K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2012, 21:27   #11
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
IHvis du kommer på ledighedsydelse bliver du på den, der findes ingen varighed.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 21:32   #12
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Revurdering er efter et år, så har kommunen 6 måneder til at vurdere om du ville være bedre stillet med pension, eller om du skal fortsætte med din ledighedsydelse og samtidig søger job...

Men faktisk skal du jo bare tage det roligt, du har et job hvor der har været nogle gnidninger, disse gnidninger er vokset oppe i dit hovede til katastrofer uden ende.
Det er derfor du skal tale med din leder og hvis tankerne stadig drøner med en læge, så det der rod i hovedet kan blive stoppet ;-)
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 21:40   #13
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Først vil jeg sige at selvfølgelig kommer du til at veje 150kg istedet for de 65kg du vejer nu...

KAN DU SE HVOR JEG VIL HEN ?

Det kræver dog at du lever af chokolade, hvilket der næppe ville være råd til på kontanthjælp.
ha" ha" smiler !!!

det ville da være sexet" at ligne BaBapappa.
ej,nu skal jeg nok holde op. det ville jo bare være en træls ting at min mand og mit barn ( datter på 10. skulle lide ¨på min bekostning.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 21:53   #14
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Nu er der jo heller ikke noget som andre lide over som sagerne står, den eneste der lider er dig selv, fordi du har tankekoks.
Bedste middel mod roderi i hovedet er en sygemelding og afklaring af hvad der egentlig er sket.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 22:31   #15
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Nu er der jo heller ikke noget som andre lide over som sagerne står, den eneste der lider er dig selv, fordi du har tankekoks.
Bedste middel mod roderi i hovedet er en sygemelding og afklaring af hvad der egentlig er sket.
som jeg tidligere hentyder til og bare ønsker at vide primært" for hvis det var så skidt med det ang jobbet. det jeg vil hen til er""

ryger jeg på kontanthjælp hvis jeg ikke er i job efter de 12-18 md.
eller er det fortsat" ledighedsydelse og skal" jeg selv finde det eller er kommunen forpligtiget til at hjælpe med at finde et job der passer til mig.
søde ABC..

ville ønske jeg vidste hvordan man sætter de smilies ind..

Sidst redigeret af annech; 04-02-2012 kl. 22:44.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 22:55   #16
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Som jeg har skrevet til dig flere gange, så kommer du på ledighedsydelse hvis du opsiges fra dit job.

Der er ingen grænse for hvor længe du kan få ledighedesydelse, så længe du er til rådighed for et fleksjob.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 23:04   #17
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Dog har jeg læst herinde at når man har været på ledigheds ydelse i 12 - 18 mdr. så hedder det "arbejdsprøvning", for at se hvordan det står til.

Meenn Annech er det ikke bare om at komme væk fra hende krampen? Eller håbe på at hun bliver fyret som et led i evt. nedskæringer?

Jeg kender alt til psykisk terror på arbejdspladsen også den ubevidste, man aner ikke hvor meget det tærer på een. For mit eget vedkommende er jeg bl.a. hvor jeg er idag fordi jeg ikke har sagt fra overfor dette igennem 8 år...

Du lyder dog som om du har mod i og med at du konfronterede hende krampen, det er super fedt at du gjorde og kan det. Dog skal du også tale med din jobkonsulent eller sagsbehandler alt efter hvem du har kontakt med i kommunen. Hvis chefen er din bedste kontakt går du til ham/hende og aflægger rapport, for du skal ikke finde dig i den form for "mobning" som det jo er.

Håber du finder din vej til bedre tilstande på arbejdspladsen, gør dig stærk, tro på dig selv og lad være med at finde dig i krampens hetz.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2012, 23:19   #18
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Som jeg har skrevet til dig flere gange, så kommer du på ledighedsydelse hvis du opsiges fra dit job.

Der er ingen grænse for hvor længe du kan få ledighedesydelse, så længe du er til rådighed for et fleksjob.
SMILER STORT !!!

det var rart,at få på plads det med at der ikke er nogen grænse for hvor længe der er i forhold til at jeg må beholde min ledighedsydelse.
det er nemlig den jeg er meget" afhængi af. så derfra er jeg kold over at miste jobbet hvis man så vender det til noget positivt" bare jeg har den ledighedsydelse er jeg kold. og har Så" ikke noget jeg er bekymret over.
det var kun det det handler om for mig. lyder egoistisk" for jeg har kun prøvet at gå arbejdsløs 3.md siden jeg var 14.år gl. og er nu pu..ha... suk" 37.år gl.
så snart 40. fed og færdig. smiler....
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 16:38   #19
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
annech: kan anbefale dig at læse reglerne om ledighedsydelse : Fleksjob 19 udgave der findes her på k10 under nyttige links - vil stort set give dig svar på alle dine - HVIS`ere.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 16:45   #20
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
IHvis du kommer på ledighedsydelse bliver du på den, der findes ingen varighed.
Ledighedsydelsen stopper ved det fyldte 60,5 år - hvorefter man overgår til kontanthjælp . ( selvoplevet - er 63 år og skal i mit 3 fleksjob - kontanthjælp mellem de 2 af fleksjobbene) Se fleksjob 19.udgave - eller min tråd : svar fra Støjberg
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Konflikt med kontanthjælp udbetaling? Wupday Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 01-03-2013 22:07
flexjobber kan fyres dag til dag søsser98 Politik og Samfund 1 02-10-2012 10:54
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension