K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-05-2010, 01:38   #1
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Cool Demostration ved Christiansborg for forældre og pårørende til anbragte børn

Vil lige gøre jer bekendt med denne der afholdes:

Demonstration ved Christiansborg 18 maj 2010..Mod de retsløse tilstande på fjernelsesområdet der ødelægger familie efter familie.STOP DE ULOVLIGE TVANGSFJERNELSER OG FORVALTNINGENS OVERGREB MOD SAGESLØSE FAMILIER..Politikerne har ikke gjort det nødvendige hjemmearbejde, landets dommere har ikke læst tilstrækkeligt på lektien. læs mere her

Dato: 18. maj 2010
Tidspunkt: 10:00 - 12:00
Sted: Christiansborg slotsplads

Påsat af undertegnede Per Chr
(Man kan nå endnu at give sig tilkende om man vil deltage

Mødested nu på plads:
Meddelelsen lyder nu:
Vi mødes ved hovedbanegårdens indgang der vender mod tivoli kl 09.15. Derfra går vi i samlet trop, ned mod Christiansborg slotsplads, hvor vi vil demonstrere fra 10-12.

Vi har i dag, gjort klar, med sang, bannere og flyers. Så vi beder jer om at medbringe jeres gode humør :-)

Håber at se så mange som mulig, vel fremmødt. I er velkomne til at tage alle de folk med som i kan få med til det! Det er vores børn´s fremtid det drejer sig om!!! :-) så kom frisk...vi glæder os til at se jer...c",)

Er der spørgsmål så kan du rette henvendelse til pia mølgård mortensen
via facebook gruppen.
De bedste hilsner

På vegne af gruppe;
Demonstration ved Christiansborg...
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2010, 08:41   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg tror desværre nogle er udsat for denne magtfordrejning, som beskrives her.

Men desværre har jeg også set mange eks. på for sen anbringelse, fordi barnet følelsmæssigt er blevet ødelagt.

Kommunerne gør stort set intet for at hjælpe familien langt tidligere eks. i hjemmet.

Og mange anbringelser idag er ikke nødvendigvis for barntes bedste, men den billigste, hvorfor de så iøvrigt ligeså godt kunne blibe hjemme.

Men denne problematik er stor og nyanceret.

Men de fleste her, kender til den manipulation, der foregår i vores sager.
Dette foregår desværre også for forældre til anbragte børn, og har gjordt det i mange år.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2010, 09:15   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg har set mange hvor de er fjernet var kun på tiden men jeg kan også selv det hvordan og hvor meget komune hjælper så de kan beholde deres børn.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 16:28   #4
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Ud fra de mange historier om fjernelser og magtmisbrug i flere sager samt i en del tilfælde om tidligere indgreb.

Så mener jeg så absolut, at der skal gøres mere fra regeringens side, da det jo er den (VKO)+DF der overordnet har ansvaret for forkert og mangelfuld sagbehandling af de mange sager der har været omtalt i pressen og div. debatsider m.v.

Mød op og vær med til at gi' politikerne en opsang, så der kan blve bedre retssikkerhed på dette område.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2010, 19:22   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og hvis man læser på linket, så er fremgangsmåden den samme, som brugen af lægekonsulenter.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2010, 00:09   #6
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Fuldstændig.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2010, 01:02   #7
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Så er vi jo enige
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2010, 18:30   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nogen der ved et sted hvor man kan få hjælp min søster sidder i saksen læge sunhedsplejesken osv sider de ikke er bange men komunen ignore det og flejefamilien prøver vel med 99& sikkerhed at gøre alt hvad de kan får at behalde de 2 børn en af tingene er brok da de kom i familien fleje arp på en 2 åri barn jojo det måder ike være og hun sad og såiste alt for pænt wtf så det er helt sikkertfleje familine der prøver alt for at beholde dem
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 00:01   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er rigtig svært at råde, fordi der skal meget mere historie til.

men en plejefamilie har idag meget lidt at sige, så jeg tror at problemet ligger et andet sted.

Prøv evt privat socialrådgiver. Det koster dog penge.

Ved ikke om sr-bistand kan hjælpe(gratis) 35397197

Held og lykke
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2010, 00:13   #10
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Ved ikke om sr-bistand kan hjælpe(gratis) 35397197
tak jeg vil give hedne number imorgen.min menig der er sket mange fejl fra komunernes side de har ikke fuldt op de er kun set til en psykolog de har ikke været i hjemme osv de er heller ikke blivet tildbudt sådan noget so met mødrehjem osv som man høre mange bliver eller måske det kun er unge mødre og sundhedplejerken lægen osv har itnet at være bekømret over.og hvis de kun er arp ved en 2 år gammel barn og hun sider for pænt så må de sgu have fået deres morgen heroin galdt i halsen nå ja 2 belastende billeder fra januar md hvor der så noget der ikke skulle ikke snakker ikke noget ulovligt men sådan vasketøj osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
spørgsmål til pårørende rdn Dit og Dat 10 13-11-2011 08:02
Hjælp til forældre med handicappede eller alvorligt syge børn Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 02-12-2008 02:52
Hjælp til forældre med handicappede eller alvorligt syge børn Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 17-11-2008 23:00
Pårørende Viper Dit og Dat 8 26-09-2008 09:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension