K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2010, 18:02   #31
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
undersøgelse i udbud

Hej
Kan godt se at det ikke var udførligt beskrevet.
Da jeg skulle til en speciallæge i rheumatologi (gift m.m.) sendte min sagsbehandler "mig" i udbud, dvs. hun indhentede tilbud ved 3 forskellige læger, og så tager de for det meste den billigste. Jeg fik lov at se det på hendes skærm og jeg følte mig nok ligesom en god malkeko der skulle sælges for bedste bud, men det fungerer åbenbart og der gik vel ca. 3 uger så kom jeg til.
Du kan vel forhøre dig om der ikke skulle være en læge i et andet amt der kunne tage dig tidligere, vi har frit sygehusvalg, men hvis det ikke skal foregå på sygehus men hos en privat praktiserende speciallæge skulle der vel heller ikke være noget i vejen for det. Jeg fik at vide at jeg nok skulle til Fredericia, og jeg bor i Sønderborg, men jeg fik en tid i Gråsten (på gigthospitalet). Mange speciallæge får jo lov til at bruge faciliteterne på sygehusene efter arbejdstid.

Fortsat held og lykke
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2010, 22:47   #32
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Fra jeg sagde til min psykiater at nu måtte han godt kontakte kommunen og de skulle finde ud af hvad der skulle ske ...til jeg ved at nu når min sidste arbejdsprøvning er færdig og jeg har fået af vide at når den er færdig får jeg bevilligt fleks så er der gået ialt ca 4-5 mdr
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2010, 23:20   #33
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jeg var et ½ år på Reva Fyn, + den tid det tog for min sagsbehandler at få sagen med til teamet i kommunen, jeg var på kontanthjælp, så det ændrede ikke noget for min indkomst, derimod gik der ca 1½ år før jeg fik et flexjob.

Desværre er det jo ikke flexjobbene der hænger på træerne i øjeblikket.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 09:29   #34
dorthe76
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Indlæg: 60
Styrke: 15
dorthe76 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Tak for svaret Bonnie

c.l.e.o.
Jeg er først lige blevet sygemeldt d. 17. marts.
Jeg har en socialrådgiver fra fagforeningen som vil være med i alting, så han følger op på det.
Nogen diagnoser er stillet. Mens andre ikke er. Jeg kan først komme til en bestemt læge om 9 måneder. Men jeg er så også ret sikker på at han "hjælper" med at at stille en diagnose.
Her tog det 1½ år:-)
dorthe76 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor blev de af? paw thomsen Dit og Dat 7 01-04-2009 20:32
Hov hvor blev indlæggene af? maj Dit og Dat 6 14-10-2008 16:40
hvor blev tråden af ... Lund Dit og Dat 9 09-09-2008 15:39
Lang kamp blev til Danmarks bedste flexjob Dorthe 1971 Din historie 33 12-08-2008 21:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension