K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2009, 13:24   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja !

- men der kommer oprør ...bare vent og se når folk mister deres job og hjem og ikke kan få den mindste hjælp efter de har knoklet og betalt skat i mange år...der kommer massedemonstrationer ...Se på Island Grækenland...Frankrig...USA...det er ikke gået op for danskerne hvor alvorligt det der kommer er...

priserne stiger på mad og pengene mister værdi...Anders FOgh kommer i gevaldigt klemme i nærmeste fremtid så han bliver tvunget til at ændre kurs...når hans egne vælgere ryger ud af hus og job.

det er helt sikkert at gør han intet vil hans egne vælgere gå til andre partier.


Sidst redigeret af Stella; 29-01-2009 kl. 13:28.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 13:30   #22
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
den gamle FTP ordning var langt at foretrække end den nye FTP...

man råber om hjælpepakke til de uforsikrede ledige ...men hvad med en hjælpepakke til flekserne...til de fattige alle vegne Jeg mener regingen har pligt til at sætte sikkerhedsnet op for alle dem der bliver ramt af finanskrisen og ikke kun til de rige og bankerne.

ALLE DE GAMLE ORDNINGER VAR BEDRE FOR ARBEJDSLØSE og FTP og KTHM

- dagpengereglerne blev strammet op og FTP og KTHM...alt er blevet meget sværere for borgerne...så alt skal laves om så det passer bedre til borgerne og især på grund af finanskrisen men også uden finanskrisen...

- for det kommer til at gøre ONDT på rigtig mange mennesker ...nogle vil miste deres HJEM...hvad så skal de være hjemløse ?????

...regeringen må handle NU...det er som om de snorksover...eller er det bare mig der føler det...
Fogh har jo også offentligt erklæret, at det første han tænker på når han vågner er arbejdsløsheden ... hvis jeg gætter rigtigt er det han tænker nok noget i stil med, HVAD han skal gøre for IKKE at komme til at stille mere hjælp til rådighed til alle dem på overførselsindkomst... på sådan en måde at han ikke mister stemmer.

Synes det er lidt sjovt... alle taler om krisen som om den er noget af det mest forfærdelige... jeg selv ser den som MEGET velkommen, for det sætter fokus på fattigdom, kontanthjælp, A-kasse og i den forbindelse får man øje på fleksere og uafklarede i systemet også... det er jo tydeligt at der sker noget i øjeblikket... jeg spår et valg inden ret længe... hvorfor? ... fordi Fogh og Co. og deres vælgere (de rigeste af dem) ikke kan ændre situationen for de ledige der kommer, uden at gribe til egne lommer, og den politik vil Fogh's rigere vælgere bare ikke være med til... så Fogh står nok i lidt af et loyalitets problem pt.

Men faktum er, at der vil være MANGE af de griske skattelettelses-nydere der red med på fest-bølgen Fogh hypnotiserede dem ind i der nu for alvor ser den konsekvens vi andre har spået om hele tiden... det er NU de fatter, at de blot var gode nok så længe de kunne arbejde mere for Fogh, og nu skal sparkes ud fra festen igen, for at Fogh og de rige frænder ikke skal miste kaviaren på brødet.

Jeg morer mig gevaldigt over alle de ting jeg ser ske i øjeblikket... det største er nok at se hvordan Hjort opfører sig som om intet er sket... Det vrimler med fyringer, og han fortsætter med at skabe sin syge-hær af arbejdere på samlebånd... man skulle næsten tro han var autist, og ikke kan andet end følge den vanlige trummerum han gør hver eneste dag uden at gå helt fra forstanden.

Nu har de alle derinde på borgen prøvet længe nok at få den her krise til at lyde som "en lille vind der skal overståes"... den holder ikke mere, og jeg tror det er DET Fogh efterhnden er ved at have fattet.

Der skal nok snart komme et valg, når Fogh opdager at der ikke er nogen vej tilbage, og at landet trænger til en anden politik end hans for at kunne klare sig... så vil han udskrive valg, og regeringen vil skifte... Rød fløj kommer til endnu en gang og skal rydte op efter Blå stue's fest... og sikkert med tilråb fra blå festdeltagere om, at de ikke kan finde ud af at rydte ordentligt op efter dem

Sidst redigeret af Razmo; 29-01-2009 kl. 13:36.
  Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 13:50   #23
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
En gammel bekendt ringede fra New york hvor hun bor for at snakke lidt med mig og fortalte at New york er gået helt i sort...de unge forlader byen i al hast for de er fyret og det er alt for dyrt at bo der uden job...alle sælger deres biler og ting som de ikke har råd til mere...restauranter er næsten tomme...og værst af alt så kommer fogeden tit ud nu og de tager alle møbler og stiller dem ud på gaden og så er det slut med det hjem...folk skærer alt væk der ikke er livsnødvendigt...

ok bare en lille historie ud af sidebenet...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 14:45   #24
Despina
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2008
Lokation: 7000
Indlæg: 50
Styrke: 17
Despina er ny på vejen
Tjah, jeg er en af de flexjobbere, der er blevet sparet væk. Fik lige min opsigelse i dag.. ikke just det jeg havde ønsket mig, men sådan er livet engang imellem
Despina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 15:08   #25
tsambika
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2008
Lokation: lejre kommune
Indlæg: 6
Styrke: 0
tsambika er ny på vejen
endelig lykkedes det

har lige talt med sagsbehandler i lejre kommune, de har bevillet flexjob på 15 timer pr uge til mig, puha så nåede de det lige, mine sygedagpenge udløber idag!
tsambika er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 22:03   #26
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Andre uden job bliver også rådighedsvurderet

Stella skrev: "det er egentligt underligt ...andre arbejdsløse bliver da ikke revurderet hvert år !!!! kun os fleksere...og vi har jo som bekendt nedsat arbejdsevne på grund af sygdom i kroppen af forskellig art.

Så dem med sygdomme skal jages rundt i arbejdsprøvninger mens de almindelig raske ledige faktisk har det bedre som ledige...#

Arbejdsløse a-kasse medlemmer bliver rådighedsvurderet hver 3. måned og skal aktiveres efter 6 -9 - eller 12 måneder - Så forskellen ligger snarere mellem om man har arbejde eller ej - både syge og raske uden job bliver kontrolleret i hoved og R,,,
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 22:21   #27
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ja du har ret Ida...det er kontrol kontrol og atter kontrol ...ingen tilbud om job eller uddannelse eller bare hjælp til at finde et fleksjob...kun kontrol !

...skab tilbud ikke frygt...vi er mennesker af kød og blod ...og nogle er bare ikke så heldige som andre...der har altid været syge mennesker og nogle kommer sig andre har skader der ikke går væk...

Så I debatten i aften på dr2...det var hæsligt at se politikerne slås om penge og prestige...og så sagde sundhedsministeren ( hvem han end er)... til hende fra København..." du har jo så mange psykisk syge " han sagde det med en holdning som om at de mennesker bare er LORT...og hvad hun havde til hensigt at forlange flere penge til dem ?

Jeg har mistet al tillid til politikere for alt hvad de gør er kun for at score stemmer.

Danmark er det land i Europa der er dårligst til at behandle kræft syge...andre lande er betydeligt bedre til det fordi de har de metoder der skal til for en bedre overlevelse fra kræft epidemi , men politikerne her vil ikke indrømme at de er elendige til at sørge for at dødssyge mennesker får den bedste behandling der findes som DK har rigeligt råd til at have...det har vi vidnet nu I alle de år de har siddet på magten...i stedet bruger de alle pengene på super sygehuse ...i stedet for at opdatere dem der er i forvejen...

Så ja politikerne er ligeglade med de mennesker der bor i landet og kun ude efter skattelettelser til dem selv og deres , selv om de flyder i luksus og intet mangler.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En del ministre og polikere har aldrig arbejdet supersus Politik og Samfund 3 03-06-2012 20:57
Ekskludere de lægekonsulenter som ikke arbejdet under... bla-bla Lægekonsulenternes Rolle 0 18-02-2009 15:59
43% af handicappede skyldes arbejdet zuza Det er da strengt ! 1 21-05-2008 14:20
Fuldtidssyge skal tilbage på arbejdet Peacock Accept fra vores omgivelser 3 27-11-2007 20:45
1. dag på arbejdet. Kims Dit og Dat 3 03-11-2007 00:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension