K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2009, 21:14   #11
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg tager 2 piller til natten, anbefalingen fik jeg af en neurlog.
Den normale dosering er 1 tablet, og på nogle virker det fint,
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 08:17   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viviras Se meddelelser
Jeg tror såmend efterhånden at hun er mere på kommunens side end min. Hun mente bestemt ikke jeg ville få forlænget min sag .
Det er helt normalt, det er det vi kalder "kassetænkning", og det vil du sandsynligvis møde rigtig meget af på din vej gennem systemet, og netop derfor er det så vigtigt at have alting på skrift.

Her på K10 oplever vi af og til, at sagsbehandler fremsætter underlige trusler i telefonsamtaler og ved møder, men hvis man så bagefter spørger ind til det i en mail, så får man ofte en helt anden forklaring.

Det er meget vigtigt selv at have "hånd i hanke" med sin sag i kommunen, men hæng på herinde så du kan drage nytte af vi andres fejltagelser.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 15:17   #13
viviras
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
viviras er ny på vejen
Takker alle herinde for jeres støtte og råd. Har dog idag været hos neuropsykologen. Han mente dog at jeg burde have været færdigudret før jeg havnede hos ham. Men han måtte også give min arbejdsprøvning ret med at jeg taber konsentrationen og husker dårligt. Ud fra de tests han lavede mente han ikke jeg kunne håndtere et fuldtids job.
Min egen læger snakker endog om pension. Nu må jeg så bare afvendte næste afgørelse. God weekend til alle
viviras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 19:24   #14
viviras
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
viviras er ny på vejen
Tja, så fik jeg en afgørelse i dag. Den 31/12- 2009 stopper mine sygedagpenge. Man anbefaler at jeg melder mig ledig i min fagforening første ledige dag dvs. 0101-2010, så jeg kan få dagpenge eller blive anvist job. Samtidig skriver man også at jeg kan vælge med at vendte på den endelige afgørelse omkring min flexansøgning indtil jeg har været igennem ny udredning den 18 februar 2010 ang. diagnosen Fibromyalgi/Sjøgrensyndrom. Eller vælge at få en afgørelse på de nye papir fra Neurologen og Ørelægen. Men samtidig siger fagforeningen at i det øjeblik jeg melder mig arbejdsløs-ledig sså dukker der jo en sag op omkring flex i deres system. Ergo bliver jeg tvunget ud i en økonomisk krise. Men pyt, jeg er jo nok bare et nyt fjols i det offentlige system. Kan jo ikke stå til rådighed på arbejdsmarket. Så var jeg jo aldrig havnet i denne tåbelige situation
viviras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 22:48   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er en kedelig redelighed du står i ,men jeg tænker på er du fået ryngenbilleder af din ryg og nakke,for du beskriver lidt af mine symtomer, og jeg har nedslidninger i nogle ryg og nakkevivler.....
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 23:56   #16
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
blot til info:
Phenergan, er væsentligt billigere hvis man får recept hos lægen. Mener faktisk også at "danmark" giver tilskud.

__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 05:53   #17
viviras
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
viviras er ny på vejen
Ja de blev tage hos kiopraktoren for 4 år siden. De viste en skævhed og en lille smule slid generelt over det hele. Disse billeder brugte den første reumatolog, en lille træls mand ved navn Hans Henrik Ibfeldt. Det er hans gamle resultater kommunen bruger nu.
viviras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 08:35   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hvis det er 4år siderville det så ikk være en ide at få taget billeder for hvis der er en for væring er det måske muligt dine smerter stammer at det. Så kan du måske få forlænget sygedagpengene på det grundlagmåske,MEN jeg kender altså ikk reglerne for sygedagpengen, men fik selv forlænget mit på grund af forværing af nedslidningsom som giver smerter,så jeg havde papir på forværingen.....de papir du har er 4år gamle og du har kunnet arbejdet efter jo, jeg tror det er forsøget værd....og gør du det så få tlf nr til flere stæder der kan væer ventetid ,og du skal jo helst til nu ,forklar lægen din sitiation ,så jeg sikker på han er med på at prøve det også ...den 4/12 ver du til undersøgelse og den 17/12 besked angående forlængelse ,har du spurdt sagsbehandleren om den nye undersøgelse er brugt til vudering af forlængelsen....

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 18-12-2009 kl. 08:56.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 06:45   #19
viviras
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
viviras er ny på vejen
Tja---- Hvad nu. Fik lige en lille "julegave" ind af døren her den 23 dec. Havde klaget på skrift igennem min fagforening omkring stop af sygedagpeng. Fagforeningen sendte anke på sagen den 22 dec. som var sidste frist. Her til morgen den 23 dukker der så et standard brev op fra min sagsbehandler på sygedagpenge kontoret at der er givet afslag i følge de før oplyste paragraffer og at jeg er velkommen til at gøre indsigelse-igen. Får jeg ikke medhold fra kommunen kan jeg så klager til beskæftigelsesstyrelsen. De har så en frist på 4 uger. Så er jeg også ved at være i februar, hvor jeg jo skal til nye, iflg. min læge , ret vigtige undersøgelser. Der som han skriver, kan have stor betydning for mit vidre virke på arbejdsmarket. Ved så også at får jeg ikke medhold så kan jeg også være på vej ud i økonomisk krise og hvad der medfølger
viviras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 14:13   #20
viviras
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2009
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
viviras er ny på vejen
Er der forøvrigt nogen der kan fortælle om man må flytte kommune mens man har en sag kørende-tage sagen med. Eller skal man så starte forfra med ansøgningerne
viviras er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Neuropsykolog FibroMcs Alt det andet 18 30-07-2013 11:52
Neuropsykolog mhb Alt det andet 20 17-09-2012 14:45
Dårlig neuropsykolog kisser72 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 13-12-2011 09:24
Psykolog/Neuropsykolog... Susanne2412 Alt det andet 12 20-03-2011 21:40
Nogen der har været hos neuropsykolog? ayla Spørgsmål ang fleksjob 27 23-04-2009 07:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension