K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2007, 21:14   #41
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
PS: Karen Jespersen skrev: Som du allerede ved fra en række breve fra Socialministeret, kan hverken ministeriet eller jeg imidlertid træffe afgørelse om en kommunes brug af lægekonsulenter.

Det er løgn Karen Jespersen. Socialministeriet har selv udformet og udsendt regelsæt til kommunerne, om hvordan lægekonsulenter skal fungere som oversættere af indhendtede lægeoplysninger, og intet som helst andet.
Benny ja nu hørte jeg hende svare for sig i folketinget i går og mon ikke vi lige så godt kan indse at det er en madamme der har det hele i munden , intet i hjernen og intet i hjertet...

Det fremgår meget tydeligt at hendes svar at der intet er tilovers for dem der er kommet i klemme i systemet , jeg tror såmænd at de kalkulere med en vis spildprocent af liv (så længe det bare ikke bliver deres egene )

Og at skrive at hverken hun eller ministeriet kan gøre noget ved kommunernes brug af lægekonsulenter det viser jo kun hende inkompetencer, de folkevalgtes fornemmeste opgave må jo være at sørge for at systemet fungere OGSÅ for dem der ikke er så heldige at have helbreddet med sig...

nu kan hendes næste undskyldning jo så være at hun ikke er folkevalgt men simpelthen en møver ....
Jeg tvivler på at det var hende venstres vælger så for sig som socialminister men hvad nød lære nøgen kvinde at spinde...

en minister tabburet for enhver pris (hvem kan dog tage hende seriøst ) ??

Nå men Benny vi her på siden er for vores del rigtig rigtig glade for at du ikke valgte at føre dit forhavende ud i livet den 2 oktober...

og vi vil støtte dig i kampen hele vejen hvor vi nu kan ...
  Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 18:45   #42
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
”Mennesket før Systemet”, som Anders Fogh Rasmussen engang vil opleve det!


En dag et stykke ude i fremtiden: Anders Fogh Rasmussen er død, og ankommer til paradiset, hvor han bliver mødt af Skt. Peter. Skt. Peter så lidt forlegen ud.

"Øhm, velkommen", får han omsider fremstammet. "Tak!" sagde Anders, "jeg tænkte nok at jeg ville ende her!" "Mjah," sagde Skt. Peter, "du har jo i det store hele opført dig anstændigt... og i betragtning af din barndom, og så videre, så bestemte vi, at vi gerne ville have din sjæl her, men... forstår du, vi har ikke så meget erfaring med fremtrædende venstremænd..."

"Ja, ja, fint," sagde Anders, "luk mig nu bare ind!" "Jamen, ser du," sagde Skt. Peter, "der var lidt konkurrence om at få fat på dig. Faktisk blev vi nødt til at lave en lille aftale med djævelen..."

"Aftale?!" udbrød Anders, nu synligt rystet.

"Det er ikke så slemt", sagde Skt. Peter, "men han mente, at han havde de fleste af dine venner alligevel. så vi har aftalt at du får lov til at tilbringe ét døgn i helvede, og ét i himmelen. og så må du selv vælge, hvor du vil være resten af evigheden." Anders protesterede lidt, men aftalen var allerede på plads.

Skt. Peter viste ham vej til en elevator; de sagde farvel og på gensyn om fireogtyvetimer, og Anders trykkede på "Helvede". Han kørte nedad i meget lang tid, og endte så foran en stor sort port. Da han ringede på gik døren øjeblikkeligt op, og djævelen selv modtog ham.

"Anders! Gamle ven! Kom indenfor!" brølede satan, og hev Anders ind af døren. Her stod han så, på en gigantisk overdækket golfbane. En masse af hans gamle regeringskammerater gik rundt og spillede golf. Banen var perfekt. Det var varmt, men der var fyldt med små letpåklædte djævledrenge, som serverede kølige drinks. Anders spillede hele dagen, og om aftenen havde Brixtofte, der var død kort tid forinden, forberedt en kæmpe buffet med den bedste vin og udsøgte lækkerier. Inden Anders vidste af det, var det første døgn gået, og en lille djævel viste ham atter vej til elevatoren.

Da Anders kom ind i himmelen, var han meget eftertænksom, men også her blev han varmt velkommet.

Han blev klædt i englegevandter og fik udleveret en harpe. Resten af dagen spadserede han fra sky til sky, hørte fuglene synge og spiste friske frugter ad libitum. Senere fik han en lidt mavepine af al den frugt, og på en sky nær ved sad Lykketoft og Nyrup og harpejammede for anden time i træk. Snart dukkede Skt. Peter op. "Nå, nu har du haft et døgn hvert sted", sagde ærkeengelen, "har du truffet dit valg?"

"Hmmm..." sagde Anders, "jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sige det, men måske hører jeg trods alt til i helvede. Det er nok det bedste sted for mig."

Skt. Peter var målløs og forsøgte at omvende Anders, men han var fast besluttet. Så endnu engang blev han fulgt til elevatoren, og de tog afsked.

Også denne gang lukkede djævelen selv op, da Anders ringede på, og hev ham energisk ind af porten. Anders så sig om i det brændende, svovlstinkende inferno, hvor hans gamle venner vred sig i smerte.

"Men..." sagde han, "men... men, hvor er golfbanen? Hvor er de kolde drinks?"

"Ah!" sagde djævelen, "ser du, i går førte vi valgkamp! I dag har du stemt på os!


Så ka' han måske lære det, ka' han???

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 05-10-2007 kl. 18:48.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 21:13   #43
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
hej benny.

Se det var en god historie.man kan altid drømme om at nemisis vil ramme ham.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2007, 17:47   #44
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 10.10.2007

Socialminister Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København


Kære Socialminister

Jeg skal ikke takke for, men bekræfte modtagelsen af mail af 1. oktober 2007.

Hvis du Karen Jespersen selv har skrevet denne mail, er du mødt på en forkert arbejdsplads. Du har som socialminister udelukkende pligt til, at besvare aktuelt socialt relaterede spørgsmål og problemer.

Kopi af din mail: (Besvares med sort kursivskrift) (K10 svar med rødt)

----- Original Message -----
From: Karen Jespersen
To: benny-gerhard
Sent: Monday, October 01, 2007 9:08 AM
Subject: Svar på henvendelser af 17., 19., 23., 26. og 27. september 2007

Kære Benny Gerhard

Tak for dine breve af 17., 19., 23., 26. og 27. september 2007.

Jeg har læst beskrivelsen af dit livsforløb, fra du i 1983 blev invalideret ved en trafikulykke.

Du har læst mit livsforløb på min hjemmeside men, du har ikke besvaret mit brev af 17.09.2007.

Du beskriver, at du efter genoptræning fra 1988 har boet i egen bolig med hjælp fra din kommune, men at kommunen i 2001 traf afgørelse om at nedsætte antallet af støttetimer. Den afgørelse klagede du over, og jeg kan se, at du siden en nævnsafgørelse i 2005 har fået hjælp hele døgnet.

Korrekt og jeg skrev også til dig dengang i 1992, at Gladsaxe Kommune havde frataget mig min døgnhjælp i.h.t. Bistandslovens § 56 stk. 4 som det hed dengang, og sat mig på hjemmehjælp med 72 timer om ugen og, at ”det skulle ses i lyset af kommunens økonomiske situation”. (Dette er ulovligt).
Du svarede, at du var imponeret over hvor langt jeg var nået i mit træningsforløb men også, at du ikke kunne/ville hjælpe mig.


Som jeg forstår dine breve, mener du, at du har krav på en større erstatning fra kommunen, fordi du selv har afholdt udgifter til hjælp. Du mener i den forbindelse, at kommunen har gjort forkert brug af en lægekonsulent ved sine afgørelser.

Korrekt, og det er derfor, at du som socialminister omgående og i modstrid med regeringens 2 tidligere uduelige socialministre vedrørende min sag, skal du omgående gribe ind overfor Gladsaxe Kommunes ulovlige, og helbredsskadelige brug af lægekonsulent.

Du skal og bør derfor som du kan læse i brev af 17.09.2007 omgående få iværksat en tilbundsgående tilsynssag imod Gladsaxe Kommune for på ulovlig vis, at have frataget en invalid nødvendig hjælp.

Gladsaxe Kommune kender socialministeriets fremsendte regler for lægekonsulenters medvirken i sociale sager, men overholder dem ikke.

RETSLÆGERÅDET:

Lægekonsulent Claus Bjerregaards medvirken og hans vurdering der er baseret på oplyste løgne fra Gladsaxe Kommune betød, at 75% min hjælp blev inddraget i 3 år, skal forelægges Retslægerådet til vurdering af om hvorvidt han har overtrådt sit lægeløfte ved som læge at udtale, at en 100% invalid mand med overvågningsbehov (egen læge) ikke har behov for aktuel hjælp, men kan nedsættes 75%.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard har ikke tilgodeset min diagnose – Inkomplet tetrapligi – der henviser til lammelser i arme og ben. Han har alene ikke fulgt de fremlagte journaloplysninger, men i stedet brugt sagsbehandlers udokumenterede oplysninger og som han skriver, ”hvis de er rigtige”?

På den baggrund har du ført en erstatningssag mod kommunen ved Østre Landsret. Landsretten har imidlertid ikke givet dig ret i, at du har krav på erstatning.

Karen Jespersen det vedkommer ikke dig, i dit hverv som Socialminister.

”Men du skal da være bekendt med, at domstolene solidarisk med at Gladsaxe Kommune stikker sin lægekonsulent en fed løgn (administrativ frihedsberøvelse) om mit funktionsniveau der i.h.t. hans vurdering betød, at jeg blev frataget 75% af min hjælp i 3 år, så vælger domstolene, - at undlade at bruge min fremlagte lægedokumentation herfor som mit bevismateriale, og som har haft betydning for at mit liv fysisk og psykisk totalt, er blevet lagt i ruiner”.

”Den holder ikke i et Retssamfund”!

Socialministeren må omgående i dialog med Justitsministeren. Socialministerens og ministeriets funktioner svækkes alvorligt eller bringers til ophør, når de danske domstole kan tjene, og ikke dømme i kommuners ulovlige formål/afgørelser, der har helbredsskadelige virkninger på borgerne til følge.

Du ønsker nu at indbringe erstatningssagen for Højesteret. Samtidig vil du anlægge sag mod kommunens lægekonsulent. Du kan imidlertid ikke få fri proces, og Procesbevillingsnævnet har afslået bevilling til, at erstatningssagen indbringes for Højesteret.

Det vedkommer ikke dig som Socialminister, og desuden er dette ”for nuværende” en gammel sag.

På den baggrund beder du mig om at gribe ind. Samtidig kan jeg forstå, at du har indbragt sagen for Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol.

Det er løgn Karen Jespersen. Jeg beder sgu da ikke en socialminister om, at skifte arbejdsområde og gribe ind overfor domstolsafgørelser!

Menneskerettigheder burde du som folkets Socialminister generelt kende til, og følge?


Som du allerede ved fra en række breve fra Socialministeriet, kan hverken ministeriet eller jeg imidlertid træffe afgørelse om en kommunes brug af lægekonsulenter, ligesom jeg ikke har nogen indflydelse på Procesbevillingsnævnets afgørelser eller afgørelser om fri proces.

Det er også løgn Karen Jespersen men i socialministrene vil ikke gribe ind, til skade for borgerne!

Citat: ”Socialministeren (Eva Kjer Hansen): Jeg er helt enig med den tidligere socialminister i, at der skal skrides ind overfor kommuner, som generelt administrerer i strid med reglerne”. Citat slut:

Når en kommune pålægger en lægekonsulent, at vurdere om en 100% handicappet person har ret til hjælp – og ved fremlæggelse af usandfærdige oplysninger (læs løgne), så må det ufravigeligt være socialministerens opgave, at gribe ind overfor kommunens ledere og få dem stillet til ansvar.

Det Sociale Nævn har påvist, og omdømt Gladsaxe Kommunes fadæse mod mig. Nævnet henviser til, at Gladsaxe Kommune ikke har dokumenteret at jeg kan klare mig med et mindre antal timer.

Procesbevillingsnævnet vedkommer ikke Socialministeren. Find dog dit arbejdsområde og prøv, at leve op til det som en socialt ansvarlig minister.

Jeg har respekt for, at du har ønsket at få prøvet, om du havde krav på erstatning.

Jeg har naturligvis krav på, at få erstatning for ”administrativ frihedsberøvelse” igennem 3 år, hvor jeg måtte opgive alt normalt liv udenfor dørene.

Jeg har naturligvis krav på, at få erstatning for en grov – ærekrænkende behandling, tort, og social tortur – ved, at blive > ”løjet” < ud af mit handicap.

Jeg har naturligvis også krav på, at få erstatning for de udgifter jeg har haft til egenbetaling af hjælp.

Det er imidlertid nu afgjort ved de danske domstole.

Ja, ved at byrets- og landsretsdommere er købt, eller ved almindelig råddenskab ved de danske domstole, hvor borgernes fremlagte bevisbyrder – ikke medtages og følges i den endelige dom.

Jeg håber derfor, at du efterhånden kan blive tilfreds med, at du nu får al den hjælp, du har krav på.

Måske, men kun hvis Gladsaxe Kommune bliver dømt som skadeforvolder ved på ulovlig vis, og ved brug af løgne, at have begået ”administrativ” frihedsberøvelse og derved påført mig en alvorlig skadepådragende psykisk/fysisk tortur.

Med venlig hilsen


Karen Jespersen

*********

PS: Karen Jespersen jeg forventer, at du omgående får iværksat disse undersøgelser/tilsynssag.

Kopi af: Brev af 17.09.2007 til Socialministeren.
” ” Journalark af 12.09.2007 vedr. Distriktspsykiatrisk Overlæge Kirsten Lorentsen.

Venlig hilsen


Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2007, 17:56   #45
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
super godt svar Benny...nu glæder jeg mig til at læse hvad konen svarer...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2007, 11:08   #46
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Mail sendt den 11.oktober 2007.


Kære folkevalgte Politikere og politiske partier!
__________________________________________________ __________________________________


Jeg har lige besvaret en mail af 1. okt. fra Karen Jespersen, og som gav mig noget af et chok? (vedhæftet)

Socialministeren er totalt ansvarsafvisende!
__________________________________________________ __________________________________


Er der der nogen i de politiske partier eller i regeringen der vil gøre noget til, at GLADSAXE KOMMUNE

og dennes LÆGEKONSULENT bliver gjort ansvarlig for at have ødelagt mit liv totalt ved, at lyve mig ud

af mit handicap, og dermed fratage mig hjælp i 3 år med stor fysisk og psykisk skade til følge - så jeg nu

er endt tilbage i kørestolen igen.


Det hedder - "ADMINISTRATIV FRIHEDSBERØVELSE".


PS: Domstolene har svigtet ved ikke, at tilgodese min fremlagte lægedokumentation?


Selv er jeg af den opfattelse, at jeg er blevet straffet nok af at være blevet gjort
handicappet og 100% invalid (i forhold til erhvervsevne) af en spritbilist.

Kommunen og Staten bør således ikke oveni straffe mig yderligere i henhold til
mine rettigheder!

Hjemmeside: www.Benny-G.dk

Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2007, 15:30   #47
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Angry

Statens "alternative DOMSTOL" Procesbevillingsnævnet har slået til igen, Borgeren (den skadelidte) tabte?

Afslag på FRI PROCES!

Sag 1.) (Gladsaxe Kommune) Ansøgninger har været syltet/under behandling i mere end 3/4 år.

Jeg kunne ikke længere selv betale for advokatbistand, og måtte afbryde retssag.

Det bruges nu som argument til, at jeg ikke kan få dækket omkostninger og gæld.
__________________________________________________ _______________

Sag 2) (Lægekonsulent) Bliver afslået med et argument om, at der ikke foreligger nye oplysninger i sagen.

Procesbevillingsnævnet er bekendt med, at lægekonsulenten har vurderet på ukorrekte oplysninger fra kommunens sagsbehandler.

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2007, 17:53   #48
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Post Det var vel ventet med et afslag..

Hej Benny

Ja det var en trist afgørelse at få .
Men man kunne jo næsten ikke forvente andet. De vil jo ej erkende deres fejl. De håber helt sikkert at din sag dør ud med alle de afslag. Der er jo kun at håbe at Menneskeretsdomstolen tager sagen og giver det danske sociale system en over næsen.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 15:34   #49
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Unhappy

Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Statens "alternative DOMSTOL" Procesbevillingsnævnet har slået til igen, Borgeren (den skadelidte) tabte?

Afslag på FRI PROCES!

Sag 1.) (Gladsaxe Kommune) Ansøgninger har været syltet/under behandling i mere end 3/4 år.

Jeg kunne ikke længere selv betale for advokatbistand, og måtte afbryde retssag.

Det bruges nu som argument til, at jeg ikke kan få dækket omkostninger og gæld.
__________________________________________________ _______________

Sag 2) (Lægekonsulent) Bliver afslået med et argument om, at der ikke foreligger nye oplysninger i sagen.

Procesbevillingsnævnet er bekendt med, at lægekonsulenten har vurderet på ukorrekte oplysninger fra kommunens sagsbehandler.

www.Benny-G.dk

Procesbevillingsnævnet Søborg d. 16.10.2007
Rådhuspladsen 45-47, 4.sal
1550 København V.

Att. Formand Jytte Scharling


Kære Jytte Scharling

Jeg skal med henvisning til min retssikkerhed i sociale sager bede Dem som formand for Procesbevillingsnævnet om, at jeg får godtgjort mine udgifter til advokatbistand og retsafgifter i de 2 sager jeg som førtidspensionist har været nødsaget til, at opgive.

Fri proces- ansøgningerne har været under behandling i mere end 3/4 år, er jo aldeles helt uacceptabelt, for en mindrebemidlet førtidspensionist.

*********

I Procesbevillingsnævnets afgørelse af 12. oktober 2007, står der…

Citat: De har herefter fremsendt kopi af udskrift af Højesterets anke- og kæremåls-udvalgs retsbog af 29. august 2007, hvoraf det fremgår, at Deres advokat har hævet sagen ved Højesteret. Citat slut:

Procesbevillingsnævnet har herefter på ny behandlet sagen.

Citat: Da De har hævet sagen ved Højesteret, finder Procesbevillingsnævnet, ”at der allerede af den grund” ikke kan meddeles fri proces til sagen. Citat slut:

*********

Dette betyder nu, at Procesbevillingsnævnet efter at jeg økonomisk ikke længere for egen hånd er i stand til at betale for advokatbistand, og må stoppe sagerne, så benytter dette som argument for, at ”der allerede af den grund” ikke kan meddeles fri proces til sagen.

Dette er i strid med min retssikkerhed, da dette kritisable grundlag for afslag på fri proces ikke var til stede, da Procesbevillingsnævnet den 24. januar 2007 modtog min fri proces- ansøgning. Klage over Civilstyrelsens afslag på fri proces af 9. januar 2007.

Da sagen mod Gladsaxe Kommune tidligere blev behandlet ved Østre Landsret, blev der bevilget mig fri proces.

Jeg skal på dette grundlag bede Dem som formand for Procesbevillingsnævnet om, at jeg snarest får betalt mine påløbne udgifter i henhold til de fremsendte udgiftsbilag, som vedlagt i brev af 10.07.2007 til sagsbehandler Frederik Siegumfeldt.

Jeg skal derfor henstille til, at vi får løst mine opståede økonomiske problemer på en god og anstændig måde.


Hjemmeside: www.Benny-G.dk


Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 19:44   #50
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sikke en rodet forklaring. Jeg troede, myndigheder skulle skrive, så borgerne kunne forstå brevene. Borgere kan da ikke forventes at skulle kunne læse juridisk volapyk.

Når jeg læser det, og med dine kommentarer, så skriver de:

At da du stoppede Højesteretssagen pga. pengemangel, kan vi ikke give dig penge.

Eller: Er du fattig, kan du ikke få din sag prøvet?!

(Det lyder som webs signatur: Ingen penge til de fattige, så bliver de bare fattigere. Det er jo korrekt, de går jo på r.... pga. advokatudgifter.)

Er det det, de skriver?

Tænk, hvis man er ordblind og vil føre sag. Pyha... og så endda uden advokat.

Tja... den retssikkerhed er en svær størrelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension