K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2008, 14:20   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
refusion af lægebehandling i EU land

Tilgiv, men jeg kan ikke lige finde det link hvor vi talte om behandling i et andet EU land og derfor lægger jeg lige et link ind om emnet her:

http://www.sj-nyheder.dk/apps/pbcs.d..._NYT/150944409

Købte tilfældigt sjællands tidende i dag(skulle lige læse seneste nyt om Jobcenter Slagelse) og så sørme om ikke der var en to sides artikel om en rygpatient og hans nærmest mirakuløse behandling i Munchen på en klinik ved navn Atos.

Har forsøgt at finde oplysninger om denne klinik på nettet men desværre, jeg har endnu ikke fundet noget -måske andre kan hjælpe?

Det interessante i artiklen er også at der er en delartikel som fortæller om eu borgeres ret til denne behandling -hvis ikke i Danmark- og at der ligger domme for at DK skal betale for dette

Det kunne da være dejligt om os med rygskader kunne blive hjulpet samt slap for regningen(100.000 ) -jeg vil i hvert fald spændt følge med

_________________________
Edit af Web
Dette indlæg er flyttet til denne tråd
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2008, 11:58   #12
Munken
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
Munken er ny på vejen
Operation på Alpha Klinik/Aros

Hej

Vil lige sige at min mand for 1½ md. siden blev opereret på Alpha klinik/Aros i Tyskland for en diskusprolaps i lænden. Han var opgivet af alle danske læger, og havde fået at vide at han "bare" skulle leve med det. Kun pga. min stædighed fandt vi frem til Alpha Klinik ( som pr. 1 okt. ændrede navn til Aros)
Alting dernede var 110% i orden, lige fra vi kom derned, til vi blev kørt til lufthavnen igen, af deres chauffør. Der var ikke meget ventetid, og når vi havde en tid, var de ikke 5 min. forsinket. Min mand skulle begynde med genoptræning 14 dage efter operationen, og fysioteapeuten var dybt imponeret over operationen. Der var intet at komme efter, bortset fra at hans rygmuskler skulle trænes op igen, efter så mange års forkert belastning.
Vi var i starten meget nervøse for en operation i Tyskland, da ingen af os taler særlig godt tysk, og vi var også bange for, at der ikke var noget hjælp at hente herhjemme, hvis noget gik galt. Efter en snak med vores egen læge, garanterede han, at vi ville få lige så meget hjælp herhjemme fra, som hvis vi havde fået en operation i Danmark. Lægen anbefalede os ligefrem at gøre det, da komplikationerne ved operationen i Tyskland er minimale i forhold til en operation i Danmark. Efterfølgende fandt vi så ud af, at de har en dansker ansat dernede, til at tage sig af skandinaviske patienter, samt ansat en dansker herhjemme, som havde styr på ALT, ligefra at booke hotellet til detaljer vedr. operationen.
Vi har godt nok selv betalt knap 80.000 kr. for operationen, men det er de bedste penge vi nogensinde har givet ud.
-Håber i kunne bruge det til noget. Vi har i hvert fald kun positivt at sige om klinikken, og er helt ærligt i tvivl om, om vi vil bruge et dansk hospital igen, når vi har set hvordan det bliver gjort dernede.
Munken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klinik? jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 21-08-2013 20:56
smerte klinik jjsonn Spørgsmål ang fleksjob 13 22-06-2011 17:09
Smerte Klinik Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2009 09:51
Ansøgning til Liasionspsykiatrisk klinik Mella Dit og Dat 1 11-09-2008 21:18
ny her skal på arbejdsmedicinsk klinik engelstjerne Dit og Dat 3 07-09-2008 17:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension