her og på internet, så jeg ved ikke om jeg gør det rigtigt.
Vi er fra samme sted, og i samme situation.
Jeg vil da aldrig kunne finde et job på 5 timer om ugen i min alder næsten 60 år.
Jeg har været i kommunalpolitik, måske jeg ikke skulle have stoppet med det.
Jeg kan ikke fatte hvordan man bliver behandlet.
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2011, 01:50   #22
Tovery
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Skanderborg
Indlæg: 20
Styrke: 16
Tovery er ny på vejen
Véd tilfældigvis, at hun har fået ca. 19.500 brutto om måneden uanset timer + pension. Ansat i selvejende institution/off. hvor alle fleksjobbere uden uddanneles får den løn. De med mere uddannelse får f.eks. 25.000.
Tovery er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 12:34   #23
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Wodpoulsen:



Jeg ville s.. også blive provokeret af sådan en udtalelse.

Har du anket den afgørelse, for den begrundelse kan da ikke "holde i byretten." Det må pålægge forvaltningen, at lave en arbejdsprøvning, der er korrekt. Det er deres ansvar, hvis SB mener, den ikke viser din egentlig arbejdsevne eft. SB/deres mening, ja, så må dette jo ses i forhold til, hvad revacentret kom til af konklussion samt dine lægefaglige dokumenter. Har du nogle gode læger, som har skrevet til SB?

Husker ikke din sag, hvis du har skrevet om den, Sorry. Huskeren er lidt i udu. Så se bort fra mine spørgsmål, hvis det er at gentage dig selv.

Nu siger lovgivningen, at man måler din arbejdsevne og ud fra denne måling (ved godt den ikke er af ren naturviudenskablige karrakter) kan du så og så mange antal arbejdstimer, så skal du bestemt ikke "arbejdes op". Hun må have en freudiansk fortalelse her.
Er ikke helt sikker på, hvad Du mener her.

Jeg har jo søgt ftp og har anket den 2 gange og fået afslag .
Så hvad skal Jeg så gøre ?

De har jo selv sendt mig derhen i arbejdsprøvning, hvor Jeg havde 100 % fremmøde, og så tror De bagefter ikke på resultatet.
Hvad så ?
Kan Jeg kræve en ny arbejdsprøvning?
Eller skal Jeg bare holde fast i den arbejdstræning, eller hvad det hedder, og håbe på der er nogle fornuftige mennesker derude ?
Det er det Jeg satser på.
Denne gang lytter Jeg nemlig på MIN krop. Og har min læge stående stand by.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2011, 12:36   #24
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Isabel Se meddelelser
Wodpoulsen. Jeg er ny her og på internet, så jeg ved ikke om jeg gør det rigtigt.
Vi er fra samme sted, og i samme situation.
Jeg vil da aldrig kunne finde et job på 5 timer om ugen i min alder næsten 60 år.
Jeg har været i kommunalpolitik, måske jeg ikke skulle have stoppet med det.
Jeg kan ikke fatte hvordan man bliver behandlet.

Nej, det er så frygteligt.
Jeg har altid troet at politi og kommunen var på MIN side, men hold da op.:vræl:
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
10 timers fleks anette29 Spørgsmål ang fleksjob 6 24-10-2012 19:47
Ny reforme-Lettere at finde Flexjob?? dobar Politik og Samfund 21 04-03-2012 23:38
hvor kan man finde flexjob fishermanfo Spørgsmål ang fleksjob 4 03-02-2011 00:48
450-timers reglen zuza Nyt om loven 5 01-02-2009 00:49
300 timers regel bliver til 450 timers regel Systeminvalid Politik og Samfund 9 23-09-2008 17:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension