K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2011, 00:33   #21
falentin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2010
Indlæg: 141
Styrke: 15
falentin er ny på vejen
Jeg har siddet og kigget lidt omkring boligsikring, og det lader til at man skal være opmærksom ved beregningen, da der skal tages flere ting i betragtning.

Jeg fandt dette:

Gå til rubrikken Boligoplysninger nederst i det såkaldte bilag 1, som altid følger med boligstøttebrevet.

Kontrollér afsnittet, der begynder med "I beregningen er der taget hensyn til, at".

Her skal det fremgå, om

du har pligt til hel eller delvis indvendig vedligeholdelse
du betaler individuelt for vand og vandafledningsafgift
du betaler individuelt for varme ("boligen opvarmes ved el, gas eller kollektiv varmeforsyning")
du tidligere har boet sammen med en person, som er død eller kommet på plejehjem

Hvis der mangler en eller flere af disse oplysninger, er der begået en fejl, og du har mulighed for at få mere i boligstøtte.

Jeg har nu følgende spørgsmål: Hos mig står der kun 2 ting i boligstøtte brevet. Vil det så sige at der er begået fejl, eller er det bare fordi at de andre ting ikke har relevans for mig?

kan ikke rigtigt gennemskue det.
falentin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2011, 06:58   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af falentin Se meddelelser

du tidligere har boet sammen med en person, som er død eller kommet på plejehjem
Hvis du aldrig har været gift eller samlevende kan f.eks. ovenstående ikke have relevans for dig.

Så ja, du skal tjekke om der er taget hensyn til de ting der har relevans for dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2011, 07:13   #23
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Jeg har 69m2 og husleje på 4600 og får 1700
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2011, 08:05   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Når man finder huslejens pris til beregning så skal der jo evt,ved nogle trækes antenne,internet afgift,beboerafgift og linde da det ikke tages med i beregningen 0m boligsikring.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
boligydelse legolas74 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 13-10-2012 19:52
Ftp, job & boligydelse Risa Alt det andet 8 23-08-2011 05:26
ftp & boligydelse knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 16-10-2010 13:08
Ang boligydelse trold70 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 05-01-2010 21:25
Boligydelse... Silke Alt det andet 9 23-05-2008 20:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension