K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2012, 00:47   #71
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Jep den del er også rigtig god.

Men at os under 40 år får lov at leve i mange år men det konstante risiko for aktivering, som vi ikke kan sige nej til for så mister vi vores penge. For mig er det 12 års træls (øhh hvorfor cencurered H¨lvede ) det ender med hvis jeg er rigtig heldig.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 01:23   #72
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg er ked af hvis jeg har skrevet noget forkert...men glad for hvis det er forkert...

både min mand og mig har set news siden ozlem landede i lufthavnen idag og da mette frederiksen kom ud og kommenterede derefter..vi sad begge og hørte det med revudering og sad og snakkede om konsekvenserne...
men jeg ka ikke huske hvem der sagde det...oom vedkomne så ikke har fået det hele med el,om nyhedsoplæseren ikke har sagt det korrekt ka jeg ikke huske

så er det FORKERT er jeg ked af hvis jeg har jaget skræk og bekymringer i noget .det var ABSOLUT ikke mening...
håber jeg er tilgivet - hvis..
og jeg faldt i søvn her for et par timer siden - derfor svarede jeg ikke...som mange af jer andre kniber det med søvnen ..

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 01:38   #73
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Heller ingen søvn her - jeg har 5 gæster fra Færøerne overnattene, de skal til Mallorca her i morgen tidlig, så jeg har lovet at vække dem ved 3 tiden, for de skal være i lufthaven lidt over 4.........

Men jeg sidder og hygger mig med lidt lækkert, ser lidt TV og skriver her - nyder bare stilheden - ungernes ferie er begyndt i Fredags, og jeg har dem hjemme til 15 August

Og d 15 Juli får jeg endnu 3 gæster som skal blive her til d 27'ende Juli - dét glæder jeg mig til! SÅ skal der hygges.....det er mine børns voksne halvbrødre plus den enes kone - jeg har haft dem siden de var 4 og 5 år i ferierne, og de kommer endnu, selvom de er 23 og 22

Så nowed må jeg da gøre rigtigt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 02:01   #74
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
helenekr

det var lidt af et program...men det er hyggeligt med gode venner..og guf...

ja ferien er startet - og det er jeg rigtig glad for.min kom jo hjem igår og skal kun 2 uger til far inden skolen starter 13 aug her...de n dag har jeg set frem til i laaaaaaaaangtid..
bor du tæt på lufthavnen - bare nysgerrig


men reformen....som jeg ka læse mig til er det fleksjobberne der bliver ramt mest - retmig hvis det er forkert..vi har mistet lidt kr i fremtiden..men så må det også være det..ka godt forstå folk der er på deres højeste med sagen er total ude af den..om de når at få det færdig..ka ik huske hvem på k1o dder skrev det,men vedkomne troede der var en masse sager der blev afgjort inden jul.da tilskudet til kommunerne falder..det håber jeg virkelig på..

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 02:10   #75
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det tager ingen tid at komme til lufthaven herfra - og slet ikke så tidligt, hvor der ikke er nogen trafik og taxachaufføren er araber med en tung speederfod

Og godt du nyder sønnen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 02:28   #76
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg store bondeknold er jo begyndt at flyve pga huset dowm there...og jeg synes det er super med toget hele vejen...jeg skal flyve torsdag kl.6 om morgenen - men skal kun vente 3 timer i lufthavnen..det er fin når man tænker på tidspunktet,,,,

jeg har ikke kørt taxa i hundrede år...men ku godt forestille mig de kører VILDT....dem der kender det..he he..


puha hvilken dag i dansk politik..først hende ozlem der blev overfaldet i lufthavnen og holdt fast..hatten af for det..
og sså reformen.det er meget på en dag og skal lige tygges
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 03:35   #77
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Problemet er bare når folk bliver parkeret i ressourceforløbet og bare kommer til at hænge i konstante arbejdsprøvninger uden at kunne arbejde og uden at kunne komme på pension.

Der er nogle gode tiltag i reformen, det er da helt klart, men på mange områder virker det som om de skyder gråspurve med stinger missiler.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 07:49   #78
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Problemet er bare når folk bliver parkeret i ressourceforløbet og bare kommer til at hænge i konstante arbejdsprøvninger uden at kunne arbejde og uden at kunne komme på pension.
Dét er nemli humlen i det hele! Man nægter syge en høj ydelse (ftp) og giver dem i stedet for en lavere ydelse (kh) og siger, at det er til deres eget bedste. At folk så reelt stadig er "parkeret" (HADER virkeligt det reklameslogan!), det glemmer og gemmer vi lige....

Sidste weekend lavede regeringen en skattereform under mottoet: Det skal kunne betale sig at arbejde.

Denne weekend laver de en reform under mottoet: det skal betale sig at være rask.

Er Danmark virkeligt blevet så fattigt - ikke mindst humant - at vi ikke kan behandle de syge ordentligt og ligeværdigt mere...?

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 08:28   #79
Tmassen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
Tmassen er ny på vejen
Alt det besvær for 1,9 milliarder om året. Jeg kan ikke lade være med at tænke på de 15,7 milliarder vi hvert år bruger på ikke vestlig indvandring, og det faktum, at der er 9 gange så mange udlændinge på FTP som etniske danskere, hvilken skam. Det er sørgeligt vi gennem EU aftaler nu skal straffe de som egenligt fortjener hjælp, bare for at agere social kontor for resten af verden, "tak" skal de "røde" have, ærgerligt at DF ikke var i stand til gøre mere.
Tmassen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 09:30   #80
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
DF kom med et forslag om at man kun kunne komme i eet resurse forløb før man skulle afklares til en evt. fp. Men måske er det forslag forsvundet efter
at DF trak sig fra forhandlingerne. Det bliver rart at se alle detajlerne omkring reformen.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nedre grænse ang fp Smilet Smille Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 28-02-2013 13:05
Fp i udlandet efter reform.... wind Politik og Samfund 2 24-05-2012 09:22
Discus prolabs grænse hvorformig Dit og Dat 34 27-09-2011 15:40
gældsinddrivelse/forældelsesfristen.grænse mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 18-05-2011 11:36
Er der en grænse for timer på flex ? BS1973 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-12-2009 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension