K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2010, 00:20   #31
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Tror, jeg går op i kvalitet frem for kvantitet; men selvfølgelig if it's all about the money...

gad vide om mejya vil lave valgsang for S? altid rart med lidt god iørefaldende pop.

http://www.youtube.com/watch?v=HFv6a...ext=1&index=33
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:31   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Go sang superhoax....så du har alligevel smag, huh!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:34   #33
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Har du set min Gintberg henvisning her i tråden? Eller du har måske set den så mange gange - Jeg synes nu stadig, at den er sjov.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 00:55   #34
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
Har du set min Gintberg henvisning her i tråden? Eller du har måske set den så mange gange - Jeg synes nu stadig, at den er sjov.
Helt sikkert en sjov video

Om den så lige hører hjemme i en tråd hvor vi glæder os over en frikendelse for påståede skatteulovligheder kan man jo så måske diskutere
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 01:02   #35
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Hexi,

Tja mit danske er ikke perfekt; men det er jo ikke alle, der er ligeglade.

For øvrigt, er det Thorning selv, der har rejst sagen, så man kan ikke tale om, at der har været en "skattesag i retlig forstand"

Samtidig har hun indbetalt skat forud, så hun nærmest var sikker på at blive frikendt, med mindre der ville foreligge grove klokkeklare overtrædelser

Det er altså hverken skat BT eller Venstre for den sagsskyld, der har rejst en skattesag.: Det er Helle T

Sidst redigeret af superhoax; 17-09-2010 kl. 01:05. Årsag: tilføjelse
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 01:22   #36
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Hexi,

Tja mit danske er ikke perfekt; men det er jo ikke alle, der er ligeglade.

For øvrigt, er det Thorning selv, der har rejst sagen, så man kan ikke tale om, at der har været en "skattesag i retlig forstand"

Samtidig har hun indbetalt skat forud, så hun nærmest var sikker på at blive frikendt, med mindre der ville foreligge grove klokkeklare overtrædelser

Det er altså hverken skat BT eller Venstre for den sagsskyld, der har rejst en skattesag.: Det er Helle T
Nu synes jeg godt nok du fordrejer virkeligheden til det ukendelige... beskyldninger kom fra BT der i fuldt flor kørte frem med at der var lavet noget ulovligt... og det blev hurtigt fanget af Venstre der brugte det i en politisk mudderkastning...Altså blev sagen rejst i offentligheden af BT og venstre...
Og der ville da være blevet en skattesag ud af det hvis der havde været noget at komme efter...

Så spurgte Helle og hendes mand skat om der var foregået noget ulovligt for det var jo den eneste måde de kunne bevise deres uskyld og det er der nu kommet en afgørelse på at der ikke er foregået noget ulovligt...

Altså Helle T og ægtefællen er frikendt for at have foretaget sig noget ulovligt...

Og det glæder da en masse mennesker at det forholdt sig sådan... hvad er det lige du har så svært ved at acceptere i den forbindelse superhoax... ærgrer det dig at der ikke er svindlet
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 01:30   #37
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
1. Kan du dokumentere din påstand?
2. i så tilfælde skulle Helle T ikke have grundlag for at starte skattesag, men derimod en straffesag injurielovgivningen.

3. Endelig er jeg nysgerrig overfor om du har tilværelse i Bulgarien.

Sidste punkt vedkommer bestemt ikke mig, og jeg synes også, at det er modigt gjort. så det skal ikke kobles til denne tråd som sådan.

Det ville også være under lavmålet...
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 01:40   #38
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
1. Kan du dokumentere din påstand?
2. i så tilfælde skulle Helle T ikke have grundlag for at starte skattesag, men derimod en straffesag injurielovgivningen.

3. Endelig er jeg nysgerrig overfor om du har tilværelse i Bulgarien.

Sidste punkt vedkommer bestemt ikke mig, og jeg synes også, at det er modigt gjort. så det skal ikke kobles til denne tråd som sådan.

Det ville også være under lavmålet...
Jamen det kan da også være at hun starter en injuriesag nu det er fastslået at der intet ulovligt er foretaget... det er jo så op til Helle T om hun vil det...

Ja jeg bor i Bulgarien og hvis meningen med dit spørgsmål er at starte en skattedebat om min person... så er der ikke noget at komme efter... alt foregår efter reglerne
Ligesom Helles ægtefælle er skattepligtig der hvor han arbejder og har indkomst... er jeg skattepligtig i Danmark for de penge jeg får derfra... og jeg betaler min danske skat fuldt ud uden nogen som helst form for rabat...
Er det svar på dit spørgsmål... hvis du skal have det forklaret nærmere hvordan skattereglerne virker så kan vi gøre det med privat besked da det jo ikke er det tråden handler om...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 02:04   #39
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Cool

Ja til den nederste del, var det mere svar end jeg håbede på at få.

Meningen var ikke at starte en skattedabat vedrørende din person.

for at vende tilbage til emnet.:

Som jeg hysker det startede sagen med, at B T. skrev, at Helle Thornings mand lever i skattely, og at han ikke (efter reglerne), ved vi nu betaler skat (her).

Helle har så givet urigtige oplysninger til udenrigsministeriet (jæs løget) angående hvor meget henes mand opholder sig i DK.

Jeg kan ikke se basis for en injurie-sag her PS.

angående mit spørgsmål til dig, så var det også afledt af at jeg troede at du måske ikke svarede skat i DK.

Jeg er mildelst talt lidt rystet over at forholdende i DK er så ringe, som de er efter dit udsagn sammehold med Bulgarien, så jeg vil gerne undskylde mange gange for at træde oven en privat grænse

Hvis du vil fortælle om det i en anden tråd, vil jeg ellers gerne høre om hvordan forholdende er bedre i Bulgarien.

Selv jeg har jo lov at blive klogere og æde mine forestillinger i mig om at vi er bedre end...

Sidst redigeret af superhoax; 17-09-2010 kl. 02:07. Årsag: forkerte oplysninger
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 02:15   #40
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
angående mit spørgsmål til dig, så var det også afledt af at jeg troede at du måske ikke svarede skat i DK.

Jeg er mildelst talt lidt rystet over at forholdende i DK er så ringe, som de er efter dit udsagn sammehold med Bulgarien, så jeg vil gerne undskylde mange gange for at træde oven en privat grænse

Hvis du vil fortælle om det i en anden tråd, vil jeg ellers gerne høre om hvordan forholdende er bedre i Bulgarien.

Selv jeg har jo lov at blive klogere og æde mine forestillinger i mig om at vi er bedre end...
Ja jeg tænkte nok der lå noget bag... men nej jeg betaler fuld skat i danmark... af de penge jeg får fra Danmark... sådan er loven og den følges til punkt og prikke
Jeg har ikke oplevet at du har overskredet min private grænse... men du kunne have valgt et andet sted at tage min flytning op som var mere velvalgt... der findes tråde her på forum som omhandler flytning til udlandet og som jeg har skrevet i... så var det ligesom indenfor emnet...
og så ikke mere om det her i tråden....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Helle Thorning lokket i fælde Martin Politik og Samfund 9 22-08-2011 10:51
Helle Thorning-Schmidts mand betaler ikke en krone i dansk skat jomfruen Politik og Samfund 44 26-06-2010 07:13
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension