K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2011, 21:08   #31
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hvis du ikke er afklaret efter de 39uger, kan du fortsat forlænges yderliger efter stk 4.

Dette ser jeg en fordel i, fordi du får mere tid, til kommunes evt krumspring.

Du kan altid(er en god ide) skrive ref i mail, og be sagsbehandler bekræftige, at du har forstået det rigtigt.
Herunder det som Gunvor, henviser til.

VH POpiae

Hej Popiae.

Tak for det.

Håber håber håber ikke at jeg skal forlænges mere. Men man kan jo aldrig vide. Men det er jo i hvertfald en mulig udvej, hvis det hele skulle gå hen og spidse til i sidste ende.
Er mildest talt vildt spændt på at se hvad det nu er for en forlængelse jeg har fået.

Hvad mener du med at skrive ref. i mail.?

Pixeline
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 21:25   #32
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Søde Pix hun mener du lige skal referere forlængelses mulighederne for din SB
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 21:44   #33
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
*lol* stakkels dig læse mig 127 gange, godt det ikke er mig Sikke en opgave at stille sig selv over for, jeg er jo altså ikke ligefrem den der levere de korteste indlæg, og til tider sikkert også kan være temmelig forvirrende at få læst.

Energi *s* enlig kræver det ikke ret meget energi af mig, meget af det jeg ved/kan, er kommet efter mange års brug af k10 og er enlig kun det mest grundlæggende inden for områderne, der til er jeg her i perioder, når jeg ikke syntes jeg har overskuddet, eller det hænger mig langt ud af halsen, ja så holder jeg mig væk, eller nøjes med at læse på sidelinjen, du kan sagtens risikere at bide mærke i at jeg da vist ikke har været aktiv en måned eller 2, for hov der er hun jo igen det lille skvat.

Der går altid lidt før gode ting synker til bunds, det var også derfor jeg rådede dig til lige at holde et par dages fri, fejre det lidt forkæle dig selv lidt, det må man gerne, også selv om at janteloven lever i bedste velgående, og "VI" *host* er nogen der måske nok er lidt misundelige

Lidt sjovt, for målet, med k10 er jo netop at hjælpe så mange sager som muligt til at være så nemme som muligt, og gå så galt som muligt, og så kan jeg godt side bag efter med en følelse af misundelse (også de sager hvor jeg ikke har været med) når det køre som det skal og falder godt ud, dog BESTEMT med en glæde på, i dette tilfælde dine vegne, det er heldigvis ikke en negativ misundelse, men mere en snyyyd, jeg vil altså også godt snart der sker noget der er til at glæde sig over, men så er det alligevel ikke så skidt at kunne glæde sig lidt på andres vegne



Årh så 124 da. Har i hvertfald kigget meget på alle indlæg, for at være helt sikker på at have det hele med. Og nogen gange, hvertfald hos mig skal tingene lige læses nogen gange før det hænger fast. Det er alle de love og §, og så om man lige har forstået det ordentlig i sidste ende. Kan jo glippe.... :0)

Jeg er jo forholdsvis ny bruger af forummet, og jeg kunne godt tænke mig at læse nogen af alle de forløb, og historier folk har været igennem, men jeg må indrømme at jeg bakker når f.eks EE's indlæg *drøftelse af min sag* er på 45 sider. Det er mit hoved bare ikke til. Dertil er jeg for påvirket af depressionen.

Men hvor er det godt at sådan nogen som jer er til hjælp, for det er der da virklig brug for. Og så kan man heldigvis som du skriver, slukke for computeren og lave noget andet. Jeg har i en alder af 38 købt mig et sytøj (juletræstæppe), det er rigtig godt at koble af på. Er nok også nødt til at starte nu, hvis det skal ligge under juletræet den 24/12.
Kan godt lide lidt kreativt, det er bare desværre ikke altid hovedet følger med.

OG bare det lille skvat hænger i, så går det forhåbentligt.
Kan sagtens følge misundelsen. Har selv siddet der når der på forsiden har stået *jubiiii*, eller *Nu er den hjemme*. Så ved man godt at der (heldigvis) er en der har fået ende på netop deres kamp. Har flere gange mistet modet på hele sagen, men er da heldivis dukket op igen med fornyet energi, men det er fisme svært at holde modet oppe hele tiden. Og mange har været i systemmet i mange år.


Hvor længe har i forskellege kæmpet jeres kamp.???
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 21:50   #34
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Søde Pix hun mener du lige skal referere forlængelses mulighederne for din SB
Ok. tak for det.......det var det med hovedet igen-
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 21:57   #35
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
Kære pixeline ingen forventer eller forlanger du læser alt.

Smiler EE's tråd er lang, man kan jo osse tage lidt af gangen, hun er nu en ganske sød pige
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 00:08   #36
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når jeg skriver ref i mail, mener jeg at du sender ref. af jeres møde, med hovedpunkter, samt andet vigtigt, til sagsbehandler, og får bekræftigelse på, at det er forstået korrekt.

Dermed, vil aftalte gælde, da det desværre ses, at kommunen løber fra div aftaler.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 00:53   #37
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 15
jasch er ny på vejen
referat...
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 02:32   #38
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Åre bare en 11½ år, og jeg er langt fra afsluttet.

Men panden er højt hævet og mundvigene vender for det meste den rigtige vej

Og Ja for søren pop, ref. af møderne, selvfølgelig.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2011, 09:41   #39
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Hvor jeg føler med dig, det er bare SÅ hårdt at kæmpe hele tiden.

Jeg er blevet bevilliget førtidspension fra den 1.10.2011, og forløbet denne gang tog 2½ år. Har dog været i systemet før, men kunne ikke holde til det, så jeg hutlede mig videre indtil for 2½ år siden, hvor jeg ikke engang kunne hutle mig igennem mere.

Det altafgørende for min sag har været min praktiserende læge. Han har været ovenud fantastisk og har været tovholder i alt rodet, og har aldrig givet op uanset hvad der kom i vejen. Så efter min erfaring er det vigtigste at have så god en praktiserende læge som muligt, så skift hvis du har en dårlig.

Mange gange held og lykke til dig
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2011, 20:16   #40
Pixeline
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Alder: 51
Indlæg: 73
Styrke: 14
Pixeline er ny på vejen
Bum bumme lum bum bum...............vente....vente......vente....... ...skal vist lige have sendt en mail i morgen for at høre hvordan det går med min partshøring.........Det må vist være på tide......
Pixeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension