K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2008, 15:10   #21
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Tak Zuza - for dine gode forklaringer

Citat:
Det er fuldtidsarbejde at være syg... og OVERARBEJDE at være i ansat i fleksjob.
Og tak for god humor - det redder mange dage
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 15:24   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
he-he... nu er den tilføjet min signatur, så jeg ikke glemmer det.

Måske andre kan få glæde af det.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 19:17   #23
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Hmm, jar jeg forstået det her rigtigt? Altså hvis man ikke kan arbejde i 16 timer, så hedder det 12.5? Jeg ved at arbejdsgiver i mit tilfælde får 2/3 tilskud, men har fået at vide af jobkonsulent at jeg sakl arbejde i minimum 16 timer, for at det kan betale sig for arbejdsgiver at have mig ansat. Vil lige tilføje at jeg pt.ikke har job, fordi vi ikke kan finde et der passer til mig.

__________________
Der skal et godt helbred til at være syg
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 20:06   #24
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Undskyld, jeg lige stjæler tråden et kort øjeblik men kan ikke lade være med at kommentere på det hvor mange timer man reelt kan arbejde.

Det er som så mange andre ting i rp det store spørgsmål.

Min mand svarede til dette: hvad mener du jeg kan klare for - JEG VED DET IKKE SELV!

Dvs. han tydeligt lagde ansvaret over på sagsbehandleren på den måde at forstå at hvis han eller hun "fandt på" at sætte et vist timetal på blev rp ikke underskrevet -for det var reelt han situation

Tænk hvis alle i deres rp fik skrevet et fedt ? ang timeantal -for det er vel reelt situationen for mange -hvis i kan følge mig

Derfor ville man jo netop være nødt til at acceptere at når flex´eren gik hjem efter en halv time fx, tja, det var jo så den dag.

Kan i følge mig?

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 21:50   #25
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Susana...

Ja, dvs. at du så "forærer" arbejdsgiveren nogle timer.

Men jeg synes, du skal tage en snak med fagforeningen, FØR ansættelsesbeviset skal underskrives.

Andre arbejdsløse skal jo ikke tilbyde at arbejde 40 timer for at få et job, så hvorfor skulle ledige fleksere?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2008, 08:21   #26
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Hej Zuza......jeg er ikke i fagforening
__________________
Der skal et godt helbred til at være syg
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2008, 11:16   #27
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Som jeg skrev tidligere, så SKAL kommunen sørge for, at fagforeningen er med, FØR et ansættelsesbevis underskrives.

Man behøver IKKE at være medlem af en fagforening, så det er intet problem.

Men det er altså KUN, hvis/når der skal underskrives ansættelsesbevis. Ikke før.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension