K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2009, 17:47   #41
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tusind tak for alle jeres svar. De hjælper mig rigtig meget, er rigtig glad for dem.

RInger til min socialrådgiver veninde i aften og vender det med hende også.

Tak fordi i er så søde, forstående og hjælpsomme herinde.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 17:50   #42
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
held og lykke med det hele..

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 18:22   #43
Pussi83
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Østjylland
Alder: 41
Indlæg: 89
Styrke: 17
Pussi83 er ny på vejen
Min flekssag har lige været i beskæftigelsesankenævnet og det tog 3 måneder (13 uger) - ret præcist.
Pussi83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 17:06   #44
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
I søde, rare og hjælpsomme mennekser

Jeg har i dag fået brev fra Statsforvaltningen om at Beskæftigelsesankenævnet har modtaget min anke. Det var hurtig, fik jo mit gen-afslag i tirsdags.

Der står at jeg har 14 dage til at indsende bemærkninger. Her er det at jeg har behov for jeres hjælp, venner

Jeg kan fra min anden tråd forstå at jeg skal have aktindsigt. Men hvad skal jeg ellers skrive? Min holdning til forløbet og aflasget? Liste bla bla bla op som jeg gjorde i anken? What to do?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Peacock Se meddelelser
de gange jeg har haft min sag inde ved Beskæftigelsesankenævnet der fik jeg en sagsbehandler derinde, der må næsten stå i dit brev hvem du kan kontakte der, jeg snakkede flere gange med hende jeg havde , hun var rigtigt sød
og kunne da virkelig mærke det var en pro. person jeg snakkede
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Det ville være bedre hvis du fortsatte i din gamle tråd da det er lettere at huske alt om din sag ...så kan du ikke kopiere denne tråd over i din gamle tråd så er det lettere at følge med...

Angående at skrive bemærkninger så syntes jeg du skal skrive det du har på hjertet ...skriv hvad du ikke er enig I ...bevis det ved at skrive hvad der står i afslaget og hvad der står i dine lægepapirer .

Skriv det du ikke syntes stemmer overens med det læger siger. Få din veninde der er sagsbehandler til at hjælpe dig hvis muligt..

Jeg må gå...kommer ind senere igen...
jeg sakser lige fra en anden tråd som jeg oprettede og fortsætter i den her i stedet
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 17:11   #45
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Pea: Det lyder da godt. Alene brevet jeg modtog virkede meget mere proff. en samtlige jeg har modtaget fra jobnet. Vil jeg følge op på.

Stella: Så blev den flyttet Jeg skriver hvad jeg tænker og føler og følger op rådet om at klippe og klistre i samtlige læge udtallelser, sagsbehandler vurdering og lægekonsulenten. Og naturligvis tager jeg veninden med på råd, men ville også høre fra folk som er på min side af sagen.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 18:19   #46
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
...når først man kommer i gang så er det ikke så svært at skrive en anke...du ved jo hvad der er urimeligt og hvad du er uenig i...så det er bare om at skrive det ned...

spørg bare hvis der er noget

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 04:41   #47
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Først beder du om aktindsigt og i samme anmodning beder du om at få 14 dage til at kommentere din sag, EFTER modtagelsen af aktindsigt.

Det er jo vigtigt, at du får tid til at læse papirerne fra aktindsigten igennem.

Der bør stå en vejledning til dine kommentarer, ellers skriver du bare de ting, du gerne vil have med, som kommunen har "ignoreret".

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2009, 11:35   #48
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Så har jeg talt med en fra ankenævnet – hold op hvor er der meget mere flinke end samtlige jeg har mødt på jobnet. Nå, men de sender mig akterne og så har jeg 14 dage efter modtagelsen. Dejligt med lidt service og at de arbejder hurtigt.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 17:05   #49
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Altså jeg skal da lige love for at ankenævnet arbejder NOGET hurtigere end jobnet. Jeg ringede efter akter i mandags. Den meget søde sagsbehandler sagde at de ville komme indenfor 14 dage. I dag onsdag er de her. En ordentlig bunke som jeg skal "hygge" mig med i weekenden + mine kommentarer til dem. Tænk sig; en offentlig instans som yder service og arbejder effektivt. Dejligt.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 17:19   #50
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Ufortjent ros til en overflødig pynteinstans

Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Tænk sig; en offentlig instans som yder service og arbejder effektivt. Dejligt.
Klap lige hesten. - Du risikerer at skulle æde rosen i dig igen - Jeg kan bevise at de er nogle partiske banditter i kjoler og habitter, der ikke forvalter deres beføjelser efter lovgivningen.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag... Marian Spørgsmål ang fleksjob 131 16-08-2012 15:44
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag velcro Alt det andet 10 19-08-2008 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension