K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2013, 18:16   #1
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
hjælp fra socialrådgiver fra sygehus

Er der nogle af jer der har erfaring med socialrådgivere fra sygehus

jeg overvejer at kontakte den den høre til min afd på sygehuset imorgen
for at bange for de finder på at afvise min pension sag igen da jeg jo ikke har fået svar og 3 mdr fristen er gået og heller intet skriftlig ang dette bare en sludder for en sladder med de er bagefter og ikke aner hvornår sagen kommer for det kan jeg jo ikke bruge til noget


dernæst vil jeg gerne høre om der er andre herinde der har lungeemfysem
i svær /til meget svær tilstand
eller evt
Kol i svær /til meget svær tilstand

hvor meget jeres lungefunktion er om i har ilttab og .lig om I har fået pension eller ej
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 19:30   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ved kun de er der... for efterhånden 5 år siden brækkede min søn benet, han var under 3 så han skulle ligge i stræk i 100 år.

Vi blev spurgt om vi ønskede vejledning af deres socialrådgiver, omkring tabt arbejdsfortjeneste kørsel ol... vi kunne så takke nej for jeg tøffede rundt hjemme, Så gemalus kunne næsten passe hans job, han missede nogle få timer, men efter som det var ud over de 37 timer sååå, i forhold til at lillesøster jo ligesom også skulle passes (og efter som vores dagplejemor er vores genbo strakte hun sig lidt ud over det sædvanlige, men det har jeg/vi så også gjort den anden vej... dejligt når man bor i et lille samfund hvor alle hjælper alle )

Så vi slap for erfaring.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 22:08   #3
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg bruger min socialrådgiver meget på hospitalet
Hun er guld værd, hun kigger på mine papirer, kan ringe til kommunen for mig osv..
Jeg kan sende hende en mail, så hjælper hun hurtigt, så hende ville jeg ikke være foruden
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 08:12   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg har søgt hjælp via smerte klinikkens social rådgiver, men det er lidt spildt tid hun er sød, men der er ikke nogen på kommunen der vil høre på hende og hun er lidt urelistisk.

men min mor som var meget syg fik rigtig meget hjælp af vejle sygehus social rådgiver, de hjælp hende med pension og hjælpe midler.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp Wodpoulsen Den nyttige viden vi alle har 30 10-01-2018 16:56
Befordringsgodtgørelse fra sygehus. SanneHansen Dit og Dat 1 21-08-2013 20:03
hjælp til mit første møde med en socialrådgiver for første gang i mit liv hc1966 Alt det andet 14 29-04-2011 06:55
Betale hjælp af socialrådgiver Ida Alt det andet 5 30-10-2010 23:17
Sygehus: Kom tilbage om 7 år! Ninja Alt det andet 8 19-09-2010 11:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension