K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2011, 16:01   #31
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Hej.

Ja jeg har gentagne gange bedt om det, både mundtligt og via e-mail.
Jeg er nu MEST interesseret i de dokumenter som Intact har lavet, kunne jo være YDERST interessant, at læse og have kopi af, hvad filan de skriver om mig..
Men de vil jo ikke udleveret en dyt!
Har ikke bedt om noget fra kommunen, da det jo er de dokumenter Intact har, jeg vil have.
Kan jeg få dem via kommunen ?

Jeg tror også, at jeg bliver nødt til at klage til borgmesteren.
FORDI
Glad åbnede jeg min postkasse her til middag og hvad lå der ?
Et brev fra JOBCENTER.
Nu har jeg jo siden Okt. 2010, ventet på svar vedr. min lange klage.
Hvad får jeg så i stedet:

Du indkaldes til jobsamtale Torsdag d. 24 Feb. kl.14.00
Her skal vi tale om din jobsøgning, dine job og uddannelsesplaner, samt hvilke muligheder du har for hurtigt at komme i job.

Øhhh ??

Nu skal vi (kommunen) have smidt hende op på Intact igen, eller hvad ?!
Eller måske de har fundet på noget mere interessant, ala det min sidste sagsbeh. var inde på, nemlig at jeg kunne komme ud i kommunen til noget dag-til-dag arbejde, hvor man IKKE kan melde afbud...

Brevet er underskrevet en sagsbeh. jeg ikke kender (så jeg HAR åbenbart fået en NY sagsbeh.)

Det vil så sige, at min klage åbenbart, ikke skal besvares.
Nårhhhh okay...
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 21:14   #32
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Fik en mail fra beskæftigelsesdirektøren i kommunen.
Hun havde sendt min klagede videre til Jobcenter chefen..

Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Åh gud, så kan jeg godt forstå at jeg INTET har hørt.
Det var ham der NÆGTEDE at udbetale mine penge, fra kontanthjælp-stoppet, selv om KBH ankestyrrelsen sagde at det SKULLE kommunen, fordi jeg havde fået medhold i min klage.
Til sidste måtte de jo skrive til ham, at jeg SKULLE have de penge udb., fordi han totalt ignorerede mine skrivelser.
Det er også selv samme person, jeg i den grad har diskuteret med, vedr. hans sagsbeh.

Nu giver brevet vedr. indkaldelsen d. 24 Feb. pludselig mening.
Han er da fuldstændig LIGEGLAD med mig og mine klager, jeg skal bare holde min k... og gøre som der bliver sagt...
Sidste gang henviste han til, at jeg IKKE ville få noget udbetalt, FØR jeg mødte FYSISK op på Intact og at dette blev en dag når min sagsbeh. havde tid.
Selv om der står i deres lov-dokumenter, at så snart man tager KONTAKT til kommunen, skal udbet. genoptages..
Næh den regel var ikke til sådan en som mig, da jeg sagde at jeg jo lovligt havde meldt mig syg og HELE tiden havde været i kontakt med kommunen.

Så nu bliver jeg sikkert bare sendt op på Intact Hillerød igen og ud i arb.prøvning.
Eller noget der er værre, måske, who knowes.

Alt energi er bare forsvundet ud af min krop nu...
Er helt træt i hovedet.
Så kom der også lige en omgang diarre, så nu starter alle mine infektioner mv. sikkert igen og det orker jeg bare ikke..
Jeg har mest lyst til at gå i seng og trække dynen op over hovedet og bare skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige !!!
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 23:29   #33
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Hej.

Ja jeg har gentagne gange bedt om det, både mundtligt og via e-mail.
Jeg er nu MEST interesseret i de dokumenter som Intact har lavet, kunne jo være YDERST interessant, at læse og have kopi af, hvad filan de skriver om mig..
Men de vil jo ikke udleveret en dyt!

Okay.. men har du begæret aktindsigt eller har du bare sagt du ville have alle papirerne ? Der er nemlig meget stor forskel på de to ting.

1-Hvis du begærer aktindsigt og bruger den formular som ligger her på k10, har jobcenter/ kommune/ Sb 10 dages svarfrist, men du skal senest på 10 dagen modtage brev med alle papirerne i.

2-Hvis du ikke har begæret aktindsigt. ja så kan de faktisk nægte at udlever dine sagsakter

Hvilket af de to ting gjorde du ?


Har ikke bedt om noget fra kommunen, da det jo er de dokumenter Intact har, jeg vil have.
Kan jeg få dem via kommunen ?

JA! de papirer skulle jo gerne ligge i din sagsmappe sammen med alle de andre papirer, men gør de ikke det kan du rette henvendelse til Intact og begære aktindsigt der.

Jeg tror også, at jeg bliver nødt til at klage til borgmesteren.
FORDI
Glad åbnede jeg min postkasse her til middag og hvad lå der ?
Et brev fra JOBCENTER.
Nu har jeg jo siden Okt. 2010, ventet på svar vedr. min lange klage.
Hvad får jeg så i stedet:

JA! du skal igang med en klage til Borgmesteren,send også klagen til socialudvalget og forvaltningschef, teamchef og Sb, fordi en klage har SKAL behandles og ved at anvende denne metode for alle kendskab til, hvad der forgår og bliver tvunget til at aggere på det.


Du indkaldes til jobsamtale Torsdag d. 24 Feb. kl.14.00
Her skal vi tale om din jobsøgning, dine job og uddannelsesplaner, samt hvilke muligheder du har for hurtigt at komme i job.

Skriv allerede nu til din Sb og forlang en skriftlig begrundelse for dette tiltag og minde ham/ hendes om, at det IKKE skal være et standart svar indeholdene §§ men ham/ hendes egne begrundelser.

Øhhh ??

Nu skal vi (kommunen) have smidt hende op på Intact igen, eller hvad ?!
Eller måske de har fundet på noget mere interessant, ala det min sidste sagsbeh. var inde på, nemlig at jeg kunne komme ud i kommunen til noget dag-til-dag arbejde, hvor man IKKE kan melde afbud...

Hvis man er syg så er man syg længere er den ikke


Brevet er underskrevet en sagsbeh. jeg ikke kender (så jeg HAR åbenbart fået en NY sagsbeh.)

Skriv i samme brev, at du undre dig over, at du åbenbart har skiftet Sbér og udbed dig også en skriftlig begrundelse for dette skift.

Det vil så sige, at min klage åbenbart, ikke skal besvares.
Nårhhhh okay...
Joh! Din klage skal behandles uanset hvem du har som Sbér

Vh.
maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 23:43   #34
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Del 2

Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Fik en mail fra beskæftigelsesdirektøren i kommunen.
Hun havde sendt min klagede videre til Jobcenter chefen..

Hvornår sendte du din klage. = dag , dato , år ??Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Åh gud, så kan jeg godt forstå at jeg INTET har hørt.
Det var ham der NÆGTEDE at udbetale mine penge, fra kontanthjælp-stoppet, selv om KBH ankestyrrelsen sagde at det SKULLE kommunen, fordi jeg havde fået medhold i min klage.
Til sidste måtte de jo skrive til ham, at jeg SKULLE have de penge udb., fordi han totalt ignorerede mine skrivelser.
Det er også selv samme person, jeg i den grad har diskuteret med, vedr. hans sagsbeh.

Et lille tip.. Du skal ikke diskutere sagabehandlinge med Sb.. du skal klage til jobcenterchefen og så skal du partshøres osv. tror du kender rumlen

Nu giver brevet vedr. indkaldelsen d. 24 Feb. pludselig mening.
Han er da fuldstændig LIGEGLAD med mig og mine klager, jeg skal bare holde min k... og gøre som der bliver sagt...

Desværre er det ofte den opfattelse man får, men selv om du føler vedkommende er ligeglad med dine klager, så er det nok ikke tilfældet når alt kommer til alt, for du sætter jo focus på, hvor dårligt du mener Sb udfører sit arbejde. Dét er der egentlig ikke ret mange det bryder sig om ... vel

Sidste gang henviste han til, at jeg IKKE ville få noget udbetalt, FØR jeg mødte FYSISK op på Intact og at dette blev en dag når min sagsbeh. havde tid.
Selv om der står i deres lov-dokumenter, at så snart man tager KONTAKT til kommunen, skal udbet. genoptages..

Det er også korrekt, at så skal de genoptage udbetalingen fra stop til du møder ind igen. Men denne regel glemmer de ofte at informere dig om ... fristen for ikke at midste noget i udbetalingen er 4 uger

Næh den regel var ikke til sådan en som mig, da jeg sagde at jeg jo lovligt havde meldt mig syg og HELE tiden havde været i kontakt med kommunen.

Joh! reglen gælder for alle

Så nu bliver jeg sikkert bare sendt op på Intact Hillerød igen og ud i arb.prøvning.
Eller noget der er værre, måske, who knowes.

Som jeg skrev før få en skriftlig begrundelse for de videre tiltag, så kan du se om det holder sig inden for lovgivningen på området

Alt energi er bare forsvundet ud af min krop nu...
Er helt træt i hovedet.
Så kom der også lige en omgang diarre, så nu starter alle mine infektioner mv. sikkert igen og det orker jeg bare ikke..
Jeg har mest lyst til at gå i seng og trække dynen op over hovedet og bare skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige !!!
Trals at du har det sådan, og jeg forstår det godt. Men giv ikke op .. når du kommer til hægterne igen ser det hele nok ikke så håbløst ud after all

Maybeline2you som deler Get better ud
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 00:18   #35
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73
Fik en mail fra beskæftigelsesdirektøren i kommunen.
Hun havde sendt min klagede videre til Jobcenter chefen..

Hvornår sendte du din klage. = dag , dato , år ??

Jeg sendte min klage d. 20 Oktober 2010.

Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Åh gud, så kan jeg godt forstå at jeg INTET har hørt.
Det var ham der NÆGTEDE at udbetale mine penge, fra kontanthjælp-stoppet, selv om KBH ankestyrrelsen sagde at det SKULLE kommunen, fordi jeg havde fået medhold i min klage.
Til sidste måtte de jo skrive til ham, at jeg SKULLE have de penge udb., fordi han totalt ignorerede mine skrivelser.
Det er også selv samme person, jeg i den grad har diskuteret med, vedr. hans sagsbeh.

Et lille tip.. Du skal ikke diskutere sagabehandlinge med Sb.. du skal klage til jobcenterchefen og så skal du partshøres osv. tror du kender rumlen

Det var Jobcenterchefen jeg diskuterede med.

Nu giver brevet vedr. indkaldelsen d. 24 Feb. pludselig mening.
Han er da fuldstændig LIGEGLAD med mig og mine klager, jeg skal bare holde min k... og gøre som der bliver sagt...

Desværre er det ofte den opfattelse man får, men selv om du føler vedkommende er ligeglad med dine klager, så er det nok ikke tilfældet når alt kommer til alt, for du sætter jo focus på, hvor dårligt du mener Sb udfører sit arbejde. Dét er der egentlig ikke ret mange det bryder sig om ... vel

Jobcenterchefen kunne ikke se, at han's sb'er ikke fulgte reglerne, det var derimod MIG der var samarbejdsvanskelig, fordi jeg jo hele tiden meldte afbud pga. sygdom.

Sidste gang henviste han til, at jeg IKKE ville få noget udbetalt, FØR jeg mødte FYSISK op på Intact og at dette blev en dag når min sagsbeh. havde tid.
Selv om der står i deres lov-dokumenter, at så snart man tager KONTAKT til kommunen, skal udbet. genoptages..

Det er også korrekt, at så skal de genoptage udbetalingen fra stop til du møder ind igen. Men denne regel glemmer de ofte at informere dig om ... fristen for ikke at midste noget i udbetalingen er 4 uger

Jeg kunne IKKE fysisk møde ind igen, eftersom jeg slet ikke var visiteret til Intact endnu.Bl.a. også DERFOR, ankenævnet i KBH gav mig medhold, samt at kommunen havde overtrådt div. regler vedr. frister mv.

Næh den regel var ikke til sådan en som mig, da jeg sagde at jeg jo lovligt havde meldt mig syg og HELE tiden havde været i kontakt med kommunen.

Joh! reglen gælder for alle

Furesø kommune laver deres egne regler, jeg er åbenbart så speciel, at jeg får sær-regler..

Så nu bliver jeg sikkert bare sendt op på Intact Hillerød igen og ud i arb.prøvning.
Eller noget der er værre, måske, who knowes.

Som jeg skrev før få en skriftlig begrundelse for de videre tiltag, så kan du se om det holder sig inden for lovgivningen på området

Det prøver jeg.

Alt energi er bare forsvundet ud af min krop nu...
Er helt træt i hovedet.
Så kom der også lige en omgang diarre, så nu starter alle mine infektioner mv. sikkert igen og det orker jeg bare ikke..
Jeg har mest lyst til at gå i seng og trække dynen op over hovedet og bare skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige !!!
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 00:24   #36
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73
Hej.

Ja jeg har gentagne gange bedt om det, både mundtligt og via e-mail.
Jeg er nu MEST interesseret i de dokumenter som Intact har lavet, kunne jo være YDERST interessant, at læse og have kopi af, hvad filan de skriver om mig..
Men de vil jo ikke udleveret en dyt!

Okay.. men har du begæret aktindsigt eller har du bare sagt du ville have alle papirerne ? Der er nemlig meget stor forskel på de to ting.


1-Hvis du begærer aktindsigt og bruger den formular som ligger her på k10, har jobcenter/ kommune/ Sb 10 dages svarfrist, men du skal senest på 10 dagen modtage brev med alle papirerne i.

2-Hvis du ikke har begæret aktindsigt. ja så kan de faktisk nægte at udlever dine sagsakter

Hvilket af de to ting gjorde du ?

Jeg bad om at få agtindsigt, i de dokumenter der lå omkring min diagnose, da bl.a. min læge gerne ville se dem også.
Men jeg vil da prøve at finde den formular du taler om, og bede om det på kommunen i stedet.
Ved bare ikke, om dokumenterne fra Intact ligger der, når sagen/forløbet, ikke er afsluttet.


Har ikke bedt om noget fra kommunen, da det jo er de dokumenter Intact har, jeg vil have.
Kan jeg få dem via kommunen ?

JA! de papirer skulle jo gerne ligge i din sagsmappe sammen med alle de andre papirer, men gør de ikke det kan du rette henvendelse til Intact og begære aktindsigt der.

Jeg tror også, at jeg bliver nødt til at klage til borgmesteren.
FORDI
Glad åbnede jeg min postkasse her til middag og hvad lå der ?
Et brev fra JOBCENTER.
Nu har jeg jo siden Okt. 2010, ventet på svar vedr. min lange klage.
Hvad får jeg så i stedet:

JA! du skal igang med en klage til Borgmesteren,send også klagen til socialudvalget og forvaltningschef, teamchef og Sb, fordi en klage har SKAL behandles og ved at anvende denne metode for alle kendskab til, hvad der forgår og bliver tvunget til at aggere på det.

Jeg har tidl. klaget til borgmesteren.
Så sendte de bare mit brev til Jobcenter chefen, der bare ignorerede mig totalt.
Uanset HVEM jeg sender til, ANDRE end Jobcenterchefen, ryger ALLE min klager på hans bord og bliver så liggende der.

Svært at finde de omtalte på deres hjemmeside : http://www.furesoe.dk/Service/Kontak...riFuresoe.aspx


Du indkaldes til jobsamtale Torsdag d. 24 Feb. kl.14.00
Her skal vi tale om din jobsøgning, dine job og uddannelsesplaner, samt hvilke muligheder du har for hurtigt at komme i job.

Skriv allerede nu til din Sb og forlang en skriftlig begrundelse for dette tiltag og minde ham/ hendes om, at det IKKE skal være et standart svar indeholdene §§ men ham/ hendes egne begrundelser.

Det gør jeg.

Øhhh ??

Nu skal vi (kommunen) have smidt hende op på Intact igen, eller hvad ?!
Eller måske de har fundet på noget mere interessant, ala det min sidste sagsbeh. var inde på, nemlig at jeg kunne komme ud i kommunen til noget dag-til-dag arbejde, hvor man IKKE kan melde afbud...

Hvis man er syg så er man syg længere er den ikke

Ikke i Furesø kommune, at være syg, når man i forvejen er syg, kan man ikke (ligemeget om det er mellemørerbetændelse, halsbetændelse, tandinfektion m. tandbyld o.s.v.), det har min sagsbeh. gjort mig opmærksom på.
Syg oven i syg er = samarbejdsvanskelig = ikke at møde op = at udeblive ulovligt = kontanthjælp-stop.


Brevet er underskrevet en sagsbeh. jeg ikke kender (så jeg HAR åbenbart fået en NY sagsbeh.)

Skriv i samme brev, at du undre dig over, at du åbenbart har skiftet Sbér og udbed dig også en skriftlig begrundelse for dette skift.

Det vil så sige, at min klage åbenbart, ikke skal besvares.
Nårhhhh okay...

Joh! Din klage skal behandles uanset hvem du har som Sbér

Jamen det venter jeg så på.
Altså på at få et svar på den klage jeg sendte 20 Oktober 2010.
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 00:26   #37
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
OG:

1000 millioner TAK Maybeline2you.

Af hjertet tak, fordi du tager dig tid til at læse og besvarer, det betyder rigtig MEGET for mig...

STORT
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 00:47   #38
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Del 3
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73 Se meddelelser
Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73
Fik en mail fra beskæftigelsesdirektøren i kommunen.
Hun havde sendt min klagede videre til Jobcenter chefen..

Hvornår sendte du din klage. = dag , dato , år ??

Jeg sendte min klage d. 20 Oktober 2010.

****! ( parten me france) men så skal du igang med en tilsynssag, for de Jobcenter jobcenterchef/ kommune/ Sb kun har 10 dage til at svare i.

Du retter henvendelse til Statsamtet i din region og beder om, at komme til at tale med Tilsynet. Forklar den sagen og fremsende via mail dokumentation for afsendelse af aktindsigt
.

Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Åh gud, så kan jeg godt forstå at jeg INTET har hørt.
Det var ham der NÆGTEDE at udbetale mine penge, fra kontanthjælp-stoppet, selv om KBH ankestyrrelsen sagde at det SKULLE kommunen, fordi jeg havde fået medhold i min klage.
Til sidste måtte de jo skrive til ham, at jeg SKULLE have de penge udb., fordi han totalt ignorerede mine skrivelser.
Det er også selv samme person, jeg i den grad har diskuteret med, vedr. hans sagsbeh.

Et lille tip.. Du skal ikke diskutere sagabehandlinge med Sb.. du skal klage til jobcenterchefen og så skal du partshøres osv. tror du kender rumlen

Det var Jobcenterchefen jeg diskuterede med.

Så kravler du et trin op .. forvaltningschef og klager der og bruger samme fremgangsmåde som før omtalt

Nu giver brevet vedr. indkaldelsen d. 24 Feb. pludselig mening.
Han er da fuldstændig LIGEGLAD med mig og mine klager, jeg skal bare holde min k... og gøre som der bliver sagt...

Desværre er det ofte den opfattelse man får, men selv om du føler vedkommende er ligeglad med dine klager, så er det nok ikke tilfældet når alt kommer til alt, for du sætter jo focus på, hvor dårligt du mener Sb udfører sit arbejde. Dét er der egentlig ikke ret mange det bryder sig om ... vel

Jobcenterchefen kunne ikke se, at han's sb'er ikke fulgte reglerne, det var derimod MIG der var samarbejdsvanskelig, fordi jeg jo hele tiden meldte afbud pga. sygdom.

Nej! det kan de sg aldrig... men måske skulle de til at se på om du overhovedet har en rest arbejdsevene i stedet for, at boonke dig oven i hovedet hele tiden

Sidste gang henviste han til, at jeg IKKE ville få noget udbetalt, FØR jeg mødte FYSISK op på Intact og at dette blev en dag når min sagsbeh. havde tid.
Selv om der står i deres lov-dokumenter, at så snart man tager KONTAKT til kommunen, skal udbet. genoptages..

Det er også korrekt, at så skal de genoptage udbetalingen fra stop til du møder ind igen. Men denne regel glemmer de ofte at informere dig om ... fristen for ikke at midste noget i udbetalingen er 4 uger

Jeg kunne IKKE fysisk møde ind igen, eftersom jeg slet ikke var visiteret til Intact endnu.Bl.a. også DERFOR, ankenævnet i KBH gav mig medhold, samt at kommunen havde overtrådt div. regler vedr. frister mv.

Okay.. så er der jo ikke belæg for at sende dig derhen .. tag en skriftlig snak med din Sb om dette.

Næh den regel var ikke til sådan en som mig, da jeg sagde at jeg jo lovligt havde meldt mig syg og HELE tiden havde været i kontakt med kommunen.

Joh! reglen gælder for alle

Furesø kommune laver deres egne regler, jeg er åbenbart så speciel, at jeg får sær-regler..

Ja! naturligvis er du speciel eller rettere unik, det er alle mennekser men Frresø kommune skal altså følge loven også selv om de ikke selv mener det

Så nu bliver jeg sikkert bare sendt op på Intact Hillerød igen og ud i arb.prøvning.
Eller noget der er værre, måske, who knowes.

Som jeg skrev før få en skriftlig begrundelse for de videre tiltag, så kan du se om det holder sig inden for lovgivningen på området

Det prøver jeg.

Alt energi er bare forsvundet ud af min krop nu...
Er helt træt i hovedet.
Så kom der også lige en omgang diarre, så nu starter alle mine infektioner mv. sikkert igen og det orker jeg bare ikke..
Jeg har mest lyst til at gå i seng og trække dynen op over hovedet og bare skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige !!!

Jeg indsætter link til aktindsigt her ..
http://www.k10.dk/index.php?pageid=aktindsigt

Kh. Maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 18-02-2011 kl. 00:52.
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 01:02   #39
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Del 4

[QUOTE=MM73;150349]Citat:
Oprindeligt indsendt af MM73
Hej.

Jeg bad om at få agtindsigt, i de dokumenter der lå omkring min diagnose, da bl.a. min læge gerne ville se dem også.
Men jeg vil da prøve at finde den formular du taler om, og bede om det på kommunen i stedet.
Ved bare ikke, om dokumenterne fra Intact ligger der, når sagen/forløbet, ikke er afsluttet.


Det burde der da være, Intact arbejder jo nok ikke ud fra den tomme luft

[B]Jeg har tidl. klaget til borgmesteren.
Så sendte de bare mit brev til Jobcenter chefen, der bare ignorerede mig totalt.
Uanset HVEM jeg sender til, ANDRE end Jobcenterchefen, ryger ALLE min klager på hans bord og bliver så liggende der.

Når nu du ved det er sådan, så starter du den anden vej rundt... Find alle de klager du ikke har fået behandlet, send den til beskæftigelsesankenævnet i Statsamtet. Beskæftigelsesankenævnet kvittere efterfølgende pr brev, at De har modtaget dine papirer og efterfølgende sender de papirerne til din hjemkommune, som så skal behandle dine klager. Fordelen i denne metode er, at Beskæftigelsesankenævnet HAR en kopi liggende med ALLE dine klager og kommunen kan derfor ikke snyde med, hvad der sendes til Beskæftigelsesankenævnet.

Ikke i Furesø kommune, at være syg, når man i forvejen er syg, kan man ikke (ligemeget om det er mellemørerbetændelse, halsbetændelse, tandinfektion m. tandbyld o.s.v.), det har min sagsbeh. gjort mig opmærksom på.
Syg oven i syg er = samarbejdsvanskelig = ikke at møde op = at udeblive ulovligt = kontanthjælp-stop.


Så må jeg jo lige finde lovgrundlaget. det bliver ikke før senere på dagen det er jo fredag nu

Godnatkram maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 01:50   #40
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Så kravler du et trin op .. forvaltningschef og klager der og bruger samme fremgangsmåde som før omtalt

De sender det til jobcenterchefen, hver gang, alt sammen.
Det er jo det der er hele sagens kerne.
Hver gang jeg klager, over SB el. Jobcenter, Jobcenterchefen o.s.v, sender den forvaltning (borgmesterkontor el. direktør for beskæftigelse) jeg klager til, sagen tilbage på Jobcenterets bord og så ligger den der.

Da jeg klagede over bl.a. kontanthjælps-stop, sendte borgmesterkontoret min klage til Jobcenterchefen.
Klagen blev ignoreret og lå der Sept. måned, jeg mailede og hoppede og sprang, hvor der var den ene diskutions mail efter den anden, indtil OMBUDSMANDEN lavede en forespørgelse på min sag.
VUPTI, så røg den til ankestyrrelsen i KBH i midt. Dec., hurra hurra.
Hvilket jo så betød 2 ting, kommunen fik afvide at jeg skulle have mine penge, fordi der var tale om visitation samtale og ikke et reelt forløb OG fordi kommunen IKKE havde overholdt deres frist.

Og nu er det så sket igen, altså at jeg klager over min behandling af dels sagsbeh. OG mit forløb på Intact, hører intet i næsten 3 1/2 måned, for så at opdage, da jeg mailer til beskæftigelses direktøren, at hun har sendt den til Jobcenterchefen.
I stedet for at reagere på min klage, vælger han, som de forudgående gange.
Og så får jeg bare et brev med indkaldelse til job/udd. samtale.
Jov jov..

Det burde der da være, Intact arbejder jo nok ikke ud fra den tomme luft

Er du sikker ?
Det lyder sådan på deres diagnoser

Nej! det kan de sg aldrig... men måske skulle de til at se på om du overhovedet har en rest arbejdsevene i stedet for, at boonke dig oven i hovedet hele tiden

Nej.
De kan ikke se om jeg ikke kan arbejde, før jeg møder på arbejde HVER dag i 37 timer om ugen, UDEN at melde mig syg.
Det HAR sagsbeh. jo sagt.

Åhhhhhhhhhh gud...

Jeg har printet agtindsigterne ud, sender en til kommunen, via mail + post og en til Intact, via mail + post.
Skrevet brev til borgmesteren + mail (som jo så havner på Jobcenterchefen bord, sammen med de andre klager, suk...)
Og så må jeg prøve at finde ud af det der du nævner med tilsynet via statsamtet..

Jeg tror altså ikke at der er alle de der ansatte i Farum kommune, som du taler om.
For det er som om der KUN er 3 direktører (skør title), for områderne og thats it.
Jeg har tidl. spurgt til en socialchef mv. og bliver så henvist til jobcenterchefen (ha ha...)
Og jeg kan som sagt ikke finde andre på deres hjemmeside..
De gemmer sig nok

Taaaaaaaaaaaaaaak (igen)... Ja tak er kun et fattigt ord, ikk ?!

__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension