K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2009, 20:31   #31
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Jeg hopper lige tilbage til emnet hvis det er ok?

Jeg har nu besluttet at jeg ikke skal vaccineres. Jeg har det ikke godt med at de ikke kender de langsigtede bivirkninger. Har i dag også læst at direktøren fra statens seruminstitut udtaler at sygdommen topper om 3 uger og vaccinen virker først 12 uger efter første prik.... Så synes det umiddelbart nytteløst

Håber min beslutning er den rette, for nu er jeg træt af at spekulere :-)
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 20:40   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis mimse! Det er pænt sent at blive vaccineret nu, læste at vaccinen skulle have været tilgænglig allerede fra Oktober hvis man skulle være sikker.....så jo, lige nu ser det ret håbløst ud!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 21:42   #33
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
hmm... Og nu får jeg så noget andet at vide

Hvorfor er det så skide irriterende
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 22:03   #34
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg vil ikke vaccineres. Synes influenzaen ser pænt fredelig ud, og ser absolut ingen grund til panik. Det ser næsten ud til at vaccinen giver flere gener end selv influenzaen. Så selvom jeg måske nok kunne blive vaccineret, så ville jeg takke pænt nej.

Med hensyn til vaccinen mod livmoderhalskræft, har min 15 årige datter sagt ja tak, efter en del overvejelser. Hun skal have den sidste sprøjte her i november, og har tilsyneladende ingen bivirkninger haft.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 23:36   #35
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af mimse Se meddelelser
Jeg hopper lige tilbage til emnet hvis det er ok?

Jeg har nu besluttet at jeg ikke skal vaccineres. Jeg har det ikke godt med at de ikke kender de langsigtede bivirkninger. Har i dag også læst at direktøren fra statens seruminstitut udtaler at sygdommen topper om 3 uger og vaccinen virker først 12 uger efter første prik.... Så synes det umiddelbart nytteløst

Håber min beslutning er den rette, for nu er jeg træt af at spekulere :-)
mimse ja så pyt da , tilbage til emnet

Nej undskyld at vi kuppede din tråd

Her skulle jeg have vaccinen torsdag hvis jeg ville have haft den, men det vil jeg så ikk, men kender andre der skal have den på torsdag , men for alt hvad jeg ved så er epidemien ikke nået hertil endnu , der er ihvertfald ikke flere syge på skolen end der plejer er den melding vi får.. så håber at dem jeg kender der skal have den også når at få glæde af den og ikke bliver smittet inden den virker ...
  Besvar med citat
Gammel 11-11-2009, 00:55   #36
zofia
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
zofia er ny på vejen
Skandaløs Desinformation Om Influenzaen Fra Den Korrupte Svinesti

Print Post

Posted by Anders under Dansk, Euromed
Be the first one to comment

Opdateret oversigt over svineinfluenzavaccination her.

I Tyskland udfolder der sig en skandale: Regeringen og her (tysk) har til sig selv og de ansatte i ministerierne bestilt Baxter's Cevalpan uden squalen og thiomersal. Denne "luksus"-vaccine skal også gives til lægerne på Paul Ehrlich Instituttet, der har kørt en propagandakampagne for GSK's Pandemrix med squalen og thiomersal, som skal gives til den brede tyske befolkning! Også det tyske Forbundsværn har bestilt "luksus"-vaccinen uden squalen og thiomersal!

ECDC: 50277 bekræftede A(H1N1)v tilfælde siden april i EU - 77 dødsfald. I ugen 42/2009 har 8 lande indberettet 3211 nyligt diagnosticerede sandsynlige* og bekræftede tilfælde af A(H1N1)v influenza. 4 dødsfald blev indberettet fra Ungarn og 2 fra Norge. * Se det følgende.

Resumé: CBS har netop udsendt en undersøgelse, der viser, at kun 2-17% af influenza-lignende sygdomme i virkeligheden er svineinfluenza. Men offentligt meddelte tal er langt højere, efter at WHO, USA og EU standsede laboratoriebekræftelserne og optællingen af svineinfluenzatilfældene og nu henregner alle forkølelsessygdomme under svineinfluenza. Finland har netop nedgraderet svineinfluenza til "ikke farlig". Alligevel har Sverige indledt massevaccinationer med mange ubehagelige bivirkninger - som følge af squalen i henhold til GSK - endog dødsfald. De virkelige auto-immune sygdomme kommer først senere. I USA har præs Obama udnyttet situatonen til at udråbe en national undtagelsestilstand på grundlag af sådanne forfalskede tal. Dette indebærer en eventuel anvendelse af militæret, tvangsvaccinationer, karantæne, bøder på 1000 dollars om dagen og fængsling, endog suspension af forfatningen. Man må spørge sig: Hvilken er den største løgn: Svineinfluenzavaccinationskampagnen eller klimaløgnen?



http://euro-med.dk/?p=11313

Sidst redigeret af Webmaster; 11-11-2009 kl. 04:40. Årsag: Link sat ind og artikel kortet ned pga copyright regler...
zofia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2009, 01:07   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
GODT, så fik vi banket dét på plads!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2009, 02:40   #38
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der er mange informationer ude både rigtige og forkerte så derfor er det meget vigtigt at sætte link ved sådan at folk der læser det selv kan se og finde ud af noget om kilden så jeg sætter det lige ind her http://euro-med.dk/?p=11313

Derudover er der også copyregler så husk ALTID link
  Besvar med citat
Gammel 11-11-2009, 04:38   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Sjovt nok så er de fleste der er imod vaccinen og skriver diverse steder....ældre pensionerede læger...

De fleste er så gamle at de ikke selv behøver at være bange for noget...da de formodentlig selv er imune imod denne type influenza...

helenekr...du skriver at det er for sent at blive vacineret....hvordan er du kommet frem til det...

Nyhederne fortæller at denne influenza "formentlig" vil være på sit højeste om 3 uger...og skulle denne formodning holde...ja så er det skam ikke for sent...selv om der skal gå 3 uger imellem hver stik...

Nu er det jo ikke sikkert at den "formodning" holder...måske den først vil være på sit højeste om 1½ måned...og så giver det stadig mening at blive vacineret....altså for dem der vil...

Selvfølgelig skal folk selv undersøge om de vil have denne vaccine ...for og imod...men det er dælme svært når de fleste smider om sig med konspirations anklager og det der er værre...

Nogle steder på nettet...ja der er man nærmest "en nyttig idiot" hvis man skulle tillade sig at tvivle på disse teorier som flyder rundt omkring...

Alm info tak....og helst noget der holder....og så kan folk selv bestemme hvad de vil...

Hvad der virker for dig helenekr....er ikke sikkert virker for mimse....vel...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2009, 07:38   #40
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hedder ikke Helenekr men vil lige forsøge at svare på webs spørgsmål :-)

Grunden til vi snakker om at det er for sent at få vaccinen er som du selv skriver så forventes influenzaen at toppe inden for 3-6 uger. Læste i går at direktøren for statens seruminstitut havde udtalt at der går 12 uger fra første prik til vaccinen virker.
Det giver jo anledning til at tænke om det så er for sent :-)

Sundhedsstyrelsen afholder pressekonference i dag kl 10.30 så må vi se hvad de siger :-)

Kram mimse
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension