K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2018, 00:02   #1
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Exclamation Indsigt/Aktindsigt hos Klinisk Funkti0n i regionen

Hej nu er den så gal den bare kan blive min "sag" Jeg har søgt indsigt akt indsigt i kommunen alt er ankommet på nær kommunens interne notater i min sag (de vil de ikke udlevere) og så for 14 dage sedan sende jeg en anmodning til regionen om at få indsigt /Aktindsigt i hvad de har på mit Cpr nr og navn ....Denne blev så i den grad ignoreret hos Klinisk Funktion som sendt mig en mail med at jeg skulle få det igennem min kommune og de refererer til at jeg skal få det fra Klinisk Funktion så de tørrer den af på hinanden ???? men er det ikke sådan at jeg skal henvende mig til den instans myndighed som jeg ønsker indsigt i? har jeg ikke ret at få det udleveret? gerne en lov paragraf som støtter at jeg kan få ret og få de dokumenter udleveret. Klinisk Funktion nægter at udlevere det jeg beder om og oveni alt så skriver de fra klinisk funktion yderligere henvendelser vil efterfølgende ikke blive besvaret??? kan nogen forklare hvad der foregår når de ikke vil udlevere de dokumenter? må de nægte og affærdige mig på den måde? synes det virker en smule suspekt og næsten korrupt da jeg har en "bad feeling) på at kommunen gjort alvorlige fejl ulovlige fejl i min sag og med de dokumenter fra klinisk funktion kommer jeg at kunne bevise dette klart og tydligt og det er de offentlige myndigheder bestemt ikke interesseret i tænker jeg umiddelbart. har nogen en ide hvor jeg kan henvende mig for at få mine dokument derfra.
så taknemlig for alle svar og råd jeg kan få .....kærlig hilsen P
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 08:44   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Vi har ikke ret til, at få aktindsigt i kommunens interne notater.
Desværre, for det kunne nok ellers være interessant.

M.h.t. klinisk funktion, så er min umiddelbare tanke, at det må være kommunen der skal udlevere akterne til dig.

Jeg går ud fra, at det er kommunen der henviser til klinisk funktion.
Hvis kommunen henviser til en speciallæge, så er det hos kommunen man får aktindsigt i den erklæring, som speciallægen har udfærdiget, og jeg formoder, at det fungerer på samme måde med klinisk funktion.

Hvis der er en borgerrådgiver i din kommune, kan du henvende dig til denne for vejledning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 08:53   #3
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Hej jeg har fået det fra kommunen 1 enkelt papir som efter kommunen skulle vare fra klinisk funktion men dette dokument herstammer fra et tidl rehabteammøde der deltog den sundhedskoordinator i mødet som kom med den vurdering men denne vurdering har nu kommunen brugt igen til rehabteam mødet den 5/7-18 og det ligner at de bare har copy pastet det fra 16 og ændret datoen til 18 ? Derfor vil de ikke udlevere det fra klinisk funktion og kommunen underholder dokument i sagen ( har en bad feeling) og klinisk funktion melder bare ud at jeg kan bare anmelde dem ????
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 13:07   #4
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Det materiale der udarbejdes på bestilling, tilhører rekvirenten.
Det er kommune der har bestilt materialet, og dem der kan udlevere det.
Det vil sige at du skal have den hos kommunen, klinisk funktion har lavet den for dem og ikke for dig.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 14:35   #5
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Okey men de sender ikke det hele de tilbageholder dokumenter i min sag
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 15:16   #6
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi1 Se meddelelser
Okey men de sender ikke det hele de tilbageholder dokumenter i min sag
De interne notater har du ikke krav på, det anses som interne arbejdspapirer og er ikke omfattet af agtindsigten iflg loven.

Hvad er det de tilbageholder? Rapporten fra klinisk funktion? Den har du ret til at bede om agtindsigt i/en kopi af


jeg modtog selv uopfordret en kopi direkte fra klinisk funktion, de de her i regionen ikke vil lave den bag om borgerens ryg. Jeg blev indbudt til en samtale om den inden jobcenteret modtog den. Jeg havde ikke indsigelsesret, men kunne stille spørgsmål hvis der var noget keg var i tvivl om eller fandt direkte fejl, som de så kunne rette inden jobcenteret modtog den

Men har de sendt den direkte til jobcenteret skal du se den inden næsten rehabiliterende teammøde, da den er en del af bilagene til mødet
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2018, 18:57   #7
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
okey problemet er her at jeg har ikke varet indkaldt til klinisk funktion altså møde op min sag blev af min sb i kommunen videresendt til klinisk funktion for at finde ud af om min sag var lægligt tilstrækkeligt oplyst og jeg fik indtrykket at jeg skulle blive indkaldt derhenne men så kommer det i marts en vurdering fra mit 1a rehabteam møde (kan genkende dokumentet men det står detsamme på nær datoer og år er redigeret det er 12 linier derfra og det er så også samme sundhedskoordinator både i 2016 og 2018 derfor mistænker jeg at kommunen selv fusket med de 2 vurderinger

Og så en anden ting den sundhedskoordinator som deltog i mit 1 a rehabteammøde i 2016 har så også som sundhedskoordinator vurderet samme sag igen i marts 2018 med densamme vurdering fra 2016? Kan dette vare rigtigt? Må det gøre dette?
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2018, 08:57   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pepsi1 Se meddelelser
Okey men de sender ikke det hele de tilbageholder dokumenter i min sag
Så klager du, skriftligt mod kvittering, over, at du ikke har fået aktindsigt i alle dokumenter.

Jeg måtte klage 2 gange før jeg havde fået alt udleveret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2018, 09:22   #9
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Jeg har i aug bedt DPO om at få indhentet al dokumentation og kommunen har ikke medsendt det fra klinisk funktion eller andre dokument før 2017 så de trækker tiden ud i den grad her fordi de ved at der foreligger dokumentation som er "bevis" for mig mod kommunen derfor tilbageholder de disse dokument
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2018, 12:01   #10
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Bed specifikt om det, du gerne vil have.
Spørg ind til, hvorfor du i givet fald ikke kan få det.
Evt papirer fra før 2017 er måske ikke relevante på nuværende tidspunkt.

Men spørg ind til det, du gerne vil have kopier af.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension