K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2020, 19:32   #1
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Forberedende del til rehab

Jeg skal mødes med min sagsbehandler efter vinterferien, hvor vi skal udfylde den forberedende del til rehabiliteringsteamet.

Jeg har været i systemet siden 2014 og sagen er blevet trukket i langdrag. Nu er jeg forhåbentlig tæt på målstregen.

Lægeattester er indhentet. Funktionsbeskrivelse er lavet.

Er der noget, der er vigtig at få med ? Skånehensyn ? Eller ... ?
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2020, 14:47   #2
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Jeg ville lave en lille skrive-Børge, hvor du med dine egne ord beskriver din hverdag, og hvorfor du ønsker (hvad det endnu er du skal indstilles til).

Husk på at kommunen kun (ifølge det du nævner) kun har offentlige udtalelser. Lidt personlig input er altid godt.

Hvis du få sat nogle ord på, beskrivelse osv. ned, så bed din Sagsbehandler om at du får dit notat vedlagt i sagen til Rehabteamet.
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2020, 23:17   #3
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Tak for svar. Funktionsbeskrivelsen beskriver desværre glimrende mine udfordringer i hverdagen. Jeg går ud fra, at de er temmelig kolde overfor et tårevædet brev over alt hvad jeg har været igennem. Der skal vel facts på bordet = lægeerklæring og funktionsbeskrivelse. Sagsbehandler indstiller til pension, men har også sagt, at det måske ender med flex.

Skal lige siges, at jeg er 54. Og har arbejdet fra jeg gik ud af skolen til 2012. Har dog taget en pædagoguddannelse og haft tre barsler og to små perioder med arbejdsløshed ellers har jeg arbejdet.

Sidst redigeret af Subo66; 04-02-2020 kl. 23:22.
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2020, 09:01   #4
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Vi er på samme alder, og et tårevædet notat er bestemt heller ikke at anbefale, men et notat, hvor du selv beskriver din hverdag, og beskriver (om nødvendigt) hvis der er nogle steder de har overset evt. problematikker.

Hvis du ikke har noget at tilføje, eller du er godt tilfreds med de indhentede oplysninger - så er der ifølge mig, blot at vente på Rehab.mødet.

Selv anmodede jeg om at få alle sagsakter tilsendt, så jeg var helt sikker på at Rehab. havde fået ALT relevant.

Pøj pøj
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2020, 13:24   #5
Stina1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2017
Indlæg: 63
Styrke: 7
Stina1 er ny på vejen
Det er vigtigt at få med alle skånehensyn, lægeattester og alt som viser teamet
hvem du er.

Den forberedende del er en præsentation af dig, et CV

Rehabiliteringsteamet er faglig rådgivende enhed til kommunen og skal have alle informationer om dig for at kunne give de rigtige anbefalinger til kommunen
Stina1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2020, 14:21   #6
ydur32
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2012
Indlæg: 45
Styrke: 12
ydur32 er ny på vejen
Jeg læste et notat opfir teamet jeg selv havde lavet.
Beskrevet med mine egne ord hvorfor et fleksjob kunne være gavnligt for mig. Intet overdrevet eller tårevædet
Synes det fungerede super
ydur32 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension