K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2015, 13:00   #33
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Question

JEG HAR HAFT ET UMENNESKELIGT FYSISK OG PSYKISK UVÆRDIGT LIV SOM HANDICAPPET I GLADSAXE KOMMUNE SIDEN 2001 !

Jeg kom ikke til verden for på grund af mit senere påførte handicap, at tilfredsstille en umenneskelig og handicapfjendsk Borgmester som dig og dine kompagnoner økonomisk, da jeg selv tror på, at i ledere i Gladsaxe Kommune har delt de sparede 2.141.064,85 kroner, eller bonus heraf!

Hvorfor lod Du mig i det mindste ikke leve livet med mit handicap sådan som jeg gerne ville, og som loven tilgodeser, at jeg er berettiget til på trods af et HANDICAP ?

Du (Gladsaxe Kommune) har tabt 2 sager om fratagelse af hjælp med 100% til, Det Sociale Nævn i sagen fra 2001, og senest det sidste forsøg i 2014/2015 til Ankestyrelsen.

Du er som Borgmester ansvarlig for borgernes sociale sikkerhed i kommunen og for, at regler og lovgivning bliver overholdt overfor min person som handicappet. Loven gælder også selvom Du ikke kan lide mig.

Kære Borgmester, lav en liste hvor du skriver alt op hvad du har imod mig, som borger i din kommune, og fremlæg venligst den (ikke anvendte) speciallægeerklæring der i 2001 blev brugt til at dokumentere, at jeg med mit handicap, og uden brugbar håndfunktion selv var i stand til for egen hånd, at gå og cykle rundt!

Den ulovlige påstand sagsbehandleren gav lægekonsulenten om ting jeg ikke selv kan udføre med mit handicap, har nu kostet mig ”14 år” af mit liv, og jeg ønsker ikke at være til grin i 5 eller 10 år mere, og Du bliver altså den hovedskyldige!

Hvorfor blev speciallægeerklæringen der blev brugt til udskiftning af handicapbil 1 måned før, ikke brugt?

PS: – Se bilag 3 af 4: http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm


KOM NU UD AF SKABET, OG BEKRÆFT DEN BEGÅEDE FEJL FRA KOMMUNEN, DER HAR KOSTET MIG MIN TIDLIGERE GENVUNDNE RIMELIGE FØRLIGHED JEG HAVDE OPNÅET EFTER MANGE ÅRS HÅRD TRÆNING EFTER EN ALVORLIG PÅKØRSELSULYKKE!
________________

Velfærd eller svindel?
- Om korruption og magtmisbrug i den offentlige sektor

• af Jytte Hestbech
Denne første del af bogen beskriver den vanvittige virkelighed, som syge mennesker tvinges igennem. Forfatteren mistede sin troværdighed, så snart hun henvendte sig til socialforvaltningen, hun følte det som åndelig voldtægt, da myndighederne behandlede hende som en psykisk syg person, som man ikke kunne regne med. De sagsbehandlinger, som kræver så meget af de syge, er i virkeligheden skueprocesser, hvor man slet ikke tager stilling til indholdet i sagerne.

Man bruger kun udsagn fra læger, som ikke har set patienterne, læger som er fritaget for at stå til ansvar over for lægeløfte, lægelov og lægernes etiske regler. Retslægerådet beskytter primært deres kolleger, mens deres egentlige opgave, at klargøre de lægelige problemstillinger for retten, er noget vanskeligere at få øje på.

https://www.saxo.com/dk/velfaerd-eller-svindel_jytte-hestbech_paperback_9788776911577
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension