K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2008, 01:02   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Resultatet af mødet mellem Jobcenterchefen i Slagelse og politikerne (mødet varede 5 timer) blev, at der skal laves en tilfredshedsundersøgelse.

Denne undersøgelse skal så forelægges politikerne i januar, så jobcenterchefen blev åbenbart IKKE fyret.

Det kan ses på ovenstående link, hvis man går ind under udsendelsen kl. 22.30.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 10:29   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hmm, jeg havde ellers håbet på at jeg skulle give kagen til kaffen næste gang jeg mødte op i arbejdsskadeforeningen!

Nå men i det mindste er der nu fokus på jobcentret og lad os nu se om ikke politikerne vil holde godt øje med det og så håber jeg da at de berørte vil blive ved med at klage hvis tingene ikke er i orden, andet kan de jo næsten ikke gøre.

Må altså lige give lidt reklame for den lokale arbejdsskadeforening for jeg er ganske sikker på at havde det ikke været for denne super aktive - i enhver sammenhæng- formand Kurt Nissen, ja så er jeg ikke sikker på at der i det hele taget var nogen som gad lytte.
Han er et menneske som jeg respekterer meget højt, kan i nok høre, og han har troligt igennem snart mange år arbejdet for denne forening.
Han er et ærligt, troværdigt og hårdtarbejdende menneske og derfor nok også at han bliver lyttet til når der er "ugler i mosen".

Py ha, jeg kan tale mig helt varm og kan kun anbefale at man bruger sin lokale afd hvis og når det gælder en arbejdsskade.

Vil følge udviklingen spændt.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2008, 12:22   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Baggrundsviden om politikers kritik af jobcenter

Her er en anden version af kritikken af Jobcentret i Slagelse.

En politiker kritiserer Jobcentret for at høste stemmer.

Læs her:

Citat:
Lokalpolitisk selvprofilering

I Slagelse jobcenter er der også politikere på spil. Denne gang er det formanden for kommunens beskæftigelsesudvalg, der gør livet surt for socialrådgiverne.

Gennem langt tid har han hængt jobcentret ud i medierne, for dårlig behandling af borgerne. Det er både ved generel kritik, men også ved at præsentere enkeltsager.

Det er blevet så galt nu, at socialrådgiverne og deres TR valgte, at vi fra Region Øst skulle tage til genmæle i medierne på deres vegne.
http://www.socialrdg.dk/index.dsp?page=9194

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2008, 13:03   #14
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Creaming eller parkering
En af måderne er at benytte strategier som “creaming” og “parkering”. Når et jobcenter “creamer”, vælger de at bruge deres primære ressourcer på de arbejdsmarkedsparate ledige, altså de der har nemt ved at vende tilbage til selvforsørgelse. Når et jobcenter derimod “parkerer”, betyder det, at man bruger færrest ressourcer på at bringe de svageste ledige tilbage på arbejdsmarkedet – omkostningerne er simpelthen for høje i forhold til udbyttet. I stedet “parkerer” man dem i diverse tilbud og aktiveringer. Fidusen er, at staten giver høj refusion i understøttelsen for de ledige, der er i aktive tilbud og en lille refusion for de ledige, der ikke er i for eksempel aktivering.
Ja ovenstående er jo strategier der benyttes de fleste steder... det er jo her det håbløse indtræder for dem der bliver parkeret på kontanthjælp i årevis... og hvis de parkerede ikke er syge når de begynder forløbet så bliver de det efterhånden helt automatisk af og blive jaget rundt i udsigtsløse billige aktiveringer
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handleplan for Slagelse jobcenter archibald Politik og Samfund 0 24-03-2012 16:54
Slagelse Jobcenter Klage. archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-06-2011 22:54
Åbent hus i Jobcenter Slagelse buster Alt det andet 5 02-09-2009 19:41
Cirkus Jobcenter Slagelse/slagelse kommune -igen buster Politik og Samfund 2 21-09-2008 13:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension