K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2011, 01:49   #21
sjj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Indlæg: 11
Styrke: 14
sjj er ny på vejen
endnu engang tak for gode råd. Jeg vil faktisk straks bede om det han har fået af sb. Og da lægekonsulenten "har glemt" diagnosen whiplash samt 2 diskos i nakken, men omtaler mit symtombilled.... vil jeg også kontakte ham....

God idé med at lave en aftale om at ringe til konsulenten når jeg er nød til at gå hjem. Og hvis han nu siger, at det ikke er nødvendigt, tænker jeg, at jeg vil gøre det alligevel.
Kan lige se hvordan den DAGLIGE samtale vil forløbe...

Ja virksomhedskonsulenten er ansat i kommunen. Og jeg har nu fået kopieret hele min stak af helbredsoplysninger samlet, så jeg kan give den til alle relevante instanser, hvilket har vist sig på sin vis at være meget godt.... Så vil klart også vedlægge det til job-planen - god ide.

Sidst redigeret af sjj; 08-07-2011 kl. 02:00.
sjj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2011, 10:45   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sjj Se meddelelser
God idé med at lave en aftale om at ringe til konsulenten når jeg er nød til at gå hjem. Og hvis han nu siger, at det ikke er nødvendigt, tænker jeg, at jeg vil gøre det alligevel.
Kan lige se hvordan den DAGLIGE samtale vil forløbe...
Fuldt forståeligt.

For mit eget vedkommende var det en positiv oplevelse, men min konsulent var altså også et sjælden rart og fornuftigt menneske.

M.h.t. dagbogen, så sender du kopi af den til både jobkonsulent og sb hver uge, via mail eller personlig aflevering (mod kvittering) på kommunen.

På den måde kan de ikke senere påstå, at have været uvidende.
Og de kan heller ikke senere bebrejde dig, at have ageret forkert i en eller anden situation, for så burde de jo have gjort opmærksom på det da de læste din dagbog.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
virksomhedspraktik/arbejdsprøvning lonsmann Alt det andet 12 01-09-2012 12:16
virksomhedspraktik vs arbejdsprøvning kiwimor Alt det andet 14 10-08-2012 22:40
Arbejdsprøvning/virksomhedspraktik 0401AMvB Alt det andet 42 18-11-2011 09:47
arbejdsprøvning/virksomhedspraktik anri Spørgsmål ang fleksjob 0 16-04-2011 18:02
Arbejdsprøvning/virksomhedspraktik Anne.o Alt det andet 3 27-02-2008 20:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension