K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2011, 16:57   #31
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
hende på øre,næse,hals afd. mente at jeg kunne forvente et svar Onsdag, men skal ringe der ud på mandag.
Men for søren, det gjorde ondt, hun brugte en nål til at fiske noget væv, men hvis det ikke er nok, vil de fjerne den ene knude, var vist nok derfor jeg skulle ringe mandag.

Hun kikkede mig osse i næse, med en kikkert lige som, de alm. kikkert undersøgelser, så nu har de snart kikket i alle mine huller.

endnu en gang tak for kram:
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 06:18   #32
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Øv Øv......................Har lige læst at overlevelses procenten for bugspydtkirtel kræft er meget lille, da kræften opdages sent i forløbet.

Så nu kan jeg bare vente på at vævs prøven er til min fordel.

De lymfeknuder på halsen er sikkert nemme at fjerne, men knuden i bugspydtkirtlen er svær proces, hvor man risiker at skulle fjerne den helt, kommer lidt an på om det har bredt sig til andre dele af kroppen.

Så nu kan jeg godt forstå at hun blev ved med at spørge om jeg havde det godt, måske osse derfor jeg fik så meget Morfin, for egen læge uddeler kun til 14 dags forbrug ad gangen.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 08:45   #33
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Har lige et ? er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse ved kritisk sygdomme el. pension.

Hvad kan jeg få udbetalt og skal jeg have en bestemt konto, hvor kommunen ikke kan røre evt. udbetalinger.

Jeg har været inde på ATP og registre Mogens som samlever, så det skulle være i orden.

Har det sådan at man kan jo lige så godt tage i mod det man kan få, der er nok ingen der fortæller det til en.

PS. Jeg har en pensions opsparing ved PensionDanmark.

Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 12:37   #34
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Har lige et ? er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse ved kritisk sygdomme el. pension.

Hvad kan jeg få udbetalt og skal jeg have en bestemt konto, hvor kommunen ikke kan røre evt. udbetalinger.

Jeg har været inde på ATP og registre Mogens som samlever, så det skulle være i orden.

Har det sådan at man kan jo lige så godt tage i mod det man kan få, der er nok ingen der fortæller det til en.

PS. Jeg har en pensions opsparing ved PensionDanmark.

Susanne
Selvfølgelig skal man tage imod alt .. ihvertfald når det er penge

Prøv lige at tjekke din pension hos PensionDanmark.. både mht kritisk sygdom.. det er nemlig forskellig fra forsikring til forsikring hvad og hvormeget de giver.. og ligeledes om du også her skal reg. Mogens som samlever..

Min datter fik for et par år siden udbetalt kritisk sygdom pga modermærkecancer... og det var lægen som op hende på Vejle sygehus, som udfyldte og underskrev de papirer fra hendes pensions selskab..

Jeg mener at et beløb fra kritisk sygdom er fredet .. ellers må du få lavet sådan en speciel konto i din bank..

Susanne... jeg håber og ønsker også for dig at prøverne er til din fordel.. ♥

Sender dig en masse ♥ ♥ og varme tanker..
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 13:15   #35
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Tilføjer lige at jeg selv udfyldte noget af skemaet og så udfyldte lægen resten. Det er let nok at få styr på. Faktisk fortalte lægen mig om det, mens hun opererede mig. Så en del læger er velinformeret på området.
Du kan se beløb samt hvilke kritiske sygdomme, der gives sum for på din forsikrings hjemmeside.

Håber for dig og krydser fingre for, at det ikke er så alvorligt som frygtet. Men jeg kender jo alt for godt alt til at få læst en masse op på nettet, så man er bedst muligt forberedt.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 13:46   #36
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Tak for hjælpen.

Har i øvrigt slet ikke tid til stille jodbakkerne(skoene)jeg har da en masse jeg skal nå, men man tænker da på det.

Men siden jeg fik de Morfin piller på syghuset har jeg haft det fint bort set fra at jeg hurtigt bliver træt.

Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 23:26   #37
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Øv, altså.

Men godt du holder humøret oppe og kæmper.
Held og lykke

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 23:53   #38
AGK
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2011
Indlæg: 9
Styrke: 0
AGK er ny på vejen
Håber alt det bedste til dig og at dine prøver er til din fordel. For guds skyld lad være med at sidde og læse om alt muligt på internettet. Det er bare psykisk terror.

I øvrigt også rigtig fint at du tager det så stille og roligt, eller prøver på det.
AGK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 05:38   #39
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Tak skal i have jeg har jo Mogens, og vi snakker tit om det, og joker lidt med det el. vi bruger det man kalder "sort humor"

Det er man nød til som tingene ser ud lige nu.

Er osse ved at få styr på det økonomiske, med hensyn til at sikre Mogens, så han ikke står med håret i postkassen, den dag jeg måske ikke er her mere.

Det bedste af det hele er at jeg kun har et minimum af smerter nu efter jeg har været på OUH.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 06:15   #40
engager
Hvor skulle jeg ellers være
 
engagers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2011
Lokation: fyn
Alder: 58
Indlæg: 143
Styrke: 14
engager er ny på vejen
sender dig lige en masse med ønsket om nogle gode prøver til din fordel.

Godt at i kan bruge sort humor, det kan være så dejlig befriende ind imellem, når det hele bare bliver for meget.
engager er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis ens læge bare syntes ens alder er en hindring ligemeget hvad du fejler FibroMcs Alt det andet 84 09-07-2013 18:28
I behandlingsmulighedernes navn L. Madsen Spørgsmål ang fleksjob 16 07-03-2013 18:44
Hvad er barnets navn? smækkerlækker Dit og Dat 41 20-07-2012 12:09
Hvad fejler du? zuza Politik og Samfund 0 17-06-2008 11:25
Mit Navn er Stenblank lone t Dit og Dat 0 30-10-2007 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension