K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2012, 11:52   #21
JEG
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
JEG er ny på vejen
hvad kan så bedst betale sig. at klage eller søge en 17§ på foreliggende grundlag
JEG er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 11:56   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kommer helt an på hvad du vil....

Hvis du ønsker at vide om du er berettiget til en førtidspension på de ting der ligger i din sag på nuværende tidspunkt....

Ja så skal du søge en §17 på det foreliggende grundlag

Hvis du selv kan se at der mangler noget i din sag....så skal du selvfølgelig ikke søge en §17 på det foreliggende grundlag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 11:56   #23
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Du kan gøre begge dele, men du vil nok få svar på §17 på det foreliggende først.

Såfremt du ikke tilkendes pension på det foreliggende, kan du så sætte din lid til at BAN giver dig medhold i at kommunen skulle indstille dig, hvis de altså ikke gør dette i din klage.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 11:58   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kommer også lidt an på hvilken ydelse du er på nu....

Er du på kontanthjælp...ja så sker det intet ved at forsøge en §17....men er du feks på sygedagpenge...ja så mister du dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 12:17   #25
JEG
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
JEG er ny på vejen
okey. er på kontanthjælp.. skal jeg så bare sende dem en mail hvor jeg skriver at jeg ønsker at søge en §17 på foreliggende. eller skal man tilføje noget ?
JEG er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 12:26   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville aflevere det på selve kommunen...så jeg kunne få en kvittering på at jeg har afleveret ansøgningen...

Den kvittering er nemlig ret vigtig...så du kan dokumentere hvornår du har afleveret din ansøgning...

Du skal skrive sådan her...
-------------------------------

Jeg vil gerne søge en §17 på det foreliggende grundlag.

Jeg forventer at min sag overgå til behandling efter reglerne om førtidspension i umiddelbar tilknytning til min anmodning, som ankestyrelsen i en afgørelse har besluttet den skal.

Dato
Navn
Adresse
Cpr nr.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 12:28   #27
JEG
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
JEG er ny på vejen
ok tusind tak for hjælpen det prøver jeg så..
JEG er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 21:52   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg ville aflevere det på selve kommunen...så jeg kunne få en kvittering på at jeg har afleveret ansøgningen...

Den kvittering er nemlig ret vigtig...så du kan dokumentere hvornår du har afleveret din ansøgning...

Du skal skrive sådan her...
-------------------------------

Jeg vil gerne søge en §17 på det foreliggende grundlag.

Jeg forventer at min sag overgå til behandling efter reglerne om førtidspension i umiddelbar tilknytning til min anmodning, som ankestyrelsen i en afgørelse har besluttet den skal.

Dato
Navn
Adresse
Cpr nr.
Du bør aflevere den personligt ved skranken i jobcenteret, og du bør ligeledes bede om en kvittering på, at de har modtaget den.

Ellers vil du ikke kunne dokumentere, at du har afleveret en ansøgning.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 22:01   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jooo er det ikke det jeg skriver? Eller også forstår jeg bare ikke dit svar på mit indlæg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2012, 22:45   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jooo er det ikke det jeg skriver? Eller også forstår jeg bare ikke dit svar på mit indlæg...
Helt korrekt.

Jeg ville bare slå det fast med syvtommersøm, fordi det er så pokkers vigtigt.

Beklager.......
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr. forlængelse eller afslag. ZikZak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 26-06-2013 20:41
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Kan det betale sig for mig at søge førtidspension, eller vil jeg bare få afslag? MBH8900 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 15-05-2011 21:10
Hvad kan jeg forvente medhold eller afslag Frue.Hansen Alt det andet 4 23-10-2009 15:29
Førtidspension eller afslag? Tinker Bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 30-03-2008 02:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension