K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-05-2013, 13:04   #1
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Flextimer timer man er sat til

Hvis man nu er godkendt til et x antal timer på fleks, lad os sige 5 timer med skånehensyn osv, hvordan skal man reagere hvis man bliver tilbudt flere timer end dem man er blevet godkendt til ?

Hvis jobkonsulenten tilbyder 10 timer eksempelvis men man er visiteret til 5 timer ? møder man op eller tager man kampen op med jobkonsulenten ?

Hvad med de timer man er visiteret til i dag i fleksjob, vil i siger at de timer er et udtryk for den effektive arbejdstid man kan klare eller ????

Jeg er sat til 7 timer om ugen i fleks, har gjort opmærksom på dette ikke er den effektive arbejdstid, men det er blevet overhørt op til flere gange.

Jeg blev godkendt til fleks i forgårs, i dag har jeg modtaget et brev fra en ny jobkonsulent jeg ikke har mødt eller snakket med at jeg skal til samtale et sted hvor tiden er sat til 10 timer om ugen.

Kommunen har også ignoreret at mens jeg var i mine arbejdsprøvninger på op til max 7 timer om ugen, da havder jeg ikke noget fritids liv, da mine smerter kom ud af kontrol, jeg kastede op, blev svimmel osv. kort sagt kunne jeg bare vente på smerterne ville opføre sig med lidt pli igen, hvilket kunne tage dage før dette skete.

Derfor måske jeg skal lave en klage over de 7 timer jeg er sat til af kommunen, da jeg frygter kommunen tvinger mig ud i de 10 timer eller mere, fordi de så mener det vil gøre det ud for de 7 timer effektive timer som hvis det er tilfældet, at man mener dette er effektive timer, så er de 7 timer man er visiteret til sat mindst 50% for højt.

Hvad med fleksjob bevis, skal jeg selv bede om dette ?

Sidst redigeret af mookmik; 04-05-2013 kl. 13:16.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer??? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2008 00:35
nyt ang.flextimer annemette jensen Spørgsmål ang fleksjob 7 02-12-2008 18:14
Timer søsser s Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 23-06-2008 10:14
timer ann Spørgsmål ang fleksjob 3 19-03-2006 20:23
timer ann Spørgsmål ang fleksjob 2 25-02-2006 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension