K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2013, 08:32   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jamen, det er jo kun det der med at man tager "sorgerne" på forskud som Indiansummer også skriver. Mine unger er super gode til at klare sig selv og i disse smart phone dage skal man jo endda råbe lidt højt for at få deres opmærksomhed.

Det er blot mig selv der "pepper" det hele lidt op. Jeg ved dog nogenlunde hvordan det skal gå, hvordan jeg får handlet ind og sørge for ikke at komplicere madlavningen for meget. Fryseren er ved at være fyldt op så vi er klar med kød og lign. Tillige kan min søn godt lide at lave spændende mad så måske skulle jeg give ham frie hænder indimellem.

Min datter har vores hest som også skal passes og hvor jeg også finde utrolig megen glæde med at være sammen med af og til. Det er utroligt hvad sådan et stort dyr kan gøre ved eens psykiske tilstand ved bare at være. Ydermere har vi hunden som elsker at hvile sig sammen med mig, når bare hun er blevet motioneret det hun nu skal.

Der bliver "fuldt hus" og jeg må tage udfordringerne som de evt. kommer. Skønt at have så store børn der sagtens kan klare sig selv, det er bare lige det deres mor så også skal fatte.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 12-08-2013 kl. 08:36.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Billigere øl og øget beskæftigelse i sigte! Ninja Politik og Samfund 8 28-03-2012 01:33
Arbejdsprøvning i sigte Frk. Horsens Spørgsmål ang fleksjob 15 23-01-2011 00:34
jubiiiiiiiiiii flexjob i sigte Fie Spørgsmål ang fleksjob 2 09-12-2009 21:34
Snart 5 år på kontanthjælp og ingen ændring i sigte - HJÆLP! Maro Alt det andet 30 02-09-2009 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension