K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2010, 00:23   #11
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Han er desvære den lokale myndighed på havnen men kan man ikke bede om aktindsigt i fordeling af pladser for der vil det jo fremgå især hvis de kikker på betaling af pladser der vil navne på dem der har pladser fremgå listen har jeg været så lusket og gå ned og tage et billede af en gang i mellem der kunne man se at navne kom på og forsvandt igen.
Selv om det er hårdt sagt så kan man få plads ved og give en lille skilling til kaffekassen men det kan man desværre ikke bevise.
Det er grotesk at jeg helt officielt ansøger om og komme frem på listen pgr jeg enten får en bådplads eller jeg er nædt til og sælge men får afslag af havnefoged da ingen skal springes over svarer han men ved selvsyn kan se at andre kan hoppe over på listen og få pladser.
desvære er det ham der sidder med listen jeg må bare betale år efter år for og stå på den men kommer ingen veje fordi jeg ikke er gode venner med ham.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 13:01   #12
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Hmm jeg fik ikke plads i år igen jeg stod no 13 og der var 11 pladser men nu står jeg nummer 4 på listen jeg kan åbentbart ikke regne det er sørgeligt at han åbentbart kan gøre som han vil.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 15:15   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
kan du ikke klage til kommunen. det er vel kommunen som står over havnefoged?

det er uhørt den behandling der.. men dem som får deres som de vil gider jo ikke klage over svindel. jeg syntes det er uhørt at du ikke får den plads som vil gavne dig i forhold til dit handicap. held og lykke med kampen.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 18:10   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Eller måske endnu bedre, kan du ikke finde en anden og bedre havne plads? Ved ikke lige hvor du bor/ har plads nu ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 19:46   #15
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Det kunne jeg sikkert jeg kunne skrive mig op i den lokale sejlklub og når jeg en gang fik en plads der købe mig ind der.
Men den offentlige havn ligger tættere på og jeg er sikker på at havnefoged kan stoppes jeg ved bare ikke hvordan jeg ved ikke om man kan bede om aktindsigt i fordeling af pladser og sende det videre til komunalstyrelsen så må de jo stoppe manden eller få andre til og fordelepladser for ham
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 21:25   #16
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
hvis man er så dårlig at man ikke kan gå ud til sin båd.... så kan man vel heller ikke svømme i land.... mener er det så forsvarligt ?
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 21:58   #17
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Xlars38, jeg ved ikke hvad du mener ??... Jeg syntes, at pinballs har ret til sin bådplads, vidste ikke engang, at man havde offentlig ret hertil.

Pinballs, jeg ved heller ikke om du kan søge "aktindsigt" for opskrivning af bådpladser, men kontakt kommunen og hør om hvad din ret kan være i forhold til dit handikap i en sådan situation.

Held og lykke.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 22:28   #18
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Xlars38, jeg ved ikke hvad du mener ??... Jeg syntes, at pinballs har ret til sin bådplads, vidste ikke engang, at man havde offentlig ret hertil.

Pinballs, jeg ved heller ikke om du kan søge "aktindsigt" for opskrivning af bådpladser, men kontakt kommunen og hør om hvad din ret kan være i forhold til dit handikap i en sådan situation.

Held og lykke.

EE
Man har ikke ret til at komme foran i køen pga dårlige ben eller ryg eller dårligt helbred..... jeg ville da blive sindsyg hvis en eller anden kom foran i min havn pga han påråber sig dårlig dit eller dat... hvis man er så dårlig skulle man måske finde sig en anden hobby..... i min havn eller retter den havn jeg af guds nåde ligger i, er der er fisker der stopper pga helbred... og har til dato ikke set en kutter med invalideskilt i ?!?!?! Det er jo ikke BILKA´s Parkering... det er en havn...
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 23:15   #19
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af xlars38 Se meddelelser
hvis man er så dårlig at man ikke kan gå ud til sin båd.... så kan man vel heller ikke svømme i land.... mener er det så forsvarligt ?
Det er derfor jeg ikke vil have båden til og ligge for svaj, et par vaders vil trække mig ned men en vest vil holde mig oppe.
Jeg undrer mig lidt over det du skriver da havne foged har sagt det samme men så må jeg jo bare sælge båden når du mener det ikke er forsvarligt
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2010, 08:31   #20
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Jeg spørger igen.
Kan jeg på nogen måde bede om aktindsigt i ventelisten og den måde pladser er fordelt på da havnefoged kører med kortene tæt til kroppen og med listen og navne på dem vil underbygge min klage men uden er det bare en påstand og jeg kommer ingen veje.
Manden gør som han vil og efter det jeg har set og oplevet de sidste par år burde manden intet have med fordeling af pladser og gøre, venner kan få pladser og andre må bare betale for og stå på listen år efter år og har kun udgifter ud af det.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dato-problem Nucca Spørgsmål ang fleksjob 2 09-05-2011 15:21
nyt problem sparkongefre Spørgsmål ang fleksjob 14 05-05-2010 23:09
Kan være et problem jcdk Accept fra vores omgivelser 25 20-08-2007 18:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension