K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2008, 00:35   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg mangler hjælp til ´min mor

Hej helt kort fortalt har min mor de sidste 4½år søgt om førtidspension pga nedslidte arm og pga hun har to store diskus i rygge som lægerne ikke tør at oprerere da de frygter hun så vil ende i en seng resten af hendes liv så hun må leve med smerterne, hun får kontanthjælp og har ikke råd til huslejen, problemet er at hendes sagsbehandler ikke er til at tale med og siger at min mor ikke kan få noget ekstra økonomisk hjælp ud over hendes kontankthjælp, min far døde i september så hun står jo alene med alle udgifterne på deres hus som nu har været til salg i 6mdr, men kan det være rigtigt at min mor ikke kan få noget ekstra i kontanthjælp eller noget nu hun er blevet alene, ikke nok med hun har sorgen over at have mistet hendes mand gennem 35år men hun står også med en gæld og et hus hun ikke kan betale mere til og står til udsigt til at det ryger på tvang inden jul og ingen strøm da der ikke er penge til at betale regningerne med. Her er så mange søde mennesker der er så gode til at hjælpe herinde er der nogle af jer der kan komme med noget så kommunen kan give min mor nogle flere penge eller er det danske velfungerende velfærdssysytem kun godt og velfungerende for dem der ikke har brug for hjælp????
MVH Lillesine
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Meget i tvilv mangler hjælp jennse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 05-06-2012 23:00
Japan mangler hjælp Webmaster Politik og Samfund 6 22-03-2011 00:04
Mangler hurtig hjælp om sygeaktivering? nilla Dit og Dat 4 31-08-2010 09:12
Ny bruger mangler hjælp til økonomisk overblik Chenowith Alt det andet 6 24-01-2009 20:41
Patienter med sjældne sygdomme mangler kvalificeret hjælp lena Politik og Samfund 2 29-02-2008 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension