K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2013, 17:31   #101
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Jeg "faldt" lige over dette, som er interessant læsning:

Ha´en dejlig snefyldt tirsdag... nu vil jeg spænde mine pigsko på og gå en lille tur, og se om det kan lade sig gøre at få lidt frisk luft. Det trænger jeg i høj grad til.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=144514

Sidst redigeret af Mulle11; 15-01-2013 kl. 20:56.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 12:16   #102
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Thumbs up

Så sker der endelig noget i min sag...
På tirsdag skal jeg til møde i rehabilitetsteamet. Dagen som forhåbentlig kan give mig svar på, om jeg bliver indstillet til enten fleksjob eller førtidspension.

Jeg føler efterhånden at ventetiden langsomt men sikkert dræner mig fuldstændig for lyst og energi til at kunne foretage mig noget, men det er jeg nok laaaangt fra den eneste, der sidder med lignende følelser.

Ønsker jer alle herinde en dejlig solrig og virkelig forårsagtig fredag og en super god weekend.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Jeg "faldt" lige over dette, som er interessant læsning:

Ha´en dejlig snefyldt tirsdag... nu vil jeg spænde mine pigsko på og gå en lille tur, og se om det kan lade sig gøre at få lidt frisk luft. Det trænger jeg i høj grad til.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=144514
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2013, 22:43   #103
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Thumbs up

Selvom jeg i min "lykkerus" fik oprettet en ny tråd herinde og glædeligt fik fortalt, at jeg er tilkendt førtidspension, vil jeg nu alligevel også afslutte tråden her, ved at fortælle det endnu en gang....

Jeg har fået tilkendt førtidspension pr. 01.05.2013
Jeg er SÅ ubeskrivelig lettet, men alligevel er det knap gået helt op for mig endnu, men en ting står mig helt klart og det er:
JEG SKAL ALDRIG NOGENSINDE TIL MØDE PÅ JOBCENTER MERE

Til alle jer, der stadig må kæmpe for jeres ret.... kæmp alt det I har lært og gerne lidt mere til.
Jeg håber at I alle sammen når jeres mål

fra en kommende førtidspensionist

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Så sker der endelig noget i min sag...
På tirsdag skal jeg til møde i rehabilitetsteamet. Dagen som forhåbentlig kan give mig svar på, om jeg bliver indstillet til enten fleksjob eller førtidspension.

Jeg føler efterhånden at ventetiden langsomt men sikkert dræner mig fuldstændig for lyst og energi til at kunne foretage mig noget, men det er jeg nok laaaangt fra den eneste, der sidder med lignende følelser.

Ønsker jer alle herinde en dejlig solrig og virkelig forårsagtig fredag og en super god weekend.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2013, 22:20   #104
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Nu er der efterhånden gået fem måneder, siden jeg fik udbetalt min første ftp.
Det er det bedste der er sket mig de sidste mange år...
Hvilken fred og ro der er omkring ens person

... åhhh hvor skønt at kunne stå op hver morgen, og bare sådan helt og aldeles bestemme sit eget tempo, med de små ting man nu engang skal have fra hånden.
Jeg har nydt den dejlige sommer med lidt camping, når ellers vejret var til det, og nu er det vores have, hvor jeg pt. får mange gode ideer, som måske skal laves ud i fremtiden... NU skal jeg ikke stjæle tiden, jeg har tiden til det, og vælger at lave det i mit helt eget tempo på de dage, der passer bedst for mig

JO JO JEG ER SÅ GLAD OG LETTET OVER, AT JEG FIK TILKENDT FTP.

Endnu engang ønsker jeg jer alle en retfærdig måde at blive behandlet på, så jeres afgørelse falder ud som I ønsker den skal være... PØJ PØJ til jer alle.

Førtidspensionisten Mulle11
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 09:08   #105
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mulle11 Se meddelelser
Nu er der efterhånden gået fem måneder, siden jeg fik udbetalt min første ftp.
Det er det bedste der er sket mig de sidste mange år...
Hvilken fred og ro der er omkring ens person

... åhhh hvor skønt at kunne stå op hver morgen, og bare sådan helt og aldeles bestemme sit eget tempo, med de små ting man nu engang skal have fra hånden.
Jeg har nydt den dejlige sommer med lidt camping, når ellers vejret var til det, og nu er det vores have, hvor jeg pt. får mange gode ideer, som måske skal laves ud i fremtiden... NU skal jeg ikke stjæle tiden, jeg har tiden til det, og vælger at lave det i mit helt eget tempo på de dage, der passer bedst for mig

JO JO JEG ER SÅ GLAD OG LETTET OVER, AT JEG FIK TILKENDT FTP.

Endnu engang ønsker jeg jer alle en retfærdig måde at blive behandlet på, så jeres afgørelse falder ud som I ønsker den skal være... PØJ PØJ til jer alle.

Førtidspensionisten Mulle11
Det er sådan ca. den samme oplevelse jeg har haft.

Nu kan man åbne sin postkasse uden frygt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension