K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2009, 15:03   #41
Mælkebøtten
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mælkebøttens avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2009
Lokation: Hedensted
Alder: 51
Indlæg: 23
Styrke: 16
Mælkebøtten er ny på vejen
Hejsa!!

Sad lige og læste din tråd, jeg vil bare ønske dig held og lykke

Og så kan jeg fortælle at min søn også får EYE Q, han er lige startet i denne måned, så har kun købt det en gang. Men det er jo som skrevet før temmelig dyrt.

Jeg har så søgt på det, og inde på adhd hjemmesiden, er der er del links til EYE Q, hvor man kan købe det billigere end i Matas.
Feks i England skulle det være ret billigt, derfor har jeg tænkt mig at købe det derovre næste gang.

Held og lykke med fremtiden

Mælkebøtten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2009, 20:15   #42
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Man kan lave sin egen billige kopi af EYE Q, ved at købe de billige fiskeoliekapsler i Fakta eller Netto (ca. 20 kr. for 100 kapsler), og så købe kæmpe natlys (oliekapsler) hos MATAS.
Mine børn får daglig 2 kapsler fiskeolie og 1 kapsel kæmpe natlys, og især min datter (som har nogle opmærksomhedsproblemer) kunne jeg hurtigt mærke effekten på.

På dette link kan man læse om "Den intelligente fedtsyresammensætning": http://www.body-zones.dk/db/filarkiv..._fedtsyrer.pdf
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2009, 14:55   #43
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Tak til alle der har støttet mig her på tråden. Min arbejdsprøvning er nu slut, jeg har været der et lille år. Jeg formåede at være der to timer hver dag med enkle arbejdsopgaver og havde fri om fredagen så jeg kunne overskue pligterne derhjemme. Arbejdsprøvningsstedet har nu sendt en beskrivelse til min sagsbehandler hvor de anbefaler Førtidspension. nu er der så kun tilbage at vente og håbe så jeg endelig kan få fred i mit liv til jer alle hilsen Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2009, 16:05   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
ÅÅÅH, hvor godt at høre fra dig!!

Jamen det lyder jo super Paw, jeg skal nok krydse fingere her på sidelinjen....



Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2009, 16:07   #45
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Paw

Krydser også fingre for dig og håber på den bedste løsning.


Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 14:16   #46
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Har været til møde med min sagsbehandler for en uge siden. Hun havde modtaget min udtalelse fra arbejdsprøvningen. den sagde jeg kunne klare 8 timer om ugen og at jeg havde store koncentrations og hukommelsesvanskeligheder og de anbefalede at jeg fik førtidspension. Min sagsbehandler siger den er så godt som hjemme og hvis der skulle komme et afslag så anker vi den. Jeg synes det er dejligt at hun er på min side men jeg tør ikke tro på noget. min sagsbehandler sagde at de ikke havde så travlt for tiden så min sag ville nok blive afgjordt i pensionsnævnet i slutningen af januar. jeg kan mærke ventetiden og uvisheden er ved at tage livet af mig AAARRGG!!!! Knus fra Paw

PS. God Jul til jer alle.
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 14:25   #47
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Pyha... så må vi krydse fingre indtil da.

Men så langt så godt.

Mange kommuner gør desværre det, at de udsætter pensionsafgørelser sidst på året til begyndelsen af et nyt år, pga. pengemangel. Det er forbudt, men de gør det alligevel.

Så måske du er heldig, at der er flere penge på budgettet i januar end i december.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 03:40   #48
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Paw held og lykke og lad os vente sammen, jeg høre heller ikke mere før engang i januar og de mangler lige to stk lægepapir (som er på vej ) så skulle den også indstilles til pension , så jeg regner med at høre noget i januar også .. men men ser ud som om du er et skridt længere end mig

NYD JULEN OG GLEM DET ANDET ... du kan ikke gøre fra eller til mere
  Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 11:31   #49
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Paw og Heidi

Jeg håber og tror at jeres pension er i hus.

Desværre er vente tiden altid lang Jeg husker den som det var i går.

Jeg krydser alt hvad krydses kan

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2010, 18:27   #50
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
hej alle. vi skriver nu 9/2 og jeg har lige modtaget min ressourceprofil til underskrift. Afleverer den straks imorgen så pensionsnævnet kan komme igang med at bedømme den. jeg håber ikke der går yderligere et par måneder før jeg modtager brev fra dem om at de nu har modtaget mine papirer. Vil bare snart gerne have en afgørelse men det er ikke altid kommunen rider samme dag som de sadler, så jeg må jo nok ruste mig med tålmodighed. Knus fra Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Kan ikke mere Spearl Alt det andet 11 05-10-2011 20:52
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Kan ikke mere Gizmomis Alt det andet 8 20-02-2009 22:16
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension