K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2009, 23:54   #11
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Rigtigt Hejdien

DF er villig til at sælge alt, bare for at få valgstemmer nok.

Jeg synes DF længe nok har fået Danmark til at ligne en skamplet på denne jord.

Jeg synes, en hjælp i denne størrelsesorden bare for at komme af med uvelkomne borgere i Danmark er et meget umoralsk tilbud og giver et forket signal ud i verden.

Nu kan det da blive en rigtig god for forretning i at komme til Danmark, hvor man godt nok skal leve af starthjælp et stykke tid, få en førtidspension og så vende hjem, så jeg synes dette forslag vil fremme invandringen til Danmark, som DF ellers gerne vil sætte en stopper for.
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 18:31   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil kraftigt opfordre jer til KUN at debattere førtidspensions delen af dette emne...da det ellers vil gå på tværs af vores regler for dette forum...med chance for at blive lukket

Man kan læse reglerne her http://www.k10.dk/showthread.php?t=22
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 20:39   #13
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Regler på k10

Godt vi har webmaster til at holde os i ørerne og gør os opmærksom på reglerne her på k10.

Jeg må indrømme, at jeg ikke havde nærlæst disse regler grundigt nok.

Ifølge reglerne på k10 er racisme og debat om indvandrere ikke lovlige.

Og der er en god grund til, for ellers kan denne hjemmeside hurtig give udtryk for, at ikke alle er lige velkomne her.

Jeg lod mig desværre henrive i at overtræde disse regler i en anden tråd på k10.

Og jeg kan nu godt se, hvorfor jeg overtrådte reglerne, selvom jeg kun ville give udtryk for, at jeg er imod al fanatisme, der fører til udstødelse, forskelsbehandling og undertrykkelse af andre uanset race, køn, etnisk oprindelse, politisk eller religiøs overbevisning.

Men hvad angår denne tråd, så ønsker jeg kun at sige, at jeg bestemt ikke har noget imod, at ikke-vestlige borgere endelig får lov til at medtage en dansk pension til deres hjemland.

Og hvis også ikke-vestlige borgere i Danmark endelig fik ret til de samme sociale ydelser som fuld kontanthjælp eller fuld social pension, så var det ikke nødvendigt at skulle give dem flyttehjælp, hvis de gerne vil tilbage deres hjemland.

Sidst redigeret af brøkpensionist; 09-12-2009 kl. 20:49.
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 20:50   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Men godt at vide man ikke må diskuterer udlændige, så kan de atter holdes udenfor fornuftig debat og samfundsløsning, gode ideer og initiativ. Så lad os da endelig tie dem og problemstillingerne ihjel. Det er også meget lettere.
Så kan politikerne så klare det.

Over and out

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 01:18   #15
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg var....

....heller ikke klar over at udlændinge ikke måtte debateres, noget jeg ellers gerne gør, da jeg håber at ved gentagelse vil efterhånden noget af det jeg siger synke ind.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 01:20   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næ, og Hejdien vidste det vist heller ikke. Hun skrev jo at vi opfyldte betingelserne, hmm.

Men pyt med det, i morgen er det glemt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 02:59   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg havde glemt det, efter den sidste debat med alt balladen blev det nød til at blive en regel .. men heldigvis så er der mange andre debat forum at deltage i omkring det emne så det gør jeg bare
  Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 06:13   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kære Helenekr....der findes ca en miliard andre forums på nettet hvor du hellere end gerne må diskuttere dette emne....

Det koster endda gratis at selv oprette et forum til dette brug...skulle man ønske det...
http://invisionfree.com/
http://www.forumup.dk/
http://www.aforum.dk/
http://www.atfreeforum.com/danish_index.html

Denne regel er bestemt ikke sat op for at tie noget ihjel....

Men der er jo desværre nogen som skal holde øje med at det ikke løber løbsk....hvilket det hurtigt kan med det emne...og der er såmænd kun mig til det....og jeg undskylder da...at jeg er så syg at jeg ikke lige kan overkomme dette...samtidig med at resten af K10 skal holdes vedlige...men sådan er det nu altså....

Så føler du trang til at råbe op om omtalte emne....ja så må du gøre det et andet sted...

Jeg har nemlig ikke tænkt mig at lave K10 om til ekstrablads debat eller lignede...plus jeg bestemt ikke har tænkt mig tiltrække deres debattører...

Lige til sidst...så er det ikke Hejdien der laver disse regler...hun lader sig formentlig rive med som alle andre gør i denne slags debat...

Jeg ved dog at hun ikke er interesseret i at K10 skal forvandles til et ragnerok som det sker med mange af de forums hvor de tillader denne slags debatter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 15:57   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen jeg er fuldstændig ligeglad, jeg orker faktisk ikke at skrive mere om dem, for det er som at løbe panden mod en mur!
Det er ikke en diskussion jeg vil stræbe efter, men nu var den der tilfældigvis lige. Og også fint den er lukket, jeg nærer ingen følelser overfor det, eller ærger mig, tværtimod.

Jeg er så vant til det som psykisk syg, det er nøjagtigt lige så tabubelagt. Nogen ting taler man bare ikke om.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 17:15   #20
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Det har været tilladt at ta pensionen med til udlandet

i rigtig mange år.
Engang var det en Tyrker, der fik sin ftp med hjem til Tyrkiet.
En dansk ftp var DENGANG højere end hvad en skolelærer fik i løn i Tyrkiet, så problemstillingen er ikke ny. Det må være det ekstra beløb, der er fornyelsen.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det betale sig at beholde mig, hvis... Mama Spørgsmål ang fleksjob 10 12-11-2012 17:47
Førtidspension og 2020 plan ang. udlændinge glick Politik og Samfund 10 19-09-2011 13:26
Udlændinge mister retten til pension brøkpensionist Politik og Samfund 0 15-08-2010 19:38
smart at beholde fagforening??? Lund Spørgsmål ang fleksjob 27 23-07-2009 11:29
Kørestolsbruger kan beholde sit arbejde curls Politik og Samfund 0 17-01-2008 19:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension