K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2008, 20:38   #41
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Og så har jeg lige modtaget et brev fra kommunen...Jeg skal til samtale
( udover den økonomiske rådgivning d 25 i denne mdr) på fredag...det er så beskæftigelses rådgiver...aaarrrghhhhh...
Det eneste positive er at der står at min gamle sagsbehandler fra sygedagpenge afdelingen vil være tilstede....puh ha jeg har sved på panden...men på den anden side set , så er jeg jo sikkert lidt klogere på fredag når jeg er kommet hjem igen....
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 20:50   #42
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du kan jo tage en bisidder med - en ven eller andet, så husker man bedre, hvad der blev aftalt på mødet.

Ellers skal du bede om noget på skrift, hvis de forlanger noget af dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2008, 23:25   #43
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lunamaria jeg tror nu det er meget godt at du skal have det møde på fredag , så kan du få ro i sindet og uanset hvad der skal ske kan du så komme videre.

Kommer der noget frem om fleksjob så gør din beskæftigelsevejleder og sagsbehandler opmærksom på at din sagsbehandler netop sagde at det ville være nemmere at behandle din pension hvis du var på kontanthjælp...

Husk at kom og fortæl os hvad de siger , krydser fingere for dig
  Besvar med citat
Gammel 12-03-2008, 23:02   #44
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
det vil jeg helt sikkert gøre..fredag kommer der nyt herfra...tænkte om jeg mon kan skrive sætninger som der blev sagt og få en sagsbehandler til at sætte sin underskrift på..bare sådan for at bekræfte det vi talte om...så jeg også kan huske at det er rigtig og at jeg ikke har skrevet forkert...?
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2008, 23:04   #45
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det var da en genial ide.

Eller bede din sagsbehandler lave et mødereferat. Det gør man jo til så mange andre møder, så hvorfor ikke til et møde mellem en myndighed og en borger.

Genialt.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 01:46   #46
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hej lunamaria

Jeg har tænkt på dig i dag og forsøgt at sende gode vibes i tilfælde af du skulle få brug for dem.

Hvis du nåede frem til mødet, så håber jeg inderligt du fik noget brugbart og positivt ud af det

Hov, nu gider jeg så ikke slette det, men det var jo først fredag du skulle til møde - der er jo nogle timer til endnu
Synes det var Torsdag. Nå men så sender jeg flere vibes!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 19:56   #47
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Hej alle i søde mennesker herinde....Jeg var så til møde i dag...
Da jeg kom til kommunen rystede jeg over hele kroppen og jeg var lige ved at stikke af igen...synes der var så mange..så kom der en vagt gående og det var lidt tryghed for mig( pjattet ik) Der kom så to sagsbehandlere, begge med et varmt smil og jeg anede ikke hvem der var hvem. Jeg har ikke mødt nogen af dem personlif, det var altid kun telefon kontakt...
Der gik ikke ret lang tid efter at vi havde sat os ind i et lokale, før der blev sagt : Vi skal jo videre i din sag og det er heller ikke meningen at du skal gå på kontanthjælp flere år...(jeg er jo på kontanthjælp pr 1.4-fra sygedagpenge) Men vi vurderer at en arbejdsprøvning er umuligt og nu skal min recurceprofil gennemgåes og har jeg noget at tilføje så bliver det gjort. Derefter får jeg brev om at sagen er blevet sendt til pensionsafdelingen og deri står der også dato for hvornår sagen bliver behandlet...Chok fra min side...troede ikke selv på det og er nu , efter nogen timer usikker om det er sandt (selvom jeg har det på skrift)
puuuuuuuh ha-bliver jeg endelig hørt-bliver jeg endelig taget alvorlig-får jeg virkelig chancen for at leve et nogenlunde normalt liv, hvor jeg kan tage livet i mit tempo ???--
Jeg vil sætte mig ned og slappe af så vidt det er mulig...
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 19:57   #48
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
glemte helt i min iver at give jer et stort og tak for at i er der
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 20:02   #49
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Så må vi krydse fingre for, at du også får din pension.

Men så langt så godt.

Tænk, at man skal være så bange for en kommune. Det er vildt, ikke?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 20:08   #50
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Det lyder da som om du er på rette vej...så...Ja.. vi krydser fingre for at det lykkes for dig lunamaria
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor er arbejdspladserne henne? Indiansummer Politik og Samfund 20 21-05-2012 14:36
Forsikringsselskab - hvor har i henne... Ninja Alt det andet 20 08-12-2009 23:57
Hjælp- hvor er han henne buster Dit og Dat 4 11-11-2009 20:44
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35
Hvor er vi efterhånden henne? Stella Politik og Samfund 3 08-01-2008 17:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension