K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2011, 14:29   #291
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
der sker da ikke noget akut i postgangen på kommunen... det lyder da fjollet..

de lægger vel selv posten ud i sorteringsrummet, og så bliver det afhentet af en medarbejder som sørger for forsendelse..

her i vores kommune, ved jeg at de har en ansat som kører 2 gange hver dag rundt med intern post imellem de forskellige afdelinger, og mon ikke at det post som skal afsendes bliver ordnet også.. om medarbejderen kører det til posthuset eller om postdanmark selv afhenter ved jeg så ikke..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 14:43   #292
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hej Huldra

Ja som jeg skrev, så var det en af de dårlige undskyldninger hun kom med, men dem er hun rigtig god til, eller også bliver man bare fejet af, med et eller andet vrøvl som ikke kan bruges til noget.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 14:47   #293
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja Td, du må trøste dig med at du i det mindste kan følge op på din sag.

Jeg har ikke hørt noget om min ftp. sag i 2 ½ mdr. De to gange jeg har senest rykket har jeg ikke fået svar. Indtil videre ved jeg blot at behandlingstiden kan være op til 5 mdr., men om de er gået i gang med min sag og rp. til samme aner jeg ikke. Dælme ikke sjovt at være i sådan en uvidenhed.

Bliv endelig ved med at holde hånd i hanke på din sag.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 14:54   #294
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Ja kommunen er dælme ikke til at hamle op med, de har jo ubegrænsede recourcer at tage af. Det er da træls, at det tager så lang tid med din sag, men jeg formoder, at du bliver ved med at kontakte dem.

Hvis jeg bare en gang prøver at kontakte min SB på kommunen, siger hun, at hun jo ikke kan komme videre i sagen når jeg bliver ved med at ringe til dem/hende, så det er som en lukket dør.

Men nu må vi se, når jeg ringer til BAN igen i morgen, men jeg tvivler på, at de har modtaget sagen og så se, hvad min SB i Krifa vil gøre ved det, jeg håber at han denne gang tager den stramme maske på.

Knuzzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 10:59   #295
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
For i h*lvede hvor er jeg rasende

Nu har jeg lige talt med BAN og hende fra kommunen har endnu ikke indsendt min sag til BAN.... det er lige nøgagtigt det jeg frygtede... hun sylter min sag igen igen, så nu har jeg bedt min SB i krifa om at gå hårdt til hende.

I BAN er de igang med at journalisere dem der er indkommet d. 16/3, og de kan ikke se min sag, som iflg. hende fra kommunen var sendt derind d. 8/3, hvad i alverden stiller man op med sådan en misbehandler ????
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 11:06   #296
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej tlfdame,

Du kan nok ikke gøre så meget andet end af følge op !! Dog ville jeg hvis jeg var dig, maile til hende, din sagsbehandler om hvad der var "lovet" og hvad der indtil videre er sket. Du kan stadig rykke hende også pr. tlf. men mere så hun får nogle af dine rykker mails i indbakken ligeså. En tlf. rykker kan man altid "lægge på".

Tillige ville jeg ligeledes kører den mere på skrift med fagforeningen også, de kan have ligeså meget at se til og det kunne blive et irriterende moment for dem hvis du rykker pr. tlf. Hold det på skrift så du har noget at forholde dig til.

Håber ikke at BAN har alt for længe sagsbehandlingstider.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 11:15   #297
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Jeg får desværre ikke noget ud af at sende mail til hende, hun er bare ude på at jorde mig.

Sidste gang jeg talte med hende, var da hun ringede til mig, vedr. at jeg havde prøvet at komme til at tale med teamlederen, hvilket jeg ikke kan få lov til.

Jeg spurgte hende om, hvorfor hun ikke havde sendt den til BAN som hun havde skrevet i brevet jeg fik d. 9/3, hvor der stod, at hun havde indsendt den til BAN d. 8/3.... hun kom med en masse undskyldninger så som, at det tog jo laaaaang til at kopiere alle sagens akter og at de jo ikke havde sekretærer til at lave den slags arbejde og at der jo havde kunnet opstå noget akut i postgangen.

Hun er simpelt hen så fuld af løgn, og hun ville ikke fortælle mig, hvornår hun egentligt har indsendt den eller om den i det hele taget er sendt ind.

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 11:20   #298
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Du kan jo maile til teamlederen/jobcenter chefen, det bliver jo videre givet selvom det er på kommunens hoved mail ? Det gjorde det i al fald i min kommunen. Så i stedet på at bruge kræfterne på hende, så gå højere op så den sag kan komme videre.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 14:26   #299
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa EE

Jeg har jo prøvet pr. telefon at få lov til at komme til at tale med teamlederen, men dette er ikke muligt, jeg tror, at hvergang de ser mit cpr.nr. så er alle døre lukket hermetisk i, så derfor håber jeg inderligt, at SB i Krifa kan få gang i sagen.
I øvrigt kan jeg heller ikke få lov til at tale med chefen for afdelingen.
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 14:54   #300
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Kære tlf dame
du har et brev fra 9/3 kan du ikke scanne dette og sende det i en mail til teamleder/jobcenter chef så har du en god sag i forhold til din sagsbehandler

Jeg har selv mange gange kontaktet egen sagsbehandler og fik ikke noget svar de har så travlt at de ikke kan nå os før det er forsendt men det hjælper jo ikke os så prøv dette og så skal du da have hjælp fra den fagforening betaler vi eller til ??
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
stop af sygedagpenge pedo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 31-08-2011 09:21
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
Stop af sygedagpenge ette74 Alt det andet 13 20-07-2010 11:41
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension