K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-05-2009, 08:05   #31
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej

Jeg er på arbejde om formiddagen, men har fri onsdag - er der nogen der kan mødes der ?????????

Jøsses : har på fornemmelsen vi bor ret tæt på hinanden - måske kan vi køre sammen ?

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2009, 10:42   #32
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Det var da helt utroligt.

Er det en anke mht fleksjob, eller er kommunen først igang med at vurdere om du er fleks-"egnet"?

Jeg ville virkelig gerne mødes med dem, der tager alle beslutningerne i kommunen. Jeg synes det er meget tydeligt de kigger på datoer, alder osv., men ikke på hvad den enkelte lige præcis fejler. Det er til at blive tosset over.

Jeg er desværre booket op hele næste uge, men jeg vil gerne mødes i uge 22 engang. Jeg skal dog have besked senest torsdag i uge 21.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2009, 11:48   #33
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
en dato for møde

Det kan vist blive svært at mødes....

Hvad med at mødes onsdag den 27. maj kl. 11.00 i kvicklys cafeteria ?????

-så er der en dato på bordet - håber I alle kan komme - og gerne tage nogen med, hvis der er andre derude der vil være med.

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2009, 19:50   #34
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Vile......vi kan godt køre sammen....kan tage over Auning uden det er omvej for mig....bor ikke så langt derfra....ca 15 km.

Onsdag D 27 maj er ok....skal bare finde kvickly....*GG*

De har været ca 3 år om at finde ud af om jeg kan godkendes eller ej....og har gang på gang lavet nøl...for dårlig opfølgning..især på sygedagpengeperioden...

Og har en anke i gang hos Ankestyrelsen...som har tage sagen af principel grunde...det kommer på møde her D.17/06..og forventer at få svar derfra ugen efter....Så det er spændende.

Da omlægningen kom...blev min sag "låst" inde i det gamle pc-system...så skulle sådan set starte forfra..og der var en arbejddsprøvning...som så ikke kunne tælle med på grund af det...samt de havde glemt mig....I starten af omlægnngen gik der virkelig lang tid før man overhovedet kunne ringe OG komme igennem til kommunen.

Min forrige sagsbehandler havde lagt min sag til fleksteamet...som så sendte den retur til den nye.....fordi parpierne ikke var ok og RP ikke opdateret som den burde have været...iførlge det brev jeg modtog fra forrine sagsbehanlder....så det gik der 3 uger med....og så yderlige 3 uger fordi ny sagsbehanlder har været på ferie...kursus....rodet rundt i min sag...for den var ikke hvad den så ud til at være...fandt hun jo så ud af..efter samtale med mig.

Fik ny sagsbehandler D 01/04-2009.....OG sagen er slet ikke klar til at komme til fleksteamet....det rigtigt godt det her.

Er kommet mig for øre....at den første arbejdsprøvning slet ike tæller med....den sluttede i januar..og i febuar fandt daværende sagsbehandler ud af min GH var for gammel....og nu der så noget der tyder på, at der stadig er nogle "krav" som ikke er opfyldet i henhold til lægekonsulent's udsagn.

Ender sq med man blir indlagt på den lukket inde de færdig med en.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 09:53   #35
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej

Nu er der en dato for at mødes....

Kvickly, Grenå ' cafeteria den 27. maj kl. 11.00

Jeg håber at alle herinde fra Norddjurs kommune møder op, så vi fælles kan gøre noget/ få borgmesteren råbt op.

Kommer du ???????

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 10:42   #36
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej Ville

jeg kommer....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2009, 16:49   #37
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
JAMEN HVAD SKER DER ?????????????????

Det kan da ikke passe vi kun er 2 fra Norddjurs kommune.... hvor blev i andre af ??????

Kom nu ud af busken. Vi har alt at vinde og intet at tabe og vi er NØDT til at stå sammen.

Har idag haft en sludder med Henriette Kjær (C) - fortalte hende min historie og hun var da overrasket over, at kommunen behandler borgerne sådan.
Jeg mener ikke at kunne spore den stor vilje til at gøre noget, men jeg skulle da maile til hende og så må vi se om der sker noget !

God weekend

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2009, 18:17   #38
Bzz
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Norddjurs
Indlæg: 16
Styrke: 16
Bzz er ny på vejen
Undskyld jeg har været lidt langsom til at svare, men der sker bare så mange ting for tiden. Jeg kan desværre ikke komme med på onsdag. Hele næste uge er stort set booket op for mit vedkommende. Håber at jeg kan mødes med jer en anden gang.
Bzz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2009, 22:07   #39
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
sørgeligt men sandt...

Hej
Ja, så var det i morgen os fra Norddjurs skulle have haft et møde og stået sammen MEN som det ser ud nu bliver det ikke til noget pga. manglende tilslutning og manglende tilbagemeldinger.

Jeg har fuld forståelse for at alle herinde ( incl. mig selv ) har det svært og kæmper, MEN hvor er det ærgeligt nu hvor vi havde gang i noget, at folk så melder fra eller slet ikke melder ud.

Vi er nødt til at stå sammen....det batter for lidt, at vi kæmper hver for sig. Hvis vi vil skabe fokus er vi nødt til at være flere.....

Jeg er stadig med på at gøre noget. Er du ??????

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2009, 09:04   #40
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Jeg

vil gerne stadig være med på et møde.........
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Bjarne Lund Christensen jassie Alt det andet 8 30-05-2012 21:29
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
AK AK Den kommune blyp67 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 12-10-2010 13:35
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12
Frederiksberg Kommune - en god kommune. Jessica Dit og Dat 4 21-06-2007 09:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension