K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2009, 19:32   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
dyr smertebehandling hjælper ikke

set på bt.dk..

en beskrivelse af at det nok mere er den menneskelige forståelse der hjælper.. end selve behandlingen..

det burde være værd at overveje for sagsbehandlere.. for deres tilgang er jo kun umenneskelig og mistroisk.
http://www.bt.dk/sundhed/dyr-smertekur-hjaelper-ikke
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 19:57   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jegh ar selv prøvet Akupunktur, massage og zoneterapi osv uden nogen held og prøvede at søge om hjælp på komunen men zoneterapi giver der ikke hjælp til men prøvede alt det er når man har ond er man villig til at prøve alt selv om man måske goodt ved det ikke hjælper kommer der i tv en besker har du smerter så kan denne pille gøre dig smerte fri.så kan du tro jeg stod klar til at købe den det vil vi alle sikkert gøre.og efter det link kan man endeligt godt forstår de give afslag til folk
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 20:39   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
set på bt.dk..

en beskrivelse af at det nok mere er den menneskelige forståelse der hjælper.. end selve behandlingen..

det burde være værd at overveje for sagsbehandlere.. for deres tilgang er jo kun umenneskelig og mistroisk.
http://www.bt.dk/sundhed/dyr-smertekur-hjaelper-ikke
Jeg tror helt klart, at mange mennesker kunne have det bedre hvis sagsbehandlerne kunne finde ud af at opføre sig ordentligt.

Jeg har jo selv oplevet hvor stor forskel det kan gøre, at man bliver behandlet "bare almindelig ordentligt", det betyder meget mere end mange er klar over.

Dernæst vil jeg så sige, at det ikke havde den store indflydelse på mine rygsmerter, men det har kosten og zoneterapi til gengæld.

Hvad angår alternative behandlere er der jo også forskel på dem.
For mange år siden kom jeg hos en akupunktør p.g.a. muskelinfiltrationer i nakken, og det hjalp så utroligt godt, da han så stoppede prøvede jeg en anden, og det var simpelthen spild af penge.
I den forbindelse fik min mor så overtalt mig til at prøve "hendes" zoneterapeut, og det hjalp nul og en fis.
Flere år senere opsøgte jeg så en anden zoneterapeut, og hun kunne altså bare lige det der.

Hvis man prøver alternativ behandling på grund af smerter, så er det min erfaring at man kan mærke en forskel efter ganske få behandlinger.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 20:55   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Tror den artikel skal tages med et kilo salt.!

Det er rigtigt at den ene behandling virker ikke på den anden, men derfra og så til at sige det ikke virker er der sgu for langt.!

Jeg har til dato prøvet.

Fysioterapi
Kiropraktor
Kranio Sakral Terapi
Massage
Varmtvandstræning
Impulstræning

Kiropraktor, Varmtvandstræning og impulstræning virker nada for mig.
Men resten løser op i mine muskler, og det virker.!
Skal dog så også siges at jeg har været igennem 5 massører, før jeg fandt en som virker.!

Og den her viser tydeligt hans forkrøblet fordomme
Citat:
Til gengæld kan motion hjælpe med at lindre smerterne. Det handler dog om at komme stille i gang.
Jamen jeg begynder da nu, når han siger det. at min hofte står 45 grader skævt, min skulder hænger ca. 7 cm kontra normal position pga. styresene der næsten er revet over og ledkapsler som der sikkert er læsioner på.
Nårh ja så er der også lige mit whiplash..
Det gør ikke noget op på hesten igen.!

Smerter, behandling, træning osv. er individuelt fra person til person, så man kan ikke sige det ikke virker.!

Kan da blive så harm over sådan en gang bræk.!!

Tak for kaffe.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 21:44   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej men stadig lige meget hvro lidt man kan træne så hjælper det tro mig
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når medicinen hjælper ? 123456 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-11-2012 18:25
Smertebehandling hej Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 13-10-2012 13:49
Motion hjælper ikke på depression Lunasdatter Politik og Samfund 36 15-06-2012 11:50
Personlig hjælper Tullepigen90 Alt det andet 7 02-08-2011 16:45
Når medicinen hjælper. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 35 08-10-2010 14:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension