K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2007, 16:03   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Løn

He He er lige en smule nysgerrig bær over med det
Hvor meget for i entlig i løn i jeres flex job og hvor mange timer har i ?
Jeg selv har 25 timer nede i føtex og for 9.617 efter skat hvilket jeg entlig er godt tilfreds med for ufaglært job som flaskedame og kolinial hjælp. mvh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2007, 16:14   #2
KimH
Elsker at være her på K10
 
KimHs avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2006
Lokation: Frederikssund
Alder: 65
Indlæg: 76
Styrke: 19
KimH er rigtig godt på vej
Hej katrinski!

Jeg møder 25 timer ugentlig i en af COOP butikkerne, og får løn som faglært salgsassistent, selvom jeg ikke er det.
HK´s rep. sagde at godt nok er det ikke inden for salg, men faglært er jeg altså, og den var arbejdsgiver og jobkonsulent med på.

Mvh
KimH
__________________
Send In The Clowns
KimH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2007, 19:39   #3
socialnørden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
socialnørden er ved at flytte ind på K10socialnørden er ved at flytte ind på K10
Jeg er socialrådgiver arbejder 25 timer om ugen og har en månedsløn på 28000 kr./brutto.
Få jeres fagforeninger til at hjælpe med at forhandle lønnen... Det kan godt betale sig.

Mange hilsner fra Socialnørden.
socialnørden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2007, 20:12   #4
dalidali
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2007
Indlæg: 23
Styrke: 17
dalidali er ny på vejen
kontorassistent

Jeg er ansat på kontor i en privat virksomhed og har med bogføring, indkøb og almindelig kontorarbejde at gøre og får 21.500,-
dalidali er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 10:17   #5
Pedersen 69
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2006
Indlæg: 40
Styrke: 18
Pedersen 69 er ny på vejen
Jeg er ansat i privat rengøringsfirme og har 20-25 timer om ugen og får 116 kr i timen
når jeg gør rent i lejligheder får jeg 126 kr i timen, hårdt arbejde men bedre end at være under kommunen.
Pedersen 69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 11:17   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg var ansat på kontor annoncesælger, fik 20110 og var funktionær ansat.

Pedersen69 hvordan regner man dine timer ud ? jeg mener ved godt at det er 37 timer om ugen , men hvordan regne de det ud, siger de 116 x 37 x 4 og så giver de dig 10 kroner mere i timen i de timer du reelt er på arbejdet i lejligheder

Sorry er nysgerrig

og hvad når man er syg er det så 90 % af lønnen eller hvad ( jeg fik selv fuld løn under sygdom ) så hvordan regner man det ud når man er time lønnet ?

jeg sad lige og tænkte over det og jeg har faktisk aldrig kendt nogen flekser der ikke var fast månedes lønnet

Og ja Pedersen69 benhårdt arbejde med rengøring, kan ikke forestille mig at så mange flekser er ansat inden for det erhverv , har tit inden jeg blev syg arbejdet med rengøring i børnehaver som b job , og syntes godt nok det er et hårdt job...
  Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 13:36   #7
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
hej hejdien

nu hvor du er på ledighedsydelse igen...får du så mere end sidst,når du har været ude at arbejde...hvad får du i ydelse?
ja jeg er også nysgerrig
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 14:23   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nille ja da for sidst var jeg på kontanthjælp

Jeg faldt for sygedagpengegrænsen mens kommunen fumlede rundt i min sag så fire år på kontanthjælp med loft, gør selvfølgelig at jeg nu får mere udbetalt ( og frem for alt så er jeg lidt mere uafhængig af kommunen og deres luner nu )

Kiggede lige på min sidste udbetalingsseddel og i den står der Ledighedsyd. mellem fleksjob 13.476,56

Så det er det jeg får på kroner og øre
  Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 14:34   #9
Naima
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2007
Indlæg: 31
Styrke: 17
Naima er ny på vejen
Hej Kontor assistent

Citat:
Oprindeligt indsendt af dalidali Se meddelelser
Jeg er ansat på kontor i en privat virksomhed og har med bogføring, indkøb og almindelig kontorarbejde at gøre og får 21.500,-
Jeg er indstillet til fleksjob og skal i arbejdsprøvning og jeg vil også gerne arbejde på et kontor. Mit spørgsmål til dig er hviklen uddannelse massig baggrund har du. Jeg har H.F og H.H eksame. Hvordan forhandlede du din løn eller blev der bare sat til at får den løn du nævner.
Naima er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2007, 14:53   #10
dalidali
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2007
Indlæg: 23
Styrke: 17
dalidali er ny på vejen
Hej Naima.

Jeg er fra "mine unge dage" uddannet i butik, men blev så i 97 omskoleret til kontor. Mht. min løn, kontaktede jeg HK inden jeg skulle skrive fleksjob kontrakt med min arbejdsgiver, og fik dem til at skrive et brev, hvor der stod hvad mindste lønnen er ud fra deres lønstatistik for de arbejdsopgaver, som arbejdsgiver oplyste ville blive mine. Så det gik jo meget smertefrit, men der hvor jeg så bliver en smule irriteret er der, hvor så der kommer en hel del andre opgaver og ansvarsområder, som ikke blev nævnt da jeg blev ansat. Og til det kan jeg kun sige det er ris til egen rø...n at jeg ikke fik sagt fra og nej til det, for med de smerter jeg slåsser med i tiden, så kan jeg slet ikke koncentrere mig og syntes selv, der sker for mange fejl. Jeg har nu været sygemeldt i snart 4 uger, og tror at jeg får en fyresedel pga. der faktisk ikke er sket nogen bedring, og går og venter på at få en dato for indlæggelse. Og fordi jeg er den eneste på både kontor og butik når jeg er der, lyder det som om jeg bliver fyret da jeg ikke kan sige noget som helst om hvornår jeg kan være klar igen.. Det undrer mig faktisk også at arbejdsgiver skal betale stort set det samme når jeg er syg, som han skal normalt, og specielt når det er pga min ryg jeg er i fleksjob.. Havde jeg nu brækket et ben, som kan ske for alle, så havde det været noget andet og rimeligt nok at han skulle betale, men syntes måske også det er lidt underlig når det er ryggen der slår knuder igen.. Er der nogen af Jer andre, der ved om det kan passe at det koster det samme for arbejdsgiveren, om man er på job eller sygemeldt??
__________________
Hvis verden er sand, er der en grund til, at ting ser ud, som de gør
dalidali er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension