K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2011, 18:40   #31
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Christina

Her godt link til §7a fra DUKH, hvor de også skriver lidt tekst omhvordan den skal anvendes: http://www.dukh.dk/hjelp-til-selvhje...s-standses.pdf

De 7 dg. står ingen steder er mere almen praksis, men i forhold til BAN har Ankestyrelsen sat det til 14 dage, og som regel efterkomme borgers mulighed for mere tid, hvis der mangler aktindsigt el. lign.

Husk hvis du sender partshøring pr. mail, der der principafgørelse for at mail skal være fremme inden normal kontorlukketid på datoen. Altså ikke eft. kl. 16

Mange hilsner

Gunvor
Hej Gunvor...

Tusind tak,
så har jeg den endelig jeg har ledt og søgt som en gal på nettet

måske kunne jeg ikke finde den fordi jeg lige pt er lidt oppe og kører over alt det her nye jeg skal finde, og §er jeg skal forsvare..

Jeg HAR sendt mailen og HAR fået bekræftelse på den er modtaget i kommunens mailboks, sååå den render de f..... ikke fra

så nu kan jeg sidde her med bankende hjerte og vente på enten et brev eller en mail og hvad skal der nu ske med mig

Men igen tusind tak for en kanon hjælp
det er rart at føle der er nogle som vil og kan hjælpe

som det jo desværre altid er når man skal kende nogle der ved en masse om et eller andet - så kender man ingen

Jeg mangler en blomster smilies for blomster skal I have
Christina♥ er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 11:09   #32
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
så modtog jeg en mail...

hmm men hvad betyder det mon?

kopi af modtagne mail...... Jeg bekræftiger hermed at jeg har modtaget din mail.
Jf. forvaltningsloven har Kommunen 10 arbejdsdage til behandle din aktindsigt.

Med venlig hilsen


.........................hvorfor mon der ikke bliver kommnetere på alle de andre ting jeg skrev om helhedsvurdering - flex og spørgsmål til foreslag om førtidspension... nå, jeg venter og ser hvad der sker nu med bankende hjerte
Christina♥ er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 11:33   #33
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja det har 10 dage til at behandle din aktindsigt

har ikke sat mig ind i din sag. det er meget underligt at det kan gå fra rask til FP

1 hvad skriver lægerne om din funktionsevne
2 Er der behandlingsmuligheder?
3 har du været i arbejdsprøvning

din sagsbehandler kan jo ikke bare sige du kan få fleks eller FP
hun7han kan kun indstille, hvis de mener sagen kan gå igennem

Men ja kender desværre alt til, når man spørger om noget konkret
er der ingen svar
MTVRV1 er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 11:39   #34
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ja det har 10 dage til at behandle din aktindsigt

har ikke sat mig ind i din sag. det er meget underligt at det kan gå fra rask til FP

1 hvad skriver lægerne om din funktionsevne
2 Er der behandlingsmuligheder?
3 har du været i arbejdsprøvning

din sagsbehandler kan jo ikke bare sige du kan få fleks eller FP
hun7han kan kun indstille, hvis de mener sagen kan gå igennem

Men ja kender desværre alt til, når man spørger om noget konkret
er der ingen svar
de skriver desværre ikke rigtig noget, det er faktisk en meget dårlig opdatering kommunen har fået af reumatalogen.

der er ingen behandlingsmuligheder :-ø(

nej, jeg har ikke været i arbejdsprøvning, det er bla. det jeg forsøger at få kommunen til, men henblik på at blvie indstillet til et flex.
Christina♥ er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 12:02   #35
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
så havde jeg nok fået en ny henvisning til en anden reumatalog
jeg svømmer i lægepapir, men hvis der ikke er en ordenligt funktionsbeskrivelse´
som en sagsbehandler kan forholde sig til. Ja så kommer man ikke videre^
uanset om der ikke er nogen behandligsmuligheder
alså du skal have noget ydeligere dokumentation på din lidelse er varig
når du har det, så kan du bede om en arbejdsprøvning, der så skal munde ud i fleks eller pension
MTVRV1 er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 20:08   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Christina♥ Se meddelelser
.........................hvorfor mon der ikke bliver kommnetere på alle de andre ting jeg skrev om helhedsvurdering - flex og spørgsmål til foreslag om førtidspension... nå, jeg venter og ser hvad der sker nu med bankende hjerte
Prøv at give hende en uge til at svare, hvis hun så ikke har svaret sender du hende spørgsmålene een gang til.

Hvis hun ikke har svaret efter yderligere en uge, så klager du til jobcenterchefen.

Iflg. retssikkerhedsloven skal sagsbehandlingen tilrettelægges så borgeren kan deltage i sagsbehandlingen.
Og du får jo lidt svært ved at deltage i behandlingen af din sag, når du ikke får svar på dine spørgsmål.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 22:40   #37
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
så havde jeg nok fået en ny henvisning til en anden reumatalog
jeg svømmer i lægepapir, men hvis der ikke er en ordenligt funktionsbeskrivelse´
som en sagsbehandler kan forholde sig til. Ja så kommer man ikke videre^
uanset om der ikke er nogen behandligsmuligheder
alså du skal have noget ydeligere dokumentation på din lidelse er varig
når du har det, så kan du bede om en arbejdsprøvning, der så skal munde ud i fleks eller pension
hvad vil du anbefale jeg siger til min læge af grund til jeg vil til en anden reumatalog???
Christina♥ er ikke logget ind  
Gammel 05-10-2011, 22:42   #38
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Prøv at give hende en uge til at svare, hvis hun så ikke har svaret sender du hende spørgsmålene een gang til.

Hvis hun ikke har svaret efter yderligere en uge, så klager du til jobcenterchefen.

Iflg. retssikkerhedsloven skal sagsbehandlingen tilrettelægges så borgeren kan deltage i sagsbehandlingen.
Og du får jo lidt svært ved at deltage i behandlingen af din sag, når du ikke får svar på dine spørgsmål.

Jeg kan altså kun elske det her site, I er bare så søde og hjælper en novise på det her område hele tiden

er der en § der omtaler ovenstående?
Christina♥ er ikke logget ind  
Gammel 06-10-2011, 01:27   #39
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Christina

Det drejser sig om flg.:Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område, LBK nr 656 af 15/06/2011 Gældende

Citat:
§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.
Link: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=136389

Ang. prak. læge og reumatolog: så har du brug for en henvisning for yderligere afdækning af din problematik, og selvfølgelig ikke til samme, søg evt. herinde for andre, som har været til reumatologer, som laver et grundigt stk. arbejde i kombi m. din by.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind  
Gammel 06-10-2011, 13:25   #40
Christina♥
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Alder: 54
Indlæg: 36
Styrke: 13
Christina♥ er ny på vejen
ahhh



så fik jeg brev fra den sk*de kommune

sygedagpenge ophøre fra i dag af....

og de vurdere ikke der er grundlag for at iværksætte yderlige foranstaltninger for at bringe mig i arbejde



var der ikke noget med 14 dages varsling?
jeg har jo kun fået fra den 28/9 til og med 6/10???

Sidst redigeret af Christina♥; 06-10-2011 kl. 15:10.
Christina♥ er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det er billigere at ikke være "reelt enlig" Abraxus Politik og Samfund 5 26-01-2013 16:57
Kan en "moderne" politiker være et godt menneske? Tante Ana Politik og Samfund 1 06-12-2011 22:01
Hvor "fræk" kan man tillade sig at være? lola44 Alt det andet 14 26-03-2011 03:04
Det kræver sku sin "mand" at være sygemeldt Lille mig Spørgsmål ang fleksjob 6 17-09-2010 20:08
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension