K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2017, 21:48   #1
Tyr2017
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2017
Indlæg: 6
Styrke: 0
Tyr2017 er ny på vejen
ressourceforløb ydelse

Jeg er 42 år gamel, jeg har været ud af arbejdsmarkedet siden 2004, hvor jeg nødt til at holde op med arbejde på grund træthed og smarte, jeg har arbejdet som freelance tolk, og har haft kun 5-6 times arbejde om ugen. Jeg har ikke haft inget forklaring til mine smerte og træthed. For 3 år siden fik jeg diagnoseret 'Multipel Sclerose', har startet med behandling på sclerose center, som opforder mig til at søge førtidspension, da jeg ikke kan arbjder. Jeg har ingen indtagt, og det er min man, derforsøger mig. Han har ikke stor indtægt og hvores intægt er mindre end kontakt hjælp til ægtefæld uden børn.
Jeg leder af mange symptomer, kronik smarte med meget dårligt ben, hukommelsesbesvær, føleforstyrrelsr, synforstyrrelse og meget mere. Jeg kan ikke lave noget, min man klar næsten alt hjem og ud. Jeg vil gerne høre om hvordan jeg kommer i gang med sagen, jeg har høret om det er boget, der hedder, ressourceforløb ydelse, hvordan kan jeg få det....
Mange hilsen
Tyr2017 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension