K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2011, 12:47   #51
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Jeg syntes den er god, og den er særlig god at have med hvis du når til en ankesag, måske ville jeg undlade at være dybt ironisk, dèr hvor du skriver om at din mund kan sys sammen - jeg ville gøre mere ud af, lige dèr, at holde mig strengt til kolde konstateringer om fejl i lægekonsulentens arbejde.

Men det er menneskeligt, at være dybt ironisk lige dèr, men sikkert ikke klogt.

Hvad med at klage over lægekonsulentens udtalelse? Men klagen skal stiles til lægekonsulentens chef og ikke til SB eller jobcenter. Enhver lægekonsulent har en chef i kommunen, som ikke nødvendigvis er knyttet til SB eller jobcenter, så derfor, klag til lægekonsulentens chef, specifikt over lægeudtalelsen.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 12:57   #52
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
Dolli er ny på vejen
Tak Ingrid og ja jeg må give dig ret i at den udtalelse nok ikke er heldig i den her sammenhæng, det er faktisk en k10 bruger der kom med denne smarte bemærkning og jeg syntes faktisk den var så god at den måtte med, men nej nok ikke til det pensionsudvalget skal kigge på.

Er så bare i tvivl om hvordan jeg yderligere kan forklare mig i lige netop det afsnit.....

Går lige ind og retter lidt til på den nu, men kom gerne med input
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 14:08   #53
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dolli Se meddelelser
Tak Ingrid og ja jeg må give dig ret i at den udtalelse nok ikke er heldig i den her sammenhæng, det er faktisk en k10 bruger der kom med denne smarte bemærkning og jeg syntes faktisk den var så god at den måtte med, men nej nok ikke til det pensionsudvalget skal kigge på.

Er så bare i tvivl om hvordan jeg yderligere kan forklare mig i lige netop det afsnit.....

Går lige ind og retter lidt til på den nu, men kom gerne med input
Du skal bare holde dig til sandheden og give din egen forklaring og opfattelse, og kan du ramme klart, dèr hvor kommunen (SB og lægekonsulent) manipulerer det skrevne ord - så tror jeg det er bedre for din sag i pensionsudvalget og/eller ankestyrelsen.

Følelserne er jo dine, men klare fakta er både kommunen og ankestyrelsen nødt til at forholde sig til.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 21:20   #54
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Helt enig med Ingrid.

I henvendelser til kommunen bør man holde sig strengt til fakta, ingen føleri, ironi eller andet, der kan misforstås/fejlfortolkes.

Jeg vil næsten sige, at man bør holde det i en forretningsmæssig tone.

Dog mener jeg ikke, at det gør noget, at det fremgår (ikke direkte med ord, men mere tonen), at man er gal og, at man ikke vil køres om hjørner med.

Jeg synes du udtrykker dig find i din skrivelse.


Udover at sende den med som kommentar til rp, så mener jeg godt, at din skrivelse kunne være en del af en klage til jobcenterhefen, over sagsbehandleren.
Jeg tænker noget med, at "jeg synes det er utroligt, at min sb gang på gang kan fordreje fakta ......................."
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 01:06   #55
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Enig med Ingrid.

Ellers super fin partshørring.

Få du roligt sendt den afsted. Husk stempel og kopi til dig selv af det hele.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 18:26   #56
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
Dolli er ny på vejen
Tusind tak skal i have. Nu er den afleveret, både på skrift og på mail.

Og jeg skrev den ikke under, jeg skrev at da jeg var uenig i konklusionen, ville jeg ikke underskrive den.

Så nu må vi se hvad der kommer til at ske, jeg vil ihvertfald vente i spænding på det og håbe det bedste :-)
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
randers jobcenter hjælp skivehansen Spørgsmål ang fleksjob 8 16-04-2012 08:23
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade nr. 2 Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 30-12-2011 00:04
Hjælp fra Jobcenter Psenbesen Er det overhovdet til at få fleksjob? 5 08-11-2010 15:52
forklar mig venligst... buster Nyt om loven 3 29-08-2008 14:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension