K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2014, 18:23   #11
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Det er ikke en arbejdsskade. iflg læge og speciallæge er min tilstand varig og stationær, og de kan ikke pege på yderlige behandlingstiltag, og har fået diagnosen: Forstyrret personlighedsstruktur, blandet angstlidelse og periodisk depression.

Er selvf. helt klar over at i ikke kan give mig et svar, men synes nu det kan være rart at høre hvad i har af meninger omkring det :-)
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 19:36   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det kan så kun blive et gæt...

Hvis du har dine læge papirer i orden og der ikke er nogen behandlings muligheder og tilstanden er varig....

Ja så vil det blive et fleksjob medmindre de forlænger dig på sygedagpenge...men det burde de ikke have nogen grund til hvis alle læge papirer siger varig og ingen behandlings muligheder...

Så mit gæt er fleksjob..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2014, 20:24   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har mest lyst til at gætte på et ressourceforløb, men tænker, at næsten alt skal være afprøvet inden det når til et sådan forløb, så jeg gætter på det samme som Web, fleks....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2014, 13:48   #14
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
takker for "gæt'ne"..alle gæt er velkomne
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2014, 23:52   #15
bachea
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
bachea er ny på vejen
Jeg var til Møde i okt, og forventede en indstilling til fleks, men endte med et ressourceforløb på 3 år . 3 arbejdsprøvninger bag mig, med et time antal på 10-15 time. Har mine lægepapir iorden , ikke flere behandlingsmuligheder, varig skade . Så det kan måske gå flere veje til dit møde .
bachea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 00:08   #16
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Bachea: Hvad var begrundelsen for et ressourseforløb fremfor et fleksjob?
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 00:23   #17
bachea
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
bachea er ny på vejen
Man underkendte mine tidligere arbejdsprøvninger, mente ikke skånehensyn var opfyldte selv som alt var afprøvet. Så et ressourceforløb med 3 års praktik ville kunne bringe mig tilbage på ordinær arbejde, samt revalidering. Har anket min afgørelse til Ankestyrelsen , da jeg mener man først kan indstilles til ressourceforløb , når alle muligheder vurderes udtømte i beskæftigelselovgivningen.
bachea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2014, 00:28   #18
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Det lyder da også umiddelbart helt tosset..
Jeg tror ikke revalidering vil komme på tale her, da jeg allerede har 3 uddannelser, og har meget svært ved at se hvilken begrundelse de vil bruge hvis de vil have jeg skal i et ressourseforløb..men man kan aldrig vide hvad de finder på
skal du så i ny arbejdsprøvning i ressourseforløb?
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension