K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2011, 21:57   #41
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pixeline Se meddelelser
Bum bumme lum bum bum...............vente....vente......vente....... ...skal vist lige have sendt en mail i morgen for at høre hvordan det går med min partshøring.........Det må vist være på tide......
Hvornår udløber/udløb dine sygedagpenge ?

Partshøringen skulle du jo gerne modtage senest 2 uger før stop iht. §7a !
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2011, 22:15   #42
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Jeg er blevet forlænget til et afklaringsforløb, så på den måde har jeg jo ikke så travlt, men vil bare gerne have de papirer godkendt, så jeg kan komme i gang med næste skridt.
Er jeg for utålmodig.???

God weekend.

Sidst redigeret af Pixeline; 06-10-2011 kl. 22:18. Årsag: Manglede noget at skrive
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2011, 22:26   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nææhhh, du må jo rykke din sagsbehandler eller anden part for at det sættes igang, tiden går jo, som vi ved, stærkt.

Efter hvilket pkt. blev du forlænget ? Mere så vi ved det i forhold til din sag, håber dog ikke at den bliver længere end min he, he.

Hold dem til ilden det er dit fornemste våben i din sag, når du er på sygedagpenge eller anden ydelse.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2011, 10:17   #44
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Er du startet på reva ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2011, 13:16   #45
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Nææhhh, du må jo rykke din sagsbehandler eller anden part for at det sættes igang, tiden går jo, som vi ved, stærkt.

Efter hvilket pkt. blev du forlænget ? Mere så vi ved det i forhold til din sag, håber dog ikke at den bliver længere end min he, he.

Hold dem til ilden det er dit fornemste våben i din sag, når du er på sygedagpenge eller anden ydelse.

Hej EE.

Jeg er forlænget i flg §27 stk 2.

Synes egentlig bare hun har haft rigtig lang tid. Har jo været i praktik i 8 mdr selvom det egentlig kun skulle være 3 mdr.

Da jeg var til møde sagde hun til mig at der skulle hurtigt ske noget, for det er ikke godt for mig at gå og ikke vide hvad der skal ske, OG at vi er nødt til at BEVARE din arbejdsevne.......godt så. Så forventer man lige som også der sker noget.

Har endnu ikke fået lov at holde ferie. Det kunne jeg jo godt have gjort hvis hun skal have flere uger til at gøre det sidste færdig.

Det jeg bliver lidt træls over er at jeg har sendt mail d. 7/10-2011 med kvitt. på om hun har læst den. Det har jeg ikke fået, så jeg tænker at hun slet ikke har åbnet mailen endnu.

Men må bevare tålmodigheden. Hun får et par dage, så får hun en mail igen.


Jasch: Jeg er ikke startet endnu da sb ikke har fået det ordnet. Men venter i spænding.

Go dag til jer.

Pixeline.
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2011, 13:58   #46
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Sjovt at du skal på REVA når du pt. er i praktik !? Det er naturligvis godt for dig da man meget bedre kan måle din arbejdsevne på REVA.

Jeg skal selv have rykket min sagsbehandler, der for ca 2 uger siden sagde at hun skulle have talt med sin leder om at jeg først kan starte på REVA til januar. Det er der jo så heller ikke så lang tid til, men skal høre hende om hun har det på plads...!!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2011, 14:07   #47
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Sjovt at du skal på REVA når du pt. er i praktik !? Det er naturligvis godt for dig da man meget bedre kan måle din arbejdsevne på REVA.

Jeg skal selv have rykket min sagsbehandler, der for ca 2 uger siden sagde at hun skulle have talt med sin leder om at jeg først kan starte på REVA til januar. Det er der jo så heller ikke så lang tid til, men skal høre hende om hun har det på plads...!!


Stoppede i praktik 1/10.2011 med henblik på afklaring.

Det kræver en stor portion tålmodighed. Det er da fint at du skal på reva. Mener at kan huske fra din tråd at du stod helt uden for systemmet. Vil gerne læse din tråd på et tidspunkt når energien er til det.

Håber snart der sker noget for os to. :0)

Pixeline
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2011, 15:54   #48
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Jeg fik osse min partshøring alt for sent og længe efter mine sdp var stoppet.

Hvis du er forlænget iht §27.1.2 har du jo 39 uger til at bliver afklaret i, det skulle vel osse kunne lade sig gøre, hvad ønsker du selv ? fleksbevilling ??
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2011, 20:18   #49
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg formoder ikke, at Pixeline skal partshøres Jasch ? Forhåbentlig ikke !

Jamen Pixeline, kort fortalt røg jeg ud af sdp. i 2007, startede afklaring i 2008 mod fleks, endte med ftp. og blev i foråret 2011 indstillet af kommunen til ftp. Desværre fik jeg afslag idet min arbejdsprøvning på 6 mdr. var alt for tamt opfulgt fra kommunen side af. Det kan jeg jo så ikke bruge til noget.

Min klage sag er pt. ved BAN, men samtidig har jeg anmodet om afklaring på erhvervscenter Espelunden som pensionsnævnet har foreslået.

Jeg er nødt til at søge en afklaring, da jeg ikke kan modtage kh.

Så længe du er på sdp. så syntes jeg at du skal "jagte" din afklaring. Hør hvad det sker og skal ske med dig !! Din sagsbehandler har sikkert hulens travlt, men du har krav på et svar. Alternativt kan du ende med at blive smidt ud af sygedagpenge uden af du overhovedet har haft en anelse herom. Det er en meget snæver ydelsesform og hvis ikke kortene ligger "korrekt. kan man pludselig få at vide at man ikke lever op til forlængelses kravene. Så længe du har "lovning" på afklaring, så spørg hvad der sker med denne, på skrift og med cc til jobcenter chefen. Det er din fremtidige forsørgelse det handler om.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2011, 09:51   #50
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Hej igen.

Nu er det i orden med min forlængelse. Jeg er forlænget i 39 uger, og det er jo rigtig dejligt.

En anden ting er at jeg også har hørt fra min forsikring, da jeg har en TAE.
De har været inde at vudere på helbredsoplysninger, ud fra speciallægeerklæringen.
Depressionene er stasionær og jeg vender ikke tilbage på det ordinære arb.marked.

Det vil så kun udbetale ½ erstatning, fordi der er skrevet at det er lete til moderate depressioner. Jeg sluttetede min praktik på 16 timer.

Er der nogen der kender reglerne omkring ½ erstatning og 2/3 erstatning.?

På forhånd tak.
Pixeline.
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension